15.04.2020 І молодша “Б” (Казка) (Вихователі Бойко Н.Є., Волохова Н.О.)

Тема дня: «Настрої весни» (ознаки весни, звуки та пахощі)

 

1 Заняття Ознайомлення з довкіллям

Тама: ЗАГЛЯНЕ, ЗАГЛЯНЬ, СОНЕЧКО

Програмовий зміст: дати дітям знання про весняні явища в природі  (світить сонечко, течуть струмочки, з’являється зелена травичка); учити впізнавати знайомі предмети  живої і  неживої природи; розвивати спостережливість, мовлення, увагу,  зв’язне мовлення виховувати любов до природи.

Матеріал: сюжетні ілюстрації на тему “Весна”, люстерко, таз із водою, паперові човники.

ХІД ЗАНЯТТЯ

Вихователь

 

З добрим днем вас всіх вітаю.

Всім здоров’я бажаю.

Хто це стукає в віконце?

Це заглядає до нас сонце.

 

— Привітаймося із сонечком. Для цього протягнемо до сонячних променів долоньки.

— Малята, чи зігріло сонечко вам долоньки?

— Яке сонечко? Скільки сонечок на небі?

В небі сонечко сіяє,

Всіх з весною вітає.

Вихователь пропонує дітям розглянути ілюстрації весняних пейзажів.

 

Сонце землю зігріває,

Травичку від сну пробуджує.

А вітерець з нею грає,

Пісеньку свою співає:

— Шу-шу-шу.

 

Вихователь демонструє ілюстрацію молодої травички

– Як співає вітерець?

– Що розбудило сонечко від сну?

– – Яка травичка?

Навесні сонечку допомагають сонячні зайчики.

Вихователь пускає сонячних зайчиків люстерком.

 

Скачуть побігайчики,

Сонячні всі зайчики.

Зайчики стрибають,

Діток розважають.

Із зайчиками пограємо,

Разом пострибаємо,

Їх спробуємо спіймати,

Разом будемо стрибати.

Плиг-скік, плиг-скік,

То угору, то убік.

Були там — і враз нема!

І гукати їх дарма!

 

Діти стрибають, намагаючись спіймати сонячного зайчика.

 

Сонечко далі поспішає,

Землю всюди зігріває.

Тане сніг, біжить водичка

Із горбочка струмочком до річки.

 

Вихователь демонструє ілюстрацію весняного струмочка.

– Що тане від сонячних промінчиків?

– На що перетворюється сніг?

– Куди біжить струмочок?

По струмочках діти пускають човники. Вихователь демонструє відповідну ілюстрацію.

 

Будемо разом грати,

Човники по водичці пускати.

 

Вправа «Пливе човник»

Діти рухають паперові човники в тазку з водою подихом.

Вітерець на човники повіває,

З човниками весело грає,

Діток звеселяє.

Отаке весняне сонечко лагідне.

– Чи сподобалось вам мандрувати з сонечком?

– Чи будемо його в гості чекати?

– Сонечко буде далі мандрувати,

– Про весну розповідати.

 

  1. Заняття Фізкультура

Тема: кидати на відстань однією рукою і стрибати в довжину з місця 

Мета. Продовжувати вчити дітей кидати на відстань однією рукою і стрибати в довжину з місця, сприяти розвитку сміливості, спритності, вмінню за сигналом закінчувати рухи.

Посібники. По 2 шишки або по 2 маленьких м’яча на кожну дитину, 2 довгі стрічки, 4—5 обручів великого розміру.

 

Методика.

Іч. Ходьба і біг в колоні по одному.

Загальнорозвиваючі вправи (з шишками).

В. п.: стоячи, ноги на ширині плечей, в кожній руці шишка. Підняти руки в сторони, вгору і випустити шишки з рук, щоб вони впали на підлогу, присісти, взяти шишки і вирівнятись, підняти прямі руки вгору, подивитись на шишки (3—4 рази).

В. п.: сидячи, ноги нарізно, руки на колінах. Підняти руки вперед показати шишки, заховати їх за спину, намагатись тримати спину прямо (4—6 разів).

В. п.: розставити ноги якомога ширше, руки підняти вгору. Нахилитись вперед покласти шишки на підлогу між ногами, вирівнятись, за вказівкою вихователя нахилитись, взяти шишки і підняти руки вгору (3—4 рази).

В. п.: лежачи на спині, руки вздовж тулуба. Підняти руки і ноги, доторкнутись шишками кінчиків пальців ніг, повернутись у в. п.

Стрибки на двох ногах на місці — «білочки стрибають» (20—30 сек.), шишки тримати в руках. Ходьба один за одним. Пройти до місця для метання.

ІІч. Основні рухи.

Метання шишок на відстань правою і лівою руками. Діти виконують завдання всі одночасно (2—3 рази кожною рукою). Перед кожним кидком вихователь перевіряє, чи правильно діти підняли руку, нагадує, що кидок повинен бути енергійним.

Стрибки в довжину з місця на двох ногах через дві паралельні стрічки, покладені на відстані 25—30 см. Вправу виконують одночасно 6—8 разів лише за сигналом вихователя. Основна увага звертається на відштовхування перед стрибком.

Рухлива гра «Сонечко і дощик» (для будинків використовувати обручі, 2—3 рази).

ІІІч. Ходьба за вихователем з зупинкою за сигналом.

Вихователь Бойко Н.Є.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *