09.04.2020 Логопедична “А” група (Ромашка) (Вчитель-логопед Костюченко Н.О.)

Фронтальне заняття.

Тема: Звук та літера Ч. Обереги рідного краю. Вживання іменників в орудному відмінку.

Мета: познайомити зі звуком «ч» та його буквений символ; вчити вживати іменники в орудному відмінку, утворювати слова за першим складом; розширювати уявлення про суттєві ознаки й особливості оберегів; розвивати дрібну моторику м’язів рук, дикцію, зв’язне мовлення; виховувати повагу до традицій рідного краю.

Хід.

  1. – З давних давен в українського народу була традиція оберігати своє житло від злого. Виготовляли різні обереги. (показ оберегів).

Роблячи обереги використовували: віночок, духмяні трави, маківку, насіння, квасоля, різноманітні зернята, часник тощо.

  •  Який перший звук в слові часник? Разом з дітьми робимо характеристику звука.
  • Подивіться на літеру ч . На що вона схожа?

Буква Ч, немов стілець,

Догори лиш ніжка.

Навіть з цифрою «чотири»

Буква схожа трішки.

  1. Д/г «Піймай дієслова».
  • Коли почуєте дієслова в яких є звук «ч» викладаєте на столі фішечку, після гри ми їх порахуємо, а відповідь викладаємо відповідною цифрою.

( читає, літає, чистить, чекає, бігає, чорніє, чекає, сидить, спить, чинить, червоніє, тощо ).

  1. Читання складів: ча, чо, чи, че, чу, ач, уч, еч, оч, ич.
  2. Придумайте слова на  склади: ча, чо, уч, чу, чи. (виграє той хто придумав більше слів).
  3. Д/г «Я задоволений (ким? чим?)

Перед дітьми розложені картинки : стрічка, черевики, чоловік, чашка, черешня, сорочка, рушничок, калач, віночок, дівчина, тощо. І пропоную утворити іменники в орудному відмінку ( я задоволений стрічкою, черевиками ).

  1. Повторити скоромовку:

Червона перлина борщ переперчила.

  1. Сьогодні ми будемо робить обереги, на літері Ч викладаємо з насіння оберіг.
  2. Підсумок заняття.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.