02.04.2020 І молодша “Б” група (Казка) (Вихователі Бойко Н.Є., Волохова Н.О.)

Тема дня «Півник та курочка»

  1. Заняття Ліплення

Тема: «Курочка Ряба».

Мета: розвивати у дітей здатність до осмисленого спостереження;  продовжувати знайомити  малят із властивостями солоною тіста; закріплювати навички ліплення, учити ліпити предмети овальної форми; ознайомити малят з поняттями «один», «багато»; учити дітей порівнювати предмети за величиною; виховувати позитивне емоційне ставлення до виліпленого, наполегливість, старанність.

Матеріал: солоне тісто, дощечки, серветки, кошик, іграшкові дід і баба — персонажі казки.

Попередня робота: вихователь читає малятам казку «Курочка Ряба».

ПЛАН-СХЕМА

Підготовча робота. Діти разом із педагогом розповідають казку «Курочка Ряба».

Мотивація: «Зліпимо для діда та баби багато яєчок, щоб вони не плакали».

Процес творення. Діти висловлюють пропозиції стосовно виконання роботи, вихователь дає свої поради (тісто можна скочу- гати у долоньках або на дощечках), привчає малят до охайності під час ліплення, до самоорганізації. Виготовлені яйця укладають у кошик, порівнюючи їх за величиною (пригадуючи поняття “маленьке”, “велике”, “більше”, “менше”). Педагог ознайомлює  дітей з поняттями “один” та «багато”.

Підсумок роботи. Дід та баба дякують малятам за виліплені. яєчка

 

  1. Заняття Фізкультура

Мета. Закріпити у дітей вміння стрибати в довжину з місця, кидати в  горизонтальну ціль, повзати та підлізати, реагувати на сигнал вихователя.

Посібники. Кольорові хустинки та мішечки з піском за кількістю дітей, 2—3 дуги (або 2 стійки та рейки), 3—4 великих обруча або ящика (50 х 50 см).

Методика.

І ч. Ходьба та біг в колоні по одному з хустинками у руці.

Загальнорозвиваючі вправи (з хустинкою).

В. п.: сидячи, ноги нарізно, хустинку тримати обома руками за кути. Підняти руки вгору та опустити на коліна (4—6 разів).

В. п.: стоячи, ноги на ширині плечей, хустинку тримати обома руками за кути. Нахил вперед, дістати хустинкою до підлоги, випрямитись (4—5 разів).

В. п.: сидячи, ноги разом, хустинку тримати обома руками за кути. Підняти одну ногу вгору, коліна не згинати, доторкнутися до хустинки, опустити, підняти другу ногу (3—4 рази кожною ногою).

Біг один за одним, хустинка в одній руці (15—20 сек.) Спокійна ходьба у колоні’по одному. Покласти хустинку.

ІІ ч. Основні рухи.

Повзання навколішках і підлізання під дугу. Діти лазять зграйкою, по одному підлізають під дугу .’Відстань між дугами не менше 5—6 м. Бажано розставити 2—3 дуги так, щоб діти не заважали один одному повзати.

Кидання мішечків з піском в горизонтальну ціль правою та лівою руками. Діти виконують вправу невеличкими групами або всі разом (2—3 рази кожною рукою). Ціль (обруч або ящик) може знаходитись на підлозі або на рівні очей дитини; слідкувати, щоб діти не підходили близько до цілі, а стояли за мотузкою або лінією.

Стрибки в довжину з місця на двох ногах. Завдання виконують всі одночасно (4—6 разів). Звернути увагу, щоб діти зайняли правильне вихідне положення: трішки розставили ноги та присіли перед поштовхом. Стрибок виконується за сигналом вихователя. Стрибати якомога далі.

Рухлива гра «Куля» (2—3 рази).

ІІІ ч. Ходьба в колоні по одному із зупинкою на сигнал вихователя.

Вихователь Бойко Н.Є.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.