07.04.2020 І молодша “А” (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)

Тема дня: «Лисиця»

  1. Заняття Ознайомлення  з довкіллям

Тема: Дикі тварини

Програмовий зміст: продовжити ознайомлювати малят з тваринним світом, збагачувати знання про диких тварин (у лісі живуть ведмідь, заєць, лисичка); учити імітувати рухи тварин (зайчика, ведмедика, лисички); розвивати увагу, мислення, пам’ять, зв’язне мовлення; виховувати інтерес до об’єктів живої природи, позитивне ставлення до них.

Матеріал: іграшки: ведмедик, лисичка, зайчик.

Попередня робота: розглядання ілюстрацій диких тварин.

                                          ХІД ЗАНЯТТЯ

Вихователь По доріжці в ліс підемо, Друзів разом ми знайдемо.

Вихователь загадує дітям загадку.

Він вухатий, наш дружок,

В нього сірий кожушок,

Швидкий побігайчик.

Хто це, діти?… (Зайчик)

Вихователь виставляє на стіл іграшку — зайчика.

— Які в зайчика вуха? який хвостик?

— Зайчик швидко бігає. Його називають зайчиком-побігай- чиком.

— Покажіть, як стрибає зайчик.

Влітку ходить мед збирає,

А на зиму засинає. (Ведмідь)

Вихователь виставляє на стіл іграшку — ведмедика.

— Який ведмідь? Які в нього вушка?

— Ведмедика називають косолапим, бо він ходить, перевалюючись з лапки на лапку.

— Покажіть, як ходить ведмідь.

Я руда, низького зросту,

Хитра я і довгохвоста. (Лисиця)

Вихователь виставляє на стіл іграшку — лисичку.

— Який хвіст у лисиці? Яка лисиця?

— Лисичку називають хитрою сестричкою, бо вона весь час хитрує.

— Покажіть, як ходить лисичка.

Звірі радо малят зустрічають, А тепер усі разом пограють.

Дидактична гра «Відгадай, хто лісом іде»

Діти по черзі імітують рухи тварин, а інші відгадують.

Подорож скінчилася. Пора до дитсадка нам повертати, дітвора.

— Де були?

— Кого зустрічали?

— Хто сподобався?

  • А тепер на килимок поспішайте,

Іграшкам про подорож розповідайте

 

2 Заняття Конструювання

Тема: Сховаємо пташок від лисички

 

Мета: поновити знання дітей про домашніх тварин, заохочувати дітей до спільної діяльності, спонукати дітей до втілення сюжетно-ігрового задуму; закріплювати знання основних предметів будівельного матеріалу (кубики, цеглини); учити малят ставити цеглини вертикально по колу, щільно притуляючи їх одну до одної; закріпити поняття «високий», «низький», розвивати мову, мислення і виховувати наполегливість; формувати гуманне ставлення до домашніх тварин. Розвивати впевненість у своїх можливостях, здатність підпорядковувати власні бажання спільній меті; виховувати бережливе ставлення до споруди, почуття радості від спільної цікавої діяльності з дорослим, товариськість.

Матеріал: дрібний будівельний матеріал, дрібні іграшки — свійські птахи, вірш М. Познанської «Півень».

ХІД ЗАНЯТТЯ

  1. Ігрова ситуація.

Вихователь читає дітям вірш М. Познанської «Півень».

Шия жовта, хвіст зелений,

Борода — як маків цвіт.

Півник є такий у мене,

Він малятам шле привіт.

Ходить півник по садку

І співа: «Ку-ку-рі-ку!»

Вихователь: До нас завітали свійські птахи. Вони живуть поряд із людьми.

Ви могли їх бачити на бабусиному подвір’ї. Ану ж давайте назвемо їх. (півник, курочка, качечка, гусочка,

  1. Дидактична гра «Впізнай за голосом».

Мета:розвивати слух дітей, вчити дітей розпізнавати на слух голоси домашніх птахів і тварин, звуконаслідувати їх голосом (півник, курочка, качечка, гусочка, тощо).

Матеріал:магнітофонний запис голосів (голоси тварин вводяться почергово, з урахуванням досвіду дітей).

Вихователь запитує, хто це і які звуки видають ці птахи, активізуючи малят до звуконаслідування свійських птахів.

Вихователь: Ось у нас ціле господарство. Але ж тварини не прив’язані. Їм треба збудувати загородку, щоб вони не розбіглися. Спочатку підготуємо пальчики до роботи.

Пальчикова гра: 

Наші пальчики маленькі, і рівненькі, і гарненькі.

Можемо із пальчиків ми зробити зайчика,

Зайчик вушками пряде, по сніжку гуляти йде.

  1. Вихователь пропонує дітям виготовити домівку-пташник. Діти пропонують, як можна спорудити домівку для птахів, вихователь дає свої поради. Усі разом конструюють пташник (прийомом виставляння цеглинок на вузьке ребро по колу, щільно притуляючи їх одну до одної). Педагог схвалює всі самостійні дії маляті спонукає їх до спілкування під час роботи.

Вих.: Діти, яка загородка у нас вийшла? (Велика, висока).

– Для чого потрібна така загородка? (Щоб наші пташки на змогли перескочити через неї).

  1. Після виконання завдання діти розташовують іграшки у споруді, вихователь заохочує їх до сюжетної гри та розповідей про свійських птахів.
  2. Уся пташина родина дякує малятам за домівку.

 

 

 

Вихователь: Карбула М.О.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.