06.05.2020 І молодша “Б” (Казка) (Вихователі Бойко Н.Є., Волохова Н.О.)

Тема дня: «Мої ніжки»

Заняття №1 Озн. довкілля    «Який я?»

Мета: ознайомити дітей та вчити називати частини свого тіла та обличчя; закріпити уявлення про органи чуття; розвивати слухову та зорову увагу малят; навчати сприймати на слух віршовані тексти, відгадувати загадки; виховувати комунікабельність, товариськість, доброзичливість.

Обладнання:   індивідуальні фотографії із зображенням дітей групи, дзеркальце, ілюстрації до використаних віршованих творів, аудіоапаратура.

ХІД ЗАНЯТТЯ

Вихователь. Малята, подивіться і скажіть, що я вам при несла. {Фотографії.) Правильно. Хто зображений на цих фоні графіях? (Дітки.) Давайте уважно роздивимось ці фото.

Гра «Упізнай себе»

Фотографії чудові,

Всі великі, кольорові.

Чи зуміють в нас малята

Тут на них себе впізнати?

Щойно хто себе впізнає,

Хай одразу називає,

Хай промовить: «Ось де я!

Ця фотографія — моя!».

Діти виконують запропоноване завдання (упізнають і називають себе на фото).

Вихователь. Молодці, малята! Ви всі виявилися уважними під час гри. Кожен із нас може себе побачити на фотографії. А де ще можна побачити себе? Про цей предмет відгадайте, будь ласка, наступну загадку.

Хто завжди нам правду каже

І самих себе покаже,

Усі: великі і малі

Себе побачать в … (дзеркалі).

  • Що це таке, малята? (Дзеркало.)
  • Якщо глянути в нього, кого ми там побачимо? (Самих себе.)

Вихователь. Діти, ви побачили в невеличкому дзеркальці сівоє … Що? (Обличчя.) А що є у кожного з нас на обличчі?

Педагог читає дітям загадки-добавлянки про частини обличчя і просить дітей відгадати їх. Для полегшення завдання можна використати відповідні «малюнки-підказки.

  • Щоб я татка й маму слухав,

Є у мене аж два … (вуха).

  • Уважно дивляться малята,

У них цікаві… (оченята).

  • У Оленочки та Вови

Над очима — чорні… (брови).

 

  • Добре снідає Марічка,

І кругленькі в неї… (щічки).

  • Запах квітів вітер носить,

їх відчув чуткий мій … (носик).

  • Насторочив чуб Павло,

Показав своє … (чоло).

  • Батько наставляв Федота:

«Не балакай з повним … (ротом)!»

Молодці, а хто зможе сказати мені, для чого нам різні частини обличчя?

Дидактична гра «Що для чого?»

Що потрібне людині, щоб бачити?

Чим ми чуємо розмову, музику, шум?

Чим ми відчуваємо та нюхаємо різні запахи?

Чим ми говоримо, співаємо, їмо?

Для чого нам очі?

Навіщо людині вушка?

Для чого потрібен носик?

Що ми робимо ротом?

Вихователь. А зараз, малятка, уявімо, що дзеркало наше дуже велике. Таке велике, що може показати нас повністю, на весь зріст. У ньому кожен, зможе побачити свої всі частини тіла.

Що ми там побачимо? Наші … (ручки, ніжки, тулуб, голову, шию). Що уміють ваші ніжки? (Ходити, бігати, стрибати ) Нумо, малята, покажіть, які ніжки у вас спритні.

Фізкультхвилинка

Вихователь промовляє слова, діти виконують відповідні рухи.

Рухливі малята, веселі малята, Як білочки, вміють малята стрибати!

Тепер пострибаємо так, наче жабки, Тепер політаємо швидко, як бабки!

Діти збираються біля педагога.

Вихователь. А що у нас вправне та уміле, гарно робить всяке діло, вміють поплескати гучно у маляток вмілі … (ручки). А чи люблять ваші ручки пальчикові ігри? (Так.)

Пальчикова гра «Оцей пальчик…»

Педагог читає віршований текст, діти в цей час загинають почергово пальчики, починаючи з мізинного.

Оцей пальчик в ліс пішов, Оцей пальчик гриб знайшов, Оцей його пальчик мив,  А цей пальчик засмажив,  А цей пальчик усе з’їв, І від цього потовстів.

Вихователь. Різні є в нас малятка, є і хлопчики, і дівчатка. Та все-таки чимось всі наші дітки схожі. Чим же? Зараз я це вам розкажу, а ви відповідайте, згодні з моєю думкою чи ні.

Гра «Так чи ні?»

Педагог називає слова-ознаки, що характеризують дітей. Малята уважно слухають їх і відповідають «так» або «ні».

Усі наші малята … (гарні, маленькі, умілі, дружні, неслухняні, веселі, капризні, працьовиті, ледачі, рухливі, спритні, погані, хороші).

Вихователь. А чи вмієте ви, дітки, танцювати? (Діти дають стверджувальну відповідь.) Покажіть, як ви вмієте це.

Малята в супроводі аудіозапису «Ось як уміємо» (муз. О. Тілічеєвої, сл. Н. Френкель) довільно танцюють.

Підсумок заняття.

 

 

Тема дня: «Мої ніжки»

Заняття №2 Фізкультура

Мета: Закріпити у дітей вміння ходити по похилій дошці, удосконалювати стрибки в довжину з місця і метання на  дальність ,з-за голови; сприяти вихованню сміливості, самостійності, спритності; узгоджувати свої рухи з рухами інших дітей.

Обладнання: М’ячі середнього розміру за кількістю дітей, 1-2 похилі дошці.

Хід заняття

Вступна частина.

Ходьба і біг в колоні по одному і врозтіч.

Загальнорозвиваючі вправи з м’ячем.

  1. В. п.: стоячи, м’ячтримати обома руками попереду. Змахом руки вправо (руки не згинати) повернутись вправо; повернутись у в. п. Те ж виконати вліво (3-4 рази в кожну сторону).
  1. В.п.: лежачи на животі, м’яч тримати в прямих руках, підняти руки, злегка підняти верхню частину тулуба; опустити (4—5 разів).
  2. В. п.: ноги разом, м’яч тримати обома руками біля грудей. Підтягнути ноги до тулуба так, щоб коліна торкались м’яча, опустити їх на підлогу (3—4 рази).
  3. Підскоки на двох і одній нозі (20—30 сек.). М’яч покласти на підлогу. Ходьба один за одним з м’ячем в руках. Перейти до місця, відведеного для метання.

Основна частина

Метання м’яча на дальність з-за голови обома руками. Вправу всі діти виконують одночасно (3—4 рази). Позначити лінією або мотузкою орієнтир (приблизно на відстані 2— З м), за який треба кинути м’яч. Нагадати дітям, що кидати потрібно далеко.

Ходьба по похилій дошці вгору—вниз (2—3 рази). Завдання діти виконують поточно; вгору йдуть по одній дошці, вниз — по іншій. Слідкувати, щоб діти не наштовхувались один на одного.

Стрибки в довжину з місця на двох ногах. Стрибають всі діти одночасно 5—6 разів за сигналом вихователя. На відстані 40—50 см стрічкою або мотузкою відмічається місце, до якого діти повинні стрибнути.

Рухлива гра «Куля» (варіант з бігом, 3—4 рази).

Заключна частина.

Ходьба по колу, взявшись за руки. Надути щоки – велика кулька, видихнути — маленька

 

Вихователь Волохова Н.О.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *