06.04.2020 ІІ молодша “Б” (Сонечко) (Вихователі Білевщук О.В., Кишка Т.Ю.)

1 заняття Психологічне

2 заняття Розвиток Мовлення

Тема: Весна прийшла.

Мета: Формувати вміння й навички зв’язного мовлення ; ознайомити дітей зі значенням та змістом заклички , прислів’я, учити виразно їх читати; вправляти в умінні  узгоджувати іменник з прикметником; добирати до дієслова відповідний іменник; учити розпізнавати тембр голосу; розвивати голосовий апарат; виховувати естетичні почуття.

Матеріал: іграшка їжачок, ілюстрації із зображенням весняних пейзажів.

Хід заняття: Психогімнастика

Доброго ранку, сонце привітне .

Доброго ранку, небо блакитне.

Доброго ранку в небі пташки

Доброго ранку, тобі і мені.

Вихователь пропонує дітям послухати і повторити за ним чистомовку.

             Ами – ами – ами – вже весна не за горами,

             Іти – іти – іти – їй зрадіють діти,

             Ки – ки – ки – і звірята і пташки ,

             Ля- ля – ля – зрадіє Матінка – земля.

Вихователь організовує спостереження  за весняною погодою та природою, допомагає дітям розказати про сезонні зміни і починає бесіду.

–         Із чого видно що настала весна ? (листячко на деревах зявляється, столо тепло, пташки  прилетіли, пісеньки співають, сніг розтанув) .

–         Весною багато сонця , всі зраділи теплу, весело дзюрчать струмочки. Є таке прислів’я : « Вода з гір потекла  –  весну принесла.

Вихователь декілька разів читає прислів’я.

Настала весна, кличуть люди сонечко, щоб скоріше тепло прийшло, трава і листячко стали зеленими. Давайте і ми заспіває пісеньку – звертання до сонечка.

            Вийди , вийди, сонечко, на дідове полечко,

            На бабине зіллячко , на наше подвір’ячко,

           На весняні квітоньки, на маленькі дітоньки ,

          Там вони граються тебе дожидаються.

Доки ми з вами весну зустрічали, сонечко вітали, у лісі прокинувся їжачок і завітав до нас в гості. Він приніс нам загадки. Спробуємо іх відгадати?

        Де пройшла краса – дівиця,

        Там травиця зелениться,

         Пишно квіти зацвітають,

        І пташки пісні співають.

–         Хто знає , коли це буває?

–         Чим пташки навесні займаються?

–         Що з квітами відбувається?

–         А з травичкою?

–         Молодці діти ,ось іще одна загадка.

          Все у зелені довкола : пасовище і поле.

          Мчать струмочки до ріки, Ліплять гнізда ластівки.

          І в сороки новина , сповіщає всіх вона:

          Наближається         (Весна).

Молодці діти ви правильно відгадали.

Фізкультфилинка    ( Діти виконують відповідні рухи)

          Гойда – гойда , хить та хить!

          Щось на вітрі шелестить.

          Гей, на вітрі над водою.

          Щось тріпоче бородою

          Та зелена борода,сине небо підміта!

           Підмітає,шелестить.

           Гойда – гойда , хить та хить!

Вихователь пропонує малятам пограться  в дидактичну гру

«Взимку – на весні» та пригадати зимові та весняні ознаки.

–         Коли буває сніг? (взимку)

–         Коли зявляється  зелена травичка?

–         Коли буває сильний мороз , завірюха?

–         Кили прилітають птахи , зацвітають перші квіти?

Підсумок заняття : вихователь пропонує малята вивчити закличку

«Вийди , вийди  сонечко!»

Вихователь:

Білевщук Ольга Володимирівна

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.