10.04.2020 Середня “Б” (Бджілка) (Вихователі Юва О.В., Шерепа Д.В.)

Тема дня «День довкілля. Буду я природі другом»

1.Зан.Ознайомлення з природнім довкіллям

Тема : «Бережи природу»

Мета: ознайомити дітей з поняттям «природне сміття» та «сміття , принесене людиною», підвести дітей до розуміння необхідність зберігати та охороняти навколишнє середовище, формувати уявлення про  взаємозв*язок живої і неживої природи, про явища природи, виховувати дбайливе ставлення до природи.

Матеріали : кошик із природнім і неприроднім сміттям, картини із зображенням квітів, комах, дерев, птахів, сигнальні картинки, пластикові пляшки , ножиці.

Хід заняття

1.Ігровий момент- розглядання природнього сміття.

-Це сміття корисне чи шкідливе?

-Кому знадобиться восени листя, суха трава?

-Кому потрібне насіння?..

Розглядання побутового сміття.

-Як з*явилося це сміття на нашому майданчику?

-Воно корисне чи шкідливе?

-Як воно може зашкодити людям?

2.Д/Вправа «Як я відпочиваю в лісі»(скласти розповіді за малюнком)

3.Д/гра «Ланцюжок»(із предметних малюнків скласти ланцюжок)

Наприклад :квіти – нектаром ласують комахи,  комахи – ними ласують пташки.

  1. Вирішення проблемних ситуацій. Що станеться , якщо на Землі  зникнуть квіти?

Пояснення : зникнуть без квітів комахи, без комах не стане пташок, без пташок гусінь з*їсть листя.

5.Д/гра: «Так чи ні»

Наприклад:

-Якщо на прогулянці побачили пташеня , його  можна забирати додому?..

6.Д/вправа «Екологічні знаки»(розглянути екологічні знаки і пояснити , що вони позначають».

7.Фізкультхвилинка «Я – квіточка»

8.Д/вправа: «Відбери потрібне сміття»

  1. Розповідь дорослого про переробну промисловість.

10.Підсумок заняття.

-Як ми повинні берегти природу?

2.Малювання

Тема: «Квіткова галявинка».

Мета: продовжувати ознайомлювати з похідними кольорами; поглиблювати знання про квіти рідного краю; формувати навички роботи з шаблонами; закріплювати поняття «силует», «контур», навички усної лічби; розвивати естетичний смак, відчуття гармонії, творчу ініціативу, колективну злагодженість; навчати відчувати задоволення від виконаної роботи; виховувати товариськість; прищеплювати любов до рідної природи. Матеріали: картинки із зображенням квітів; альбомний аркуш; ватман; набір кружечків рожевого, салатового, бузкового та блакитного кольорів (по 5—8 штук); шаблони квітів; кольорова крейда; фломастери; клей; ножиці.

Попередня робота : Бесіда про лугові квіти. Загадки про квіти.

Хід заняття

  1. Дидактична гра «Барвистагалявинка»( Педагог розкидає по килиму різнокольоровікружечки , потім він просить дітей розділити галявинку на частини за кольорами: в одному «посадити» тільки рожеві кружечки, у другому — салатові, у третьому — бузкові, у четвертому — блакитні. )

2.Мотивація  : «Золотаві бджілки оголосили конкурс краси серед квітів. Візьмемо й ми в ньому участь! А раптом наші квіти переможуть?»  3.Пояснення  роботи дорослим

– Прикладіть до альбомного аркуша шаблон квітки та обведіть його.

-Фломастером усередині обведеної квітки домалюйте всілякі елементи (цятки, гачечки, закрутки, горошинки, хвилі, смужки, клітинки та ін.).

-Розфарбуйте квітку крейдою. Виріжте її.

– Приклейте свою квітку на заготовлений аркуш зеленого ватману.Улаштуйте конкурс краси серед квітів саморобної галявини.

  1. Фізкультхвилинка «Квіти під дощем»

Ось конвалії бутони (Нахили голови.)

Дощ вітають із поклоном. (Нахили.)

А півонії листок (Махи руками.)

Похилився, бо намок. (Присідання.)

Хміль підняв зелені вуса,

Вгору в дощик потягнувся. (Потягнутися.)

5.Практична робота дітей (індівідуальна допомога)

6.Підсумок заняття

– Як ви гадаєте ми переможемо в конкурсі?

Вихователь :Юва О. В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.