19.05.2020 Старша “А” (Живчик) (Вихователі Мойсієнко В.О., Ступак О.В.)

Заняття 1. Розвиток мовлення.

Тема: «Що я скажу, прощаючись з дитячим садком?..»(складання розповіді з власного досвіду)

Мета: поглибити знання дітей про життя в дитячому садку, про те, хто про них піклувався протягом перебування в садочку; продовжувати вчити дітей будувати розповідь зв’язно , логічно, послідовно висловлюючи свої думки, оцінювати свою розповідь і розповідь інших, будувати складні речення, вживаючи підрядні сполучники адже, тому що для зв’язку головного та підрядного речень, надавати інтонаційної завершеності реченню; виховувати доброзичливе ставлення до своїх ровесників.

Матеріал: вірші, пісні про дитячий садок, дитячі поробки, малюнки, фотографії дитячих святкових ранків.

Хід: 1. Організаційний момент. Привітання .

В цьому домі ми – сім’я , раз-два-три,

Ви і ми, і ти, і я, раз-два-три.

Обніми сусіда зліва, обніми сусіда справа –

Ми – одна сім’я .

-Про який дім ми промовляли? – В якому домі ми – одна сім’я ? – Чому такі гарні слова говоримо про дитячий садок? – Так. Скоро вам йти до школи.        – Пригадайте,хто про вас піклувався в дитячому садку? –  Про що нагадують вам фотографії святкових ранків? – Якими словами ви б попрощались з дитячим садком?

  1. Основна частина. Мовленнєва гра «Чарівний язичок». Пригадати і назвати якомога більше «чарівних» слів та показати їх мімікою, жестами, як їх необхідно промовляти.

Мовленнєва гра «Добери слово».  До даних слів дібрати однокореневі за допомогою префіксів.

Малювати – …(замалювати, домалювати, перемалювати…)

Читати – …(прочитати, дочитати, перечитати…)

Фарбувати – ..(пофарбувати, підфарбувати, зафарбувати…)

Шити – …(пошити, зашити, перешити, пришити…)

-А чим найбільше люблять займатися дітки в садочку?(звичайно гратися)

Фізкультхвилинка «Іграшки».(Дорослий читає рядки. Діти повторюють слова. На перші рядки плескають в долоні, а потім імітують гру з названими іграшками)

Іграшок у дитсадочку в діток багато.

Ними дуже полюбляють гратися малята.

Ось так, ось так лялечку я колишу.

Ось так, ось так я машинку вожу.

Ось так, ось так м’ячик вгору підкидаю.

Ось так, ось так жваву дзигу запускаю.

Дидиктична гра «З чого іграшки?» Утворити словосполучення з прикметниками. Наприклад: лялька з пластмаси – пластмасова лялька, м’ячик з гуми – …, дзиґа з металу – …, коник із дерева – …, ведмедик із плюшу – …, зайчик із хутра – … .

Дидиктична гра «Продовжи речення». Закінчити речення, узгоджуючи іменники з дієсловами.

*Дівчинка грається…

*Даринка читає…

*Їжачок знайшов…

*Максимко співав…

Мовленнєва гра «Продовжи речення». Придумати речення з опорними словами: піклуватися, любити, відпочивати, діти.

Складання дітьми розповіді про їхні враження від життя в дитячому садку, що їм найбільше запам’яталося з життя в садку.

  1. Підсумок. Запропонувати заспівати пісеньку про дитячий садок.

 

 

 

Заняття 2. Конструювання.

Тема: «Моя майбутня школа».

Мета: продовжувати вчити дітей споруджувати будинок, аналізуючи зразок, знаходити окремі конструктивні рішення; Формувати вміння змінювати зразок відповідно до заданих умов; виховувати доброзичливе ставлення до дитячого садка, старанність під час роботи.

Матеріал: будівельний матеріал, зразки шкіл.

Хід: 1. Вступна бесіда . – Діти! Час плине швидко. Здається, ще зовсім недавно вас привели до молодшої групи нашого садка крихітними малюками. Потім ви трохи підросли і стали ходить до якої групи? А зараз вже значно підросли і порозумнішали. Усім вже п’ять (декому шість)років. Яку групу ви тепер відвідуєте? А мине ще небагато часу – і ви вже не будете ходити в дитсадок. Чому?

Школа, школа лісова:

Пані вчителька – сова,

Учні – звірики-малята

Вчаться правильно, завзято.

Лисеня мале, хвостате

Вже уміє написати

Наймиліші з всіх слова:

«Наша школа лісова». (Р.Завадович)

-Про що цей вірш? – Хто вчиться в лісовій школі? – А хто їх навчає?

– Як ви гадаєте, а чому навчають діток у школі?

– Як ви гадаєте,чи потрібне кому шкільне навчання?

– Чому ви так вважаєте? – Ви знаєте, як треба поводитись у школі?

– Як ставитись до шкільного навчання?

Дидактична гра «Шкільне навчання».

  • Як ми назвемо всіх малят, що ходять до школи? –Хлопчика? – Дівчинку?
  • Як назвемо навчання у школі? (шкільне)
  • Яке приладдя носять до школи у портфелях?
  • Хто навчає у школі?
  1. Мотивація. Мовленнєва гра «Моя майбутня школа».

– Давайте уявимо, якою буде ваша майбутня школа?

-Скільки повинно бути класів?

-Які ще приміщення є в школі?

-Давайте побудуємо свою школу.

  1. Розгляд зразків школи.

-Скільки поверхів має школа?

-З яких деталей складається школа?

-Запропонувати побудувати школу, в якій є три поверхи. Над центральним входом зробити балкон.

  1. Самостійна робота дітей.
  2. Підсумок. Підбадьорити за правильні конструктивні рішення, наполегливість під час будівництва.

 

Вихователь Ступак О.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.