13.05.2020 І молодша «А» (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)

Тема дня: «День гусочки і гусака» (зовнішній вигляд, спосіб живлення).

Заняття Психологічне (За планом психолога)

 

 

Заняття Аплікація Тема: Гуска з гусенятами

 

Мета: навчати дітей створювати сюжетну композицію за допомогою аплікації та домальовування на ній дрібних деталей; навчати дітей користуватися клеєм-олівцем; закріплювати просторове орієнтування («вище», «нижче», «праворуч», «ліворуч»); розвивати вміння розрізняти поняття («колір» — жовтий, червоний, чорний; «форма» — круг, «величина» — велике, маленьке); розвивати дрібну моторику, творчу уяву, асоціативну пам’ять, мислення; сприяти розвитку  самостійності, упевненості в своїх можливостях; виховувати цікавість до колективної праці.

Попередня робота: ознайомитися ближче зі свійськими птахами; розглядати картини, ілюстрації в книгах.

Матеріал: картина «Пташиний двір»; іграшки — свійські птахи та їх дитинчата; ½ листа ватману або шпалер (посередині зобр. гуска, заготовки жовті кружечки (великі та маленькі)); клей-олівці; серветки; олівці або фломастери для домальовування деталей гусенят.

Хід заняття

Організаційний момент

Вихователь. Діти, сьогодні ми вирушаємо у цікаву мандрівку — побуваємо в селі, на пташиному дворі. А мандрівка наша чарівна тому, що лишень ми заплющимо очі, то потрапимо в село. Діти заплющують очі. Вихователь ставить на мольберті малюнки із зображенням родин свійських птахів (півник, курочка, курчата; качур, качка, качата; гусак, гуска, гусенята).

— Хто це? Розкажіть про них.

Мотивація — Гуска  плаче, хвилюється. — Вона не може знайти своїх діточок-гусенят. — Допоможемо Гуске, знайдімо гусенят!

III. Продуктивна діяльність

— Вирушаймо до нашої художньої майстерні. Вихователь пропонує розглянути картину, де зображено тільки гусочку. За допомогою необхідних матеріалів для роботи дітям потрібно викласти зображення гусенят  із готових форм на аркуші паперу біля гуски. Вихователь підводить до висновку щодо використання геометричних форм — овал для викладення гусенят: великий овал — тулуб, маленький — голова, а потім домалювати очі, дзьоб і лапи. Учить, як користуватися клеєм-олівцем для наклеювання (намазувати клеєм-олівцем від центра до країв, прикладати намащеною стороною до аркуша паперу, придавлювати його долонею і розгладжувати серветкою).

Вихователь допомагає за потреби кожному малюкові, стимулює ініціативне наслідування, схвалює всі творчі прояви щодо домальовування деталей виробу. Підтримує позитивний настрій і задоволення від роботи. Активізує мовлення дітей у називанні форми, кольору, величини. Діти працюють під музичний супровід.

Підсумок — Гусочка дякує вам, діти, що ви допомогли їй знайти діток-гусенят. — Пограймо у гру «Вийшла гусочка гуляти».

 

Заняття Фізкультура стрибати в довжину з місця; метання на дальність з-за голови, котінні м’яча

Мета. Продовжувати вчити дітей стрибку в довжину з місця; вправляти в метанні на дальність з-за голови, на котінні м’яча; сприяти розвитку координації рухів та орієнтуванні в просторі.

Посібники. М’ячі за кількістю дітей.

Методика.

І ч. Ходьба і біг в колоні по одному.

Загальнорозвиваючі вправи.

В. п.: стоячи, трохи розставити ноги, руки вниз. Підняти руки вгору, нахилитись в одну і другу сторону — «дерева» хитаються на «вітрі»; опустити руки, трохи відпочити і повторити вправу (3—4 рази).

В. п.: лежачи на животі, долоні під підборіддям. Витягнути руки вперед, в сторони—назад — «рибки плавають . повернутись у в. п. (3—4 рази).

В. п.: лежачи на спині, руки вздовж тулуба. Підняв руки і ноги, рухати ними — «жучки борсаються». Після кількох рухів повернутись у в. п. (3—4 рази).

Підскоки на двох ногах на місці — «зайчики стрибають». Ходьба один за одним.

ІІ ч. Основні рухи.

Метання м’яча на дальність двома руками з-за голови
Завдання виконують всі разом 3—4 рази.

Котіння м’яча. Діти сідають по. двоє один проти одного на відстані 1,5—2 м і котять м’яч спокійно, кожен у своєму темпі. Відштовхувати енергійно. Повторити 8—12 разів.

Стрибки в довжину з місця на двох ногах. Стрибають всі одночасно 6—8 разів.

На килимку на відстані 40—50 см кладуть кольорову стрічку і дають дітям завдання — дострибнути до неї.

Рухлива гра «Сонечко і дощик» (2—3 рази).

ІІІ ч. Ходьба в колоні по одному. Гра «Хто тихіше».

 

Вихователь Карбула М.О.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *