15.04.2020 Середня “А” (Капітошка) (Вихователі Сахно Г.В., Лалетіна Л.М.)
Тема дня : «Ігротека – великодні ігри з крашанками»
Розвиток мовлення.
Тема: «Великодня казка»( складання розповіді за серією картин)
Програмові завдання:
- розширити знання дітей про великий день Воскресіння Христового, про звичаї й обряди, пов’язані з цим святом;
- вчити дітей складати розповіді за серією карт инок;
- розвивати зв’язне мовлення;
- виховувати інтерес і повагу до історії свого народу.
Матеріали та обладнання:
- серія картинок «Великодня казка»
- кошик з писанками.
ХІД ЗАНЯТТЯ
- Ігровий момент – вихователь читає дітям вірш.
- Гей, Великдень!
Гей, весна!..
Що несе мені вона?
Сонце, квіти і в додаток
Ці п’яток курчаток,
Пташеняток у садку,
Зайченяток у ліску,
На голівоньку вінок,
А у кошик – крашанок,
-Люди добрі! Йде Великдень,
Несе білу паску, дзвонить в дзвони,
Розсипає радощі і ласку.
Воротонька відчиняймо,
Гостоньків вітаймо.
До якого свята ми з вами готуємось?
- Розглядання серії картинок про святкування Великодня.
Запитання:
- Яке свято наближається?
- Які страви готують до Великодня?
- Що розфарбовують?
- Що їдять на Великдень?
3.Фізкультхвилинка
Ой візьму я писачок,
Розпишу яйцю бочок,
Ось така, ось така,
Вийшла в мене писанка.
Наша курочка з села
Ще й яєчок принесла.
Напишу писанок
Повен, повен козубок.
4.Складання розповіді «Великодня казка» за серією картинок.
Приклад розповіді:
Прийшла весна – тепла, ясна. Зраділо весні все навкруги : квіти, трави, дерева, пташки, тварини. І дорослі, і діти готуються до Великодня. До цього свята люди печуть паски, розмальовують писанки. Рано вранці і дорослі, і малеча йдуть до церкви освячувати великодній кошик. Усі радіють і вітають одне одного :» Христос Воскрес! Христос Воскрес! Христос Воскрес!»
Діти по черзі складають свої розповіді.
5.Підсумок.Гра з крашанками «Хто швидше перенесе крашанки» (ложкою)
Малювання.
Тема :» Вербові гілочки!»
Програмові завдання:
- вчити дітей малювати гілочку з натури, передаючи її характерні особливості: будову, розташування бруньок, листочків, їх колір;
- вправляти в умінні готувати на палітрі відтінок кольлру;
- розвивати естетичне сприйняття довкілля;
- закріпити технічні навички малювання пензликом та фарбою;
- виховувати любов до природи.
Матеріали та обладнання: гілочки з бруньками та листочками у вазі, акварельні фарби, пензлики.
ХІД ЗАНЯТТЯ
1.Читання вірша М .Познанської.
Вербо, вербо зелена,
Спусти гіллячко додолу,
На зелену діброву,
На червону калину,
Де соловейко гніздо в’є,
А сива зозуленька кує.
2.Розглядання гілочок у вазі. Обстежити, уточнити характерні деталі.
3.Мотивація:» Запропонувати створити у групі весняний святковий настрій – намалювати гілочку верби у вазі».
- Демонстрація прийому малювання. Запропонувати подумати про розташування малюнка на аркуші.
5.Самостійна робота дітей. У процесі роботи вихователь звертає увагу дітей на передачу будови та характерних деталей гілочки і вази.
6.Підсумок. Виставка робіт, милування красивими весняними гілками.
Вихователь Лалетіна Л.М.