05.05.2020 І молодша “Б” (Казка) (Вихователі Бойко Н.Є., Волохова Н.О.)

Тема блоку: «Пізнай себе»

Тема дня: «Мої вушка»

Заняття №1 Музичне ( за планом муз. керівника)

Заняття №2 Сенсорика  «Знайди пару»

Мета: вчити дітей розрізняти кольорові відмітки шляхом порівняння їх один з одним та прикладаючи до зразка; вдосконалювати зорове сприйняття; привчати точно виконувати доручення.

Обладнання: кольорові стрічки чотирьох основних кольорів – 4 комплекти, іграшки – гномик, папуга.

Хід заняття

Сюрпризний момент. Хтось стукає у віконце. Залітає папужка.

  • Діти ви впізнали, хто це?

Так, яке в нього гарне пір’ячко, різнокольорове. Де ж він його взяв?

Вихователь читає вірш.

ПАПУГО – ПАПУЖКО

Папуго – папужка,

Кольорова смужко!

Де ти фарби брав,

Коли пір’я фарбував?

– Я у небо підіймався,

У веселці купався.

Я. Яковенко

А ще папужка приніс цілу торбинку різнокольорових стрічок, та вони переплуталися. Допоможемо папужці їх розібрати.

Дидактична гра «Знайди пару»

Візьміть будь-яку стрічку, назвіть її колір та знайдіть таку саму, використовуючи  прийом прикладання. (Показуємо дітям цей прийом)

Той, хто знайде стрічку свого кольору, повинен показати її всім дітям, а вони скажуть, правильно чи ні виконано завдання. Якщо правильно, то плескають у долоні.

Молодці, діти, ми допомоги папужці. Тепер можна й погратися з ним.

Фізкультхвилинка

(Звучить весела музика. Діти стають у коло і під словесний супровід виконують рухи.)

Ми папужці помогли, (плескають у долоньки)

Стрічки розібрали,

А тепер ми політаємо (махи руками)

І ще трішки покружляємо, (кружляють навколо себе)

Від папужки утікаємо. (Після цих слів біжать на місця, а папужка їх «наздоганяє»)

Підсумок заняття.

 

 

 

Вихователь Бойко Н.Є.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.