09.04.2020 І молодша “Б” (Казка) (Вихователі Бойко Н.Є., Волохова Н.О.)

Тема дня: « Білка»

Заняття №1 Обр.діяльність (малювання)     «Дупло для білочки»

Мета: закріплювати знання дітей про кольори, вправляти в умінні малювати олівцем, правильно тримаючи його; вправляти в малюванні предметів круглої форми, закріплювати уявлення про чорний колір; виховувати інтерес до малювання, бажання допомагати один одному.

Обладнання: аркуші паперу з намальованими деревами, олівці
чорного кольору, іграшка-білочка.

Хід занятя

До дітей завітала Білочка. Вихователь читає вірш.

Де ти, білочко, живеш?

Що ти, білочко, гризеш?

У зеленому ліску.

У дуплі, у соснячку

Я гризу горішки

І гриби і шишки!

  • Хто до нас завітав?
  • Де живе білочка?
  • Що білочка любить їсти?
  • Чому білочка засумувала?

Білочка говорить, що не може знайти своє дупло, і їй ніде жити.

  • А чи знаєте ви, що таке дупло?

Дупло — це невеличка дірочка (отвір) у стовбурі дерева.

Вихователь показує на малюнках зображення дупла.

  • Якої форми дупло?
  • Якого кольору?

Пригостимо білочку горішками і намалюємо їй тепле дупло, щоб вона там жила.

  • Спочатку зробимо пальчикову гімнастику.

Пальчикова гімнастика

У рудої білочки

Дуже гарні діточки.

Одне — як мізинчик,

Сіло на ослінчик.

Друге — як грибочок,

Сіло на горбочок.

А третє — як мишка,

Ухопило книжку,

Сторінки гортає,

Казочку читає.

Діти загинають і розгинають пальчики відповідно до слів вірша.

Вихователь демонструє техніку виконання, малює олівцем коло — дупло для білочки.

Виконання завдання дітьми, до кожного підходить білочка і дякує малятам за тепле дупло.

Підсумок заняття. Білочка дякує за житло.

 

Тема дня: « Білка»

Заняття №2 Фізкультура

Мета. Вчити дітей кидати м’яч вгору і вперед, удосконалювати ходьбу по похилій дошці, сприяти розвитку почуття рівноваги, спритності і сміливості.

Обладнання. По 2—3 кубика і по 1 м’ячу на кожну дитину, 1—2 похилі дошки, волейбольна сітка або стрічка і 2 стійки.

Хід заняття

Вступна частина. Ходьба, під час якої ритмічно вдаряти кубиком об кубик. Біг в колоні по одному (40 сек.). Ходьба.

Загальнорозвиваючі вправи (з кубиками).

1.В. п.: стоячи, ноги трішки розставити, в кожній руці тримати кубик. Підняти руки в сторони—вгору, вдарити кубиком об кубик, опустити донизу (4—5 разів). Вправу виконувати в спокійному темпі.

2.В. п.: лежачи на животі, руки з кубиками зігнуті до плечей. Витягнути руки вперед, дивитись вперед, припідняти верхню частину тулуба від підлоги — «показати кубик вихователю», повернутись у в. п. — «заховати кубик» (4—5 разів).

3.В. п.: сидячи, ноги разом, руки з кубиками на колінах. Повернутись в одну сторону, намагатись не згинати ноги в колінах, постукати кубиками по підлозі, повернутись у в. п. Те ж виконувати в іншу сторону (2—3 рази в кожну).

  1. Стрибки на двох ногах на місці (20—30 сек.). Спокійна ходьба один за одним. Покласти кубики.

Основна частина.

Ходьба по похилій дошці вгору і вниз. Діти виконують вправу самостійно по одному, йдуть один за одним. Підчас ходьби тримають рівновагу руками, ідуть сміливо, не поспішаючи.

Кидання м’яча вгору і вниз через сітку або стрічку. Виконувати завдання одночасно всією підгрупою (8—12 разів). Вихователь допомагає стати з однієї або з двох сторін сітки, розмішеній на рівні очей дитини. У кожного м’яч.

Діти використовують всі засвоєні види метання: від грудей, з-за голови, знизу. Кидок виконувати тільки за сигналом вихователя, потім малюки наздоганяють м’ячі і повертаються на місце.

Рухлива гра «Горобці й автомобіль» (2—3 рази).

Заключна частина. Ходьба вільної парами. Вправи на дихання.

Вихователь  Волохова Н.О.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.