10.04.2020 ІІ молодша “Б” (Сонечко) (Вихователі Білевщук О.В., Кишка Т.Ю.)

1 Заняття Малювання

Тема: Весняне дерево ( Вербові котики)

Мета: Продовжувати вчити дітей помічати зміни в природі; формувати естетичне сприймання краси навколишньої природи; розвивати вміння малювати лінії – гілочки верби, не відриваючи пензлик від аркуша, та ритмічно наносити пензлем мазки – котики – квіти верби по обидві сторони ліній – гілочок; закріплювати знання  назв кольорів ( коричневий, сірий); розвивати творчу уяву , асоціативну пам’ять, мислення; сприяти розвитку самостійності зосередженості, ; виховувати любов до природи, інтерес до образотворчої діяльності, бажання малювати.

Матеріал: вербові гілочки в вазі або картина, ½ аркуша паперу, гуашеві фарби, пензлик, стаканчик з водою, сер віта, клаьонка.

 Хід заняття:

Психогімнастика

Вихователь пропонує дітям розглянути букет вербових котиків.

–         як називаються ці гілочки? (Вербові котики). З якого вони дерева? ( З верби)  Як виглядають гілочки верби? (Це пухнасті округлі кульки).

Педагог читає вірш : Котики – воркотики

               Котиків – воркотиків рясно на вербі.

               Котиків – воркотиків я нарву собі.

               Котики – воркотики всілися рядком.

               Поїть сонце котиків теплим молоком.

               Котики – воркотики в мене на вікні.

Котики – воркотики – гості весняні.

 Не дивиться на котики лиш вусатий кіт.

Мабуть , зна, що котики – це вербовий цвіт.

Бесіда за змістом вірша:

–         Де рясно котиків – воркотиків?

–         Як котики – воркотики всілись на гілочках?

–         Чим поїть сонце котиків – воркотиків?

–         Де стоять котики – воркотики ?

–         Чиї це гостті?

–         Чому котик не хоче дивитися на цих котиків?

Фізкультфилинка (діти імітують відповідні рухи)

       Котик рано піднімався,  добре лапкою вмивався

       Гарно вушка вимивав, шубку добре розчесав,

       Потім трішки поплигав,

       Поруч муха задзижчала , і його роздратувала.

       Він її прогнав від себе , до роботи ж йому треба.

Вихователь пропонує малята намалювати  вербовий цвіт – котиків – воркотиків  і подарувати своїм мамам.

Пальчикова гімнастика «Родина»

 Перший пальчик – то дідусь,

Другий пальчик – то бабуся,

Третій пальчик – наш татусь,

 А четвертий – то матуся,

 А мізинчик – наш малюк, Він сховався тут.

Вихователь показує і пояснює виконання роботи.

–         Погляньте  як намальовані гілочки? квіточки?

–         Ми будемо малювати гілочки – лініями та вербові квіточки – мазками пензликом і фарбами.

–         Якого кольору у вас фарба .( коричнева , сіра)

–         Яким кольором будемо малювати гілочки? (коричневим)

–         Яким кольором будемо малювати вербові віточки?(сірим)

Спочатку малюємо гілочку – лінію: продовжу з низу вгору довгу лінію, поступово піднімаю пензлик – кінець гілочки тоненький.

Малюємо іншим кольором вербові квіточки – мазки: прикладаємо ворсом пензлик до гілочки – лінії та піднімаємо, прикладаємо і піднімаємо, чергуючи мазки  – то праворуч то ліворуч.

Діти виконують завдання самостійно при потребі вихователь допомагає.

Дякую за увагу та чекаю красивих букетів.

Вихователь Білевщук Ольга Володимирівна

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.