15.05.2020 ІІ молодша “Б” (Сонечко) (Вихователі Кишка Т.Ю., Білевщук О.В.)

Заняття  Малювання
Тема: Весняні квіти.
Мета: Поглиблювати знання малюків про навколишній світ весняної природи, про рослини найближчого оточення- весняні квіти кульбаби. Вчити створювати на папері нескладний сюжет- кульбаби у траві; розміщувати елементи композиції на всій площині аркуша, вправляти у застосуванні нетрадиційної техніки малювання- штампуванні(зображення круглої форми квітки); закріплювати вміння малювати пензликом короткі лінії (стебла до квіток). Сприяти розвитку охайності, зосередженості.Виховувати бажання малювати.
Матеріал: папір тонований у зелений колір, жовта та біла фарби, круглі штампи , пензлик, баночка з водою.
Хід заняття
1 Організаційний момент.
Діти, зараз надзвичайно красива пора року- весна. Її останній(третій) місяць травень покрив землю  зеленою травичкою, квітами .Ми можемо побачити  багато різних квітів. Дівчаткам подобається плести із квітів вінки і вдягати її на голову.
Запропонуйте відгадати  загадку .
Горить у траві росистій
Жовтий цвіт променистий
Потім померк, потух
Й перетворився на рух
Що це за квітка?
2  Мотивація.
Читання вірша “Кульбаби”
На леваду я пішла б,
Ціла купа там кульбаб
Ніби сонечка малі
Посідали на землі
(Н. Забіла)
-Чому кульбаби назвали сонечко?
-З яких частин складається кульбаба?(стебло, корінь, різьблене листя, спочатку жовта , а потім пухнаста квітка)
-Де росте квітка?
Запропонуйте намалювати велику галявину з кульбабами.
3 Продуктивна діяльність.
Дорослий показує як малювати квіти за допомогою круглого штампу паролоном: умочити штамп у білу фарбу і поставити декілька відбитків , а потім умочити штамп у жовту фарбу і поставити відбитки. Потім домалювати пензликом стебла квітам.
Самостійна робота дітей.
Дорослі допомагають, підтримують всі творчі прояви дітей щодо зображення різного розміру кульбаб та їх розміщенню на папері.
4 Підсумок. Оцінка, аналіз дитячих робіт.
Кишка Т.Ю.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.