30.03.2020 ІІ молодша “В” група (Горішок) (Вихователі Рябко Т.М., Красножон Т.В.)

Заняття з художньої літератури

Тема: Читання вірша К.Перелісної «Пролісок»

Мета: познайомити дітей з творчістю Катерини

Перелісної; виховувати пізнавальний інтерес та прищеплювати любов до

української поезії, сприяти запам`ятовуванню та засвоєнню змісту твору;

розвивати розповідне мовлення, увагу.

Матеріали: текст вірша К.Перелісної «Пролісок», зображення проліска,

набір малюнків весняних квітів.

Хід заняття

І. Організаційний момент.

Психогімнастика.«Квітка»

– Діти, зараз у нас за вікном весна, починають розцвітати перші весняні квіти.

Вони такі гарні, яскраві, різнобарвні! Хочете бути гарною квіткою? Якою

квіткою хоче бути Оленка? ..

– Сонечко ще не зійшло, квіточки сплять. Очки у них закриті, дихають

глибоко, рівно, спокійно. Але ось: «Дзинь», – виглянув перший промінчик

сонечка. Погладив по голівці квіточку – Оленку, квіточку-Катю … (Гладить).

Квіточкивідкрили спочатку одне око, потім друге, подивилисяочима вниз,

вліво, вправо, вгору. Зажмурилисявідяскравогосонечка. Відкрилиочі широко іпосміхнулися. Як раді квіточки сонечку! Стали квіточки вмиватися росою:щічки, вічка, плічка, спинку. Ось які чисті і свіжі! Подивилися один на одного івсі разом сказали: «Здрастуй, день!»

ІІ. Основна частина.

Дітки давайте  згадаємо яка зараз пора року? (Відповіді.) Так весна.

Але весна завітала до нас не сама, а зі своїми помічниками. Відгадайте будь-ласка загадку і дізнаєтесь хто вони.

Різнобарвні, запашні,

Розцвітають навесні,

Люблять їх дорослі й діти.

Здогадались, що це? …( Квіти)

– Давайте згадаємо їхні назви (підсніжник, пролісок, фіалка). А зараз я

вам пропоную послухати вірш про одну з цих весняних квіточок, про яку самеспробуйте здогадатись.

Я найперша зацвітаю

Синім цвітом серед гаю.

Відгадайте, що за квітка,

Бо мене не стане влітку.(Пролісок)

– Зараз давайте уявимо, що ми серед чудового весняного лісу, зупинились

помилуватись весняними квітами та послухаємо вірш Катерини Перелісної

«Пролісок».

Пролісок

Я — пролісок синенький,

І перший на весні

Сказати вам раденький:

«Кінець! Кінець зимі!»

З-під снігу мій листочок

До сонця простягну

І ніжний мій дзвіночок

Вітатиме весну.

Вихователь ще раз перечитує вірш.

– Про яку квіточку ви слухали вірш? (Пролісок)

– Чому пролісок так радіє?(Весні)

-Чому пролісок радіє весні? (Бо зможе рости і перетворитися на красивуквіточку)

-Чи можна рвати ці квіти (Ні)

– Чому? (Вони прикрашаютьліс.)

Фізхвилинка.

Ось іде до нас весна,

Все навколоожива.

Підсніжники прокидаються,

Проліски посміхаються.

Пташки прилітають,

Діти вибігають,

На луках стрибають,

А потом тихенько

На килимоксідають. (Діти промовляють слова, імітують рухи)

Дидактична гра «Якої квітки не стало».

Перед дітьми малюнки з зображенням весняних квітів. Коли діти

заплющують очі, вихователь забирає один малюнок, діти повинні визначити яка квітка зникла.

ІІІ. Заключна частина.

-Про яку квіточку ви слухали вірш? -Хто його написав? -Чому так радів

пролісок?

Вихователь: Рябко Т.М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.