05.05.2020 ІІ молодша “В” (Горішок) (Вихователі Рябко Т.М., Красножон Т.В.)

Тема дня: Безпечно працюємо. БЖД під час праці.

Заняття: Ліплення

Тема: Огорожа для тварин

Мета: навчати відтворювати образи навколишнього світу та форму предметів в образотворчій діяльності — ліпленні; учити передавати форму в ліпленні, ліпити предмети простої форми (палички, ковбаски) за допомогою дій —відривання, розкочування, відтворюючи форму предметів та образів довкілля; закріплювати знання назви матеріалу та інструментів, використаних на занятті; розвивати вміння виділяти форму, розмір, колір, просторове відношення предметів, створювати найпростіші композиції; формувати розуміння ігрових завдань дорослого та володіння способами їх вирішення;  виховувати дбайливе ставлення до матеріалів та інструментів, до виробів, створених власноруч.

Попередня робота: ознайомлення зі свійськими тваринами.

Матеріал: пластилін; гумові свійські тварини-іграшки; дощечки; серветки.

ХІД ЗАНЯТТЯ

І. Організаційний момент

Діти, пограймо!

 Гра «Веселі перетворення»

-Пропонуємо дітям зображувати свійських тварин.

— Ой, допоможіть мерщій,

Чарівник приходив злий.

Зачаклував усіх малят,

Перетворив на кошенят!

— Де ви, малята-кошенята?

(Діти зображують кошенят — нявчать.)

— Ой, допоможіть мерщій,

Чарівник приходив злий.

Зачаклував усіх малят,

Перетворив на курчат!

— Де ви, малята-курчата?

(Діти зображують курчат — пищать.)

Гра триває, поки діти не зобразять знайомих їм тварин.

— А тут прийшли до нас звірята

І допомогли малятам:

Чари злі вони прогнали.

Знову наші дітки стали

Не лошата, не ягнята,

А хлоп’ята і дівчата!

ІІ. Мотивація

— Віддячмо звірятам. Щоб вони не заблукали, змайструймо для них парканчик-огорожу на господарському дворі у бабусі на селі.

ІІІ. Продуктивна діяльність

— У вас є різнокольорові шматочки пластиліну. Кожен обере той шматочок, що йому подобається найбільше.

— Для роботи з пластиліном нам слід виконувати правила: підкотити рукава, працювати на дощечці (або клейонці), не розкидати шматочки пластиліну, мити руки після ліплення.

— Підготуймо наші пальчики до роботи.

 Пальчикова вправа

Один, два, три, чотири, п’ять!

(Усі пальчики торкаються великого.)

Вийшли пальчики гуляти.

(Перебирають пальчиками по столу.)

Погуляли, погуляли, іще трошки пострибали.

(Пальці «стрибають».)

Тут став дощик накрапати.

(Стукання пальцями по столу.)

Стали пальчики тікати.

(«Біг» пальцями по столу.)

— Діти, візьміть шматок пластиліну, зігрійте його в долоньках. Від одного великого шматочка слід відщипувати багато маленьких шматочків. З маленьких шматочків розкачуйте між долоньками тоненькі ковбаски — палички парканчика, їх викладайте навколо гумових іграшок.

За потреби можете брати руки дитини і виконувати дії з пластиліном її руками, коментуючи рухи.

Стежимо, щоб діти не квапилися, не губили пластилін. Можна запропонувати готові вироби деяким дітям, підготовленим заздалегідь. Заохочуємо дітей до самостійних дій, підбадьорюємо їх, стимулюємо мовленнєве спілкування під час роботи називанням кольорів паличок парканчика.

  1. Підсумок

— Молодці, усі впоралися із завданням, тепер ніхто із тварин не загубиться.

Вихователь: Рябко Т. М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.