15.04.2020 Середня “А” (Капітошка) (Вихователі Сахно Г.В., Лалетіна Л.М.)

Тема дня : «Ігротека – великодні  ігри з крашанками»

Розвиток мовлення.

Тема: «Великодня казка»( складання розповіді за серією картин)

Програмові завдання:

  • розширити знання дітей про великий день Воскресіння Христового, про звичаї й обряди, пов’язані з цим святом;
  • вчити дітей складати розповіді за серією карт инок;
  • розвивати зв’язне мовлення;
  • виховувати інтерес і повагу до історії свого народу.

Матеріали та обладнання:

  • серія картинок «Великодня казка»
  • кошик з писанками.

 

ХІД    ЗАНЯТТЯ

 

  1. Ігровий момент – вихователь читає дітям вірш.
  • Гей, Великдень!

Гей, весна!..

Що несе мені вона?

Сонце, квіти і в додаток

Ці п’яток курчаток,

Пташеняток у садку,

Зайченяток у ліску,

На голівоньку вінок,

А у кошик – крашанок,

-Люди добрі! Йде Великдень,

Несе білу паску, дзвонить в дзвони,

Розсипає радощі і ласку.

Воротонька відчиняймо,

Гостоньків вітаймо.

До якого свята ми з вами готуємось?

  1. Розглядання серії картинок про святкування Великодня.

Запитання:

  • Яке свято наближається?
  • Які страви готують до Великодня?
  • Що розфарбовують?
  • Що їдять на Великдень?

3.Фізкультхвилинка

Ой візьму я писачок,

Розпишу яйцю бочок,

Ось така, ось така,

Вийшла в мене писанка.

Наша курочка з села

Ще й яєчок принесла.

Напишу писанок

Повен, повен козубок.

4.Складання розповіді «Великодня казка» за серією картинок.

Приклад розповіді:

Прийшла весна – тепла, ясна. Зраділо весні все навкруги : квіти, трави, дерева, пташки, тварини. І дорослі, і діти готуються до Великодня. До цього свята люди печуть паски, розмальовують писанки. Рано вранці і дорослі, і малеча йдуть до церкви освячувати великодній кошик. Усі радіють і вітають одне одного :» Христос Воскрес! Христос Воскрес! Христос Воскрес!»

Діти по черзі складають свої розповіді.

5.Підсумок.Гра з крашанками «Хто швидше перенесе крашанки» (ложкою)

 

Малювання.

Тема :» Вербові гілочки!»

Програмові завдання:

  • вчити дітей малювати гілочку з натури, передаючи її характерні особливості: будову, розташування бруньок, листочків, їх колір;
  • вправляти в умінні готувати  на палітрі відтінок кольлру;
  • розвивати естетичне сприйняття довкілля;
  • закріпити технічні навички  малювання  пензликом та фарбою;
  • виховувати любов до природи.

Матеріали та обладнання: гілочки з бруньками та листочками у вазі, акварельні фарби, пензлики.

 

ХІД    ЗАНЯТТЯ

 

 

1.Читання вірша М .Познанської.

Вербо, вербо зелена,

Спусти гіллячко додолу,

На зелену діброву,

На червону калину,

Де соловейко гніздо в’є,

А сива зозуленька кує.

2.Розглядання гілочок у вазі. Обстежити, уточнити характерні деталі.

3.Мотивація:» Запропонувати створити у групі весняний святковий настрій – намалювати гілочку верби у вазі».

  1. Демонстрація прийому малювання. Запропонувати подумати  про розташування  малюнка на аркуші.

5.Самостійна робота дітей. У процесі роботи вихователь звертає увагу дітей  на  передачу будови та характерних деталей гілочки і вази.

6.Підсумок. Виставка робіт, милування красивими весняними гілками.

 

 

Вихователь  Лалетіна Л.М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.