28.04.2020 ІІ молодша “В” (Горішок) (Вихователі Рябко Т.М., Красножон Т.В.)

Тема дня: Ясоччина грядка. На городі попрацюємо.

Заняття: Конструювання

Тема: Свинка

Мета: розвивати дрібну моторику пальців; формувати практичні навички виготовлення виробів-тварин із природного матеріалу (картопля, морква); сприяти розвитку уваги та творчої уяви.

Матеріал: малюнок, що зображує свинку з поросятком; картоплина, морква, зубочистки, пластилін.

Хід заняття

І. Організаційний момент.

Діти, чи любите ви фантазувати? Давайте пофантазуємо й уявимо, що ми потрапили на сільське подвір’я, де багато різних свійських тварин. Розкажіть, кого ви уявляєте в цьому дворі (Відповіді дітей). Так, звісно ж там має бути і свинка. Давайте пригадаємо, як виглядають свинки.

Слухання вірша Г. Маніви «Рожева свинка»

Рожева свинка-

В щетині спинка-

Рохкає-гукає,

Поросяток скликає.

Поросятка хихочуть,

Спати йти не хочуть.

ІІ. Мотивація

-Чи хотілося б вам погратися з іграшковими свинками?

Незабаром буде така можливість, тому що свинку ви зробите власноруч. Здогадайтесь, із чого ви змайструєте цю тваринку?

Для цього в пригоді нам стануть овочі картопля та морква, вирощені на городі. (Демонстрація).

ІІІ. Практична робота.

Овочі, які використовуємо для виробів, мають бути не зовсім цілими: у картоплини слід відрізати один краєчок (там де буде п’ятачок свинок), а з моркви треба нарізати маленькі брусочки, із яких ми робитимемо свинкам ніжки. На кожний шматочок морквини нашпилюємо розламану зубочистку навпіл. Потім ніжки з моркви прикріплюємо знизу до картоплини, щоб вони могли на них стояти.

Для вушок скачуємо маленькі кульки з пластиліну, розплющимо їх. Кожне вушко обережно приліплюємо свинці над п’ятачком. Для того щоб зробити хвостик, відщипуємо малесенькі пластилінові шматочки і скочуємо між долонями з них мотузочки-тоненькі й коротенькі, як свинячий хвостик. Акуратно кріпимо хвостик свинці ззаду.

Очі також зробимо із пластиліна: з крихітних темних кульок. Вони у нас будуть трохи вище надрізаного п’ятачка. Намалюйте на зрізаному кінчику картоплі дві крапочки, це буде п’ятачок.

Ось тепер перед нами справжні свинки!

Фізкультхвилинка

Діти виконують ігрові рухи відповідно до змісту віршованого тексту П. Ребра.

Порося в дворі ходило,

(Малята рухаються по колу одне за одним у жвавому темпі)

Верещало дуже

(Зупиняються, тупають.)

Потім землю рило, рило

(Присідають і, нахилившись, повертають шию праворуч-ліворуч)

Та й лягло в калюжу.

(Схиляють голову набік, на складені долоньки)

На траву , за огорожу, вигнав його татко…

(Підводяться, біжать по колу.)

Я в калюжу не заходжу-

Я ж не поросятко!

(Ідуть по колу, високо піднімаючи коліна.)

ІV. Підсумок.

-Розкажіть, кого ви щойно змайстрували?

-Із чого ви зробили цих тваринок?

-Чи сподобалося вам працювати з овочами?

Вихователь: Рябко Т.М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.