12.05.2020 Середня “Б” (Бджілка) (Вихователь Юва О.В.)
Тема дня «Моє тіло» (кістяк, шкіра, тулуб, кінцівки, зовнішні органи людини)
1.Зан. Розвиток мовлення
Тема: « Людина ,її частини тіла»
Мета: активізація і збагачення словника, практичне вживання присвійних прикметників і займенників «мій», «моя», «моє» в складі простого речення, вживання дієслів у реченні, розвивати слухову увагу ,мислення, пам’ять, зв’язне мовлення, виховувати інтерес , витримку та повагу один до одного .
Обладнання: картинки з зображенням хлопчика, показує різні частини тіла, предметні картинки із зображенням різних частин тіла, лялька Марійка.
Хід заняття.
- Організаційний момент.
– Сьогодні до нас у гості прийшла лялька Марійка . Вона дуже неуважна, що навіть забула, як називаються частини тіла. Давайте допоможемо нашій Марійці – згадати частини тіла.
2. Розгляд ляльки Марійки.
Покажіть і назвіть, які частини тіла є у Марійки? Покажіть у Марійки руку. Скажіть, будь ласка, чия це рука? ( – Це Марійчина рука.)
3.Д\гра: «мій», «моя», «моє».
На дошку виставляються картинки із зображенням окремих частин тіла. Спочатку діти називають картинки, потім дорослий пропонує пограти у гру «мій», «моя», «моє».
– Подивіться на малюнки і назвіть про що можна сказати «мій»? (ніс, очі, рот, чоло, палец).
– Подивіться на малюнки і назвіть про що можна сказати «моя»? (рука, нога, щока, долоня).
–Подивіться на малюнки і назвіть про що можна сказати «моє»? (вухо, коліно).
4. Д\гра «Як нам допомагаютьнашічастини тіла»
–Що ми робимо руками?
– Що ми робимо ротом?
-Що ми робимо очима?
5.Фізкультхвилинка
5.Розглядання картини «Моє тіло» та складання речень.
Наприклад: – У мене є дві руки. Одна голова. Два вуха….Руками я можу брати іграшки .Вуха допомагають мені чути різні звуки.
6. Підсумокзаняття:
– Згадайте, про що ми говорили на занятті? Що сподобалося найбільше?
Юва О.В.