07.04.2020 Середня “А” (Капітошка) (Вихователі Сахно Г.В., Лалетіна Л.М.)

7   квітня.         Тема дня:  « Природа  навколо  нас.

Взаємозв’язки  в природі»

Заняття з конструювання . Тема : «Вагони   поїзда»

 

Програмовий зміст:

  • учити дітей виготовляти іграшку – вагон з паперу, зігнутого навпіл;
  • приклеювати до основної форми вагона окремі деталі  – вікна, колеса;
  • учити розрізати деталі по лініях згину;
  • розвивати спостережливість, мислення, дрібну моторику кистей рук, окомір;
  • виховувати  працьовитість, уміння доводити розпочату справу  до кінця.

 

Матеріал: аркуш цупкого паперу будь- якого  кольору 15х20  см смужка паперу жовтого кольору 3х18 см; готові колеса ; клей, клейонки, пензлі, серветки, ножиці, ілюстрація потяга з вагонами, іграшковий потяг.

 

Х І Д             З А Н Я Т Т Я

 

Вихователь. Я запрошую вас в подорож, А чим ми подорожуватимемо? Відгадайте  загадку:

Залізні братці в гості збирались,

Один за одного міцно чіплялись.

Старший їм гудок подав –

Гурт по рейках помчав. ( Потяг)

Вихователь пропонує дітям розглянути ілюстрацію потяга з вагонами.

  • Який потяг?
  • Що їде першим?
  • Скільки  вагончиків?
  • Скільки пасажирів везе потяг?

Вихователь  робить вигляд, що чує  якийсь звук.

  • Чи чуєте, щось гуде?

До групової кімнати заїжджає іграшковий потяг.

Ось і потяг поспішає,

Та вагончиків не має.

Як ми можемо допомогти потягу?

Будемо разом працювати,

Вагончики для поїзда збирати.

Вихователь: спочатку беремо аркуш паперу (15х»20 см), згинаємо навпіл вздовж, а куточки біля лінії згину зрізаємо. Потім беремо смужку жовтого кольору і складаємо навпіл, а потім кожний край прикладаємо до лінії згину; по лінії ; по  лінії  згину розрізаємо смужку – вікна, Накладаємо  віконечка на форму вагончика, Приклеюємо віконечка, намазуючи клеєм на клейонках та знімаючи зайвий клей серветками.

  • Що ще потрібне вагончику?
  • Приклеюємо колеса. Будьте уважними: колеса намазуємо  лише половинку на клейоночці  клеєм, знімаємо зайвий клей серветкою.

Вагончики готові у  малят,

Вирушати в подорож  вже  час.

  • В якому вагоні зручно сидіти?
  • Який вагончик їхатиме повільно?
  • Чому?

В подорож вирушаємо, за поїзд вагони чіпляємо.

Діти обігрують поробки.

 

Логіко – математичний розвиток.

Тема : « Порядкова  лічба предметів. Порівняння за кількістю: стільки ж, більше, менше»

7 квітня.

Програмові завдання :

  • продовжувати  вчити дітей  лічити предмети в межах 5, добирати відповідну цифру;
  • закріпити поняття « більше», «менше». « стільки ж»;
  • розвивати вміння порівнювати множини предметів;
  • виховувати самостійність.

 

Матеріали та обладнання:

демонстраційний: п’ять колод із паперу, стрічка (2м), набори карток із цифрами від  1 до 5;

роздавальний: плоскі квіти з картону різного кольору по 4-5  на кожну дитину, м’які іграшкові звірята, кількістю на одну більше, ніж дітей.

 

Х І Д       З А Н Я Т Т Я

 

  1. Вихователь читає вірш про поїзд:
  • Ось над лісом хмаркою білий дим повис.

Поїзд їде з Харкова, їде через ліс,

через  міст над річкою, луки та поля.

Свіжою травичкою вкрилася земля.

На деревах квітами вбралися гілки.

Угорі  між вітами пурхають пташки.

Їде поїзд,  весело  паровоз гуде,

стукотить колесами, наш вагон веде.

2.Гра « Рахуй далі» Вихователь об’єднує  дітей у групи ( не більше п’яти   в  кожній) і пропонує їм стати паровозиками. Далі діти рахують « вагончики»: я – перший ( дитина торкається сусіда), я – другий, я – третій і т.д.

  1. Гра « Потяг». На підлозі розкладені колоди у вигляді містка. Діти вирушають своїм потягом своїм потягом, рахують колоди і просуваються вперед, переступаючи через   них.

Вихователь повідомляє, що на шляху потяга лабіринт, потрібно  з’єднати стрічкою цифри від 1 до 5.

  1. Гра « Збери букет». На столі у дітей плоскі квіти з картону. За командою « Один, два,три – букет збери» діти збирають квіти так, щоб у кожного утворилися  різні  букети.

– Скільки у кожного квітів?

– У кого  найменший букет? Найбільший?.

Запропонувати стати поруч тим дітям, у кого букети однакові.

  1. Фізкультхвилинка.
  2. Гра «Збери звіряток» Вихователь пропонує дітям зібратися у свій потягі взяти стільки іграшок, скільки вагончиків у потязі (кожна дитина бере в руки по одній іграшці).

Скільки звіряток поїде разом із нами? А скільки залишиться на галявині? Яких звіряток  більше?

  1. Підсумок: скільки букетів ми привезли? Скільки звіряток? Кого більше?

Вихователь Лалетіна Л.М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *