12.05.2020 Середня “Б” (Бджілка) (Вихователь Юва О.В.)

Тема дня «Моє тіло» (кістяк, шкіра, тулуб, кінцівки, зовнішні органи людини)

1.Зан.  Розвиток мовлення

Тема: « Людина ,її частини тіла»

Мета: активізація і збагачення словника, практичне вживання присвійних прикметників і займенників «мій», «моя», «моє» в складі простого речення, вживання дієслів у реченні, розвивати слухову увагу ,мислення,  пам’ять, зв’язне мовлення, виховувати інтерес , витримку та повагу один до одного .

Обладнання:  картинки з зображенням хлопчика, показує різні частини тіла,  предметні картинки із зображенням різних частин тіла, лялька Марійка.

Хід заняття.

  1. Організаційний момент.

–  Сьогодні до нас у гості прийшла лялька Марійка . Вона дуже неуважна, що навіть забула, як називаються частини тіла. Давайте допоможемо нашій Марійці – згадати частини тіла.

2. Розгляд ляльки Марійки.

Покажіть і назвіть, які частини тіла є у Марійки? Покажіть у Марійки руку. Скажіть, будь ласка, чия це рука? ( – Це Марійчина рука.)

3.Д\гра: «мій», «моя», «моє».

На дошку виставляються картинки із зображенням окремих частин тіла. Спочатку діти називають картинки, потім дорослий  пропонує пограти у гру «мій», «моя», «моє».

– Подивіться на малюнки і назвіть про що можна сказати «мій»? (ніс, очі, рот, чоло, палец).

– Подивіться на малюнки і назвіть про що можна сказати «моя»? (рука, нога, щока, долоня).

Подивіться на малюнки і назвіть про що можна сказати «моє»? (вухо, коліно).

4. Д\гра «Як нам допомагаютьнашічастини тіла»

Що ми робимо руками?

– Що ми робимо ротом?

-Що ми робимо очима?

5.Фізкультхвилинка

5.Розглядання картини «Моє тіло» та складання речень.

Наприклад: – У мене є дві руки. Одна голова. Два вуха….Руками я можу брати іграшки .Вуха допомагають мені чути різні звуки.

6. Підсумокзаняття:

– Згадайте, про що ми говорили на занятті? Що сподобалося найбільше?

Юва О.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.