14.05.2020 ІІ молодша “А” (Фіалка) (Вихователі Сівер Л.Г., Ілляшенко Т.П.)

Художня література. « Читання оповідання В.Сухомлинського « Конвалії в саду» та слухання вірша М.Познанської «Пролісок».

Мета: ознайомити з прозовими та віршованими творами;учити розуміти зміст прочитаного та давати морально – етичну оцінку поведінки героя художнього твору; закріплювати знання про весняні явища в природі;учити добирати слова за змістом;розвивати творчу уяву,фантазію,пам’ять,мислення;виховувати любов до природи рідного краю,дбайливе ставлення до природи.

Матеріали: малюнки із зображенням весняних квітів.

                  Хід заняття.      

1.Організаційний момент. Утворюється коло.

Психогімнастика «Квіти». – Уявіть, що кожний із вас – квітка на освітленому сонцем квітнику. Квіти дуже гарні, чудово пахнуть, простягають свої свої руки – листя до сонця,тягнуться до нього. Сонечко дарує їм теплі дні,простягає до них свої яскраві теплі промінці – гладить лагідно їх своїми промінцями. Квіти радіють приємному теплу промінців і посміхаються у відповідь сонечку. Розплющте очі,погляньте один на одного,посміхніться своїм друзям.

2.Основна частина.

– Яка квітка у нас розквітла в горщику? Так, це пролісок. Він виріс у нас у вазоні на підвіконні,а тепер ми його обов’язково висадимо на клумбу, де ростуть такі самі квіти – проліски. Читання вірша «Пролісок».

– Розкажіть про пролісок. Якого кольору у нього квітка? Пригадаймо слова віршика. Ви здогадалися,коли пролісок розквітає? Пригадайте слова вірша. – Де розквітає пролісок? На що схожа квітка проліска? Який він? Як ви гадаєте,яку пісню співатиме дзвіночок проліска? Виконайте пісню дзвоника. Вам подобається ця квіточка? Скажімо проліску хороші слова – компліменти.

Вправа на розвиток мовленєвого дихання.

–        Уявіть,що у кожного з вас в руках квітка. Понюхайте її. Робимо повільний вдих носом та різкий видих через рот на уявні пелюстки.

-Погляньте на зображення ще однієї квітки. Хто знає її назву? Це конвалія,весняна квітка.

Читання оповідання В.Сухомлинського «Конвалії в саду».

Бесіда за змістом оповідання.

–        Як називається оповідання? Чому хлопчик довго стояв перед квіткою? Щохотів зробити Петрик? Навіщо Петрику квітка? Чи зірвав хлопчик квіточку? Як ви гадаєте, чи правильно вчинив Петрик? А ви, пам’ятаєте про збереження краси довкілля гуляючи в парку, в лісі. Які вчинки людей вам не подобаються?

Дидактична гра «Закінчи речення».

–        Квіти потрібні для того,щоб ними…(милуватися).

–        Квіти потрібні для того,щоб їх …(дарувати).

–        Квіти потрібні для того,щоб вони прикрашати…(природу).

–        Квіти потрібні для того, щоб до них прилітали…(бджілки).

–        Квіти потрібні для того,щоб навкруги був приємний…(аромат).

3.Підсумок.

– Про що ми сьогодні говорили? Про які квіти? Який у вас настрій, коли ви дивитеся на квіточки?

Ілляшенко Т.П.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.