06.05.2020 ІІ молодша “Б” (Сонечко) (Вихователі Білевщук О.В., Кишка Т.Ю.)

1 заняття Ознайомлення з соціумом

Тема: Весну працею стрічаймо!

Мета: формувати уявлення про особливості екологічно – доцільної трудової діяльності людини у весняну пору року, виховувати свідоме позитивне ставлення до неї. учити дітей емоційно сприймати результати людської праці; поглиблювати та збагачувати знання вихованців про трудові дії та процеси , якими займаються навесні; уточнити поняття про різні види рослин та місце їх зростання.

Хід Заняття: Прогулянка – екскурсія

–         Дуже гарно довкола, бо зараз упевнено вступила у свої права дивовижна пора року –  тепла весна.

–         Як ми називаємо весну, яка вона? ( гарна, сонячна, квітуча і т.д)

–         А ще , малята, кажуть , що весна – гаряча пора.

–         Чому ж так говорять?

Педагог допомагає  малятам дійти висновку  : навесні потрібно встигнути зробити чимало важливих справ, щоб восени зібрати гарний урожай.

–         Чи помітна людська праця  на нашому подвір ї . Як змінилося воно протягом останніх днів?

–         Чи скопані квітники, городи?

–         Що люди садять на городах? А навіщо нам овочі?

–         А яким  стане квітник( гарним, привабливим,)

–         Так. І ми будемо милуватися красою квітів.

Дидактична гра « Весна ледачих не любить»

Дітям пропонується завершити розпочаті вихователем речення , доповнивши їх потрібними назвами трудових  дій.

–         Навесні дерева …(обрізають, саджають, поливають, обкопують, білять).

–         Весною на городі …( скопують землю ,роблять грядки, сіють, саджають овочі).

–         У парках міста …( прибирають сміття, саджають дерева та кущі ,  облаштовують клумби).

Фізкультфилинка

Бесіда: «Стався до природи дбайливо.»

Дітям пропонують відповісти на запитання вихователя, вирішивши ситуацію.

Що слід зробити, якщо на вулицях міста росте мало дерев?

Як подбати про те , щоб улітку на клумбах цвіли красиві квіти?

Хто отримає восени щедрий урожай овочів?

Підсумок.

 

2 заняття Аплікація

Тема : Святкові прапорці

Мета: продовжувати вчити дітей наклеювати на папір зображення прямокутної форми; вправляти в акуратному наклеюванні; уточнити назви форми, закріплювати знання кольорів (жовтий, синій), розвивати увагу, спостережливість; виховувати охайність у роботі.

Матеріал: папір, смужки паперу (палички для прапорців), прямокутники жовтого та синього кольору, клей, серветки, клейонка.

Хід: Вихователь демонструє дітям прапор нашої країни. Нагадує що скоро свято і все наше місто буде прикрашене святковими прапорцями.

Вихователь читає вірш Марії Хоросницької « Прапорець»

      Прапорець, що я тримаю, для мене єдиний.

      Прапорець цей, що я маю, символ України.

      Нема в світі більш святого й не буде ніколи.

    Від край неба голубого Над пшеничним полем.

Діти розглядають зразок прапорця.

Показ прийомів наклеювання прямокутних форм та наклеювання на їх смужок.

Самостійна робота малят. Виставка дитячих робіт.

Вихователь Білевщук О.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.