17.11.2020 Старша “Б” (Бджілка) (Вихователі Сахно Г.В., Юва О.В.)

Інтегроване заняття «Ввічлива математика»

Мета : вправляти дітей у розв’язанні арифметичних завдань; вправляти в лічильній діяльності, порівнянні множин, прямій і зворотній лічбі, відрахування груп предметів; вправляти дітей у вживанні слів, що характеризують позитивні моральні якості, виховувати повагу і добре ставлення дітей один до одного.

Обладнання: силуетні зображення цифр з цупкого паперу від 0 до 10, розрізані на дві частини; сюжетна картина «Магазин іграшок»; аркуші паперу, ножиці, олівці; Книга дошкільника.

Хід заняття

  1. Вступна гра «Посварились – помирились». Діти мають з розрізаних половинок карток з цифрами скласти цілу картинку, знайшовши іншу половинку. Зауважте , як добре бути з іншими в дружніх стосунках і попросити дітей пояснити, як цьому допомагає ввічливість.
  2. Приверніть увагу дітей до сюжетної картини «Магазин іграшок». Попросіть дітей продовжити речення «Мне так здивувало, що…». Покажіть послідовно цифри і попросіть дітей знайти на картині певну кількість, що їм відповідає.
  3. Обговорити з дітьми значення слів «прохання» і «команда», попросити дітей продемонструвати, як саме звертаються з проханням і як звучить команда. Запитайте, що частіше звучить: прохання чи команда.
  4. Гра «Долоньки». Для цього діти спочатку обводять на картонній картці свої долоньки, вирізують по контуру і пишуть одну з цифр. Діти під музику вільно рухаються по кімнаті, а за сигналом мають з’єднати долоньки і порахувати суму, що утворилась.
  5. Гра «Доторкнись». Діти вільно рухаються кімнатою доки ведучий подасть сигнал «Будь ласка, доторкніться до…» (червоного, круглого, гострого, яскравого тощо).
  6. Робота з Книгою дошкільника. Виконати завдання № 3.

Вихователь: Сахно Г.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.