15.04.2020 ІІ молодша “В” (Горішок) (Вихователі Рябко Т.М., Красножон Т.В.)

Тема дня Ігротека: великодні ігри з крашанками

Заняття Малювання

Тема. Великодня писанка

Мета: збагачувати досвід дітей знаннями про звичаї та традиції українського народу – святкування свята Великодня; викликати у дітей бажання оздоблювати овальну форму – великодне яйце – писанку; учити ритмічно наносити візерунок (крапки, лінії, кільця) на тло предмета (яйце) нетрадиційним прийомом малювання – прийомом тампонування патичком; формувати вміння малювати по обмеженій поверхні, рівномірно розташовуючи різнокольорові крапки; закріплювати знання назв кольорів; розвивати творчу уяву, мислення; сприяти розвитку самостійності, зосередженості, виховувати бажання малювати.

Матеріал: паперові площинні овали-яйця, тоновані у різні пастельні тони; фарби; патички (гігієнічні палички); зразки візерунків на овалах-яйцях, серветки.

ХІД ЗАНЯТТЯ

І. Організаційний момент

Вихователь демонструє дітям ляльку Оксанку.

— Хто сьогодні до нас завітав у гості?

— Привітаймося з Оксанкою.

Мовленнєва вправа «Добрий день»

Діти промовляють привітання до Оксанки.

Доброго ранку!

— Всіх ми вітаємо!

Доброго ранку друзям бажаємо!

Доброго ранку, Оксанко!

Доброго ранку, дітям усім!

— У що одягнута лялька Оксанка? (В український одяг)

— Наша лялька Оксанка одягнена в святковий український одяг: вишивану сорочку, спідничку, фартушок. На шиї в неї – намисто, а на голові – віночок з квітами та стрічками. Взута вона в червоні чобітки. Яка вона гарна!

— Послухайте вірш про Оксанку.

Це маленька українка,

В неї коси по колінця,

І спідничка-фалдованка,

І сорочка-вишиванка.

— Що принесла Оксанка в кошику? (Паску, яєчка-писанки)

— Так. Адже саме зараз в Україні святкують велике весняне свято – Великдень, печуть паски, фарбують крашанки, писанки.

ІІ. Мотивація

— Оксанка пропонує вам розмалювати писанки для її друзів – іграшок. Розмалюймо для них писанки.

ПИСАНКА

Розмалюю писанку, розмалюю,

Коника гривастого намалюю,

Розмалюю писанку, розмалюю,

Соловейчика-любчика намалюю.

Розмалюю писанку, розмалюю,

Рублену сопілочку намалюю,

А моя сопілочка буде грати,

Буде коник весело танцювати. (Т. Коломієць)

ІІІ. Продуктивна діяльність

Сідайте на стільчики за столи. Підготуймо наші пальчики до роботи.

Пальчикова гімнастика

Раз два, три, чотири, п’ять —

Вийшли пальці погулять.

Оцей пальчик — найсильніший,

Він найбільший, найтовстіший.

Вказівний палець для того,

Щоб показувать відоме.

Палець цей середнім зветься,

Він найдовший, як ведеться.

Оцей палець безім’яний,

Вередливий, неслухняний.

Ось мізинчик, хоч маленький,

Проте вдалий і спритненький.

— Візьміть до рук писанки, розгляньте їх.

ПИСАНКА

Гарна писанка у мене,

Мабуть, кращої нема.

Мама тільки помагала,

Малювала я сама.

Змалювала дрібно квіти,

Вісім хрестиків малих,

І дрібнесеньку ялинку,

Й поясочок поміж них…

Хоч не зразу змалювала,

Зіпсувала п’ять яєць —

Та як шосте закінчила,

Тато мовив: «Молодець!»

Я ту писанку для себе

Для зразочка залишу,

А для тата і для мами

Дві ще кращих напишу. (К. Перелісна)

— Як прикрашені писанки? Оберіть собі паперову форму, щоб нанести візерунок. Щоб ви хотіли намалювати на писанці?

Я нагадаю вам прийоми малювання патичком; ним набираєм фарбу і малюємо візерунок на яєчку  – ритмічно ставляючи крапки, малюємо кружечки, лінії. Для кожної фарби – інший патичок.

Тепер ви: вигадуйте свій візерунок, вибирайте собі колір фарби, який вам найбільше подобається і личить до корьору писанки, яку ви будете прикрашати.

Стежимо за малюванням дітей патичками, нагадуємо про правильність і акуратність виконання, розташування візерунку на овальній формі-писанці.

ІV. Підсумок

-Що сьогодні ви розмальовували?

-На яке свято ми розмальовуємо писанку?

Вихователь: Рябко Т.М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.