05.05.2020 І молодша “Б” (Казка) (Вихователі Бойко Н.Є., Волохова Н.О.)
Тема блоку: «Пізнай себе»
Тема дня: «Мої вушка»
Заняття №1 Музичне ( за планом муз. керівника)
Заняття №2 Сенсорика «Знайди пару»
Мета: вчити дітей розрізняти кольорові відмітки шляхом порівняння їх один з одним та прикладаючи до зразка; вдосконалювати зорове сприйняття; привчати точно виконувати доручення.
Обладнання: кольорові стрічки чотирьох основних кольорів – 4 комплекти, іграшки – гномик, папуга.
Хід заняття
Сюрпризний момент. Хтось стукає у віконце. Залітає папужка.
- Діти ви впізнали, хто це?
Так, яке в нього гарне пір’ячко, різнокольорове. Де ж він його взяв?
Вихователь читає вірш.
ПАПУГО – ПАПУЖКО
Папуго – папужка,
Кольорова смужко!
Де ти фарби брав,
Коли пір’я фарбував?
– Я у небо підіймався,
У веселці купався.
Я. Яковенко
А ще папужка приніс цілу торбинку різнокольорових стрічок, та вони переплуталися. Допоможемо папужці їх розібрати.
Дидактична гра «Знайди пару»
Візьміть будь-яку стрічку, назвіть її колір та знайдіть таку саму, використовуючи прийом прикладання. (Показуємо дітям цей прийом)
Той, хто знайде стрічку свого кольору, повинен показати її всім дітям, а вони скажуть, правильно чи ні виконано завдання. Якщо правильно, то плескають у долоні.
Молодці, діти, ми допомоги папужці. Тепер можна й погратися з ним.
Фізкультхвилинка
(Звучить весела музика. Діти стають у коло і під словесний супровід виконують рухи.)
Ми папужці помогли, (плескають у долоньки)
Стрічки розібрали,
А тепер ми політаємо (махи руками)
І ще трішки покружляємо, (кружляють навколо себе)
Від папужки утікаємо. (Після цих слів біжать на місця, а папужка їх «наздоганяє»)
Підсумок заняття.
Вихователь Бойко Н.Є.