Діяльність Національної дитячої гарячої лінії
Міністерство освіти і науки України повідомляє, що під час пандемії COVID-19 життя мільйонів українських дітей тимчасово обмежується домівками і гаджетами, діти не знають як самостійно розв’язати певні супутні небезпечні виклики. За інформацією громадської організації “Ла Страда – Україна” Національна дитяча гаряча лінія з початку запровадження в Україні карантину прийняла понад 4 тисячі звернень від дітей, підлітків, а також запитів дорослих щодо дітей. Більшість звернень тісно пов’язані з поширенням пандемії COVID-19 та стосуються насильства і жорстокого поводження з дітьми у родинах (40 % від загальної кількості звернень), проблем із психологічним здоров’ям дітей (20 % від загальної кількості звернень), ризиків, з якими дітьми зустрічаються в Інтернеті (20 % від загальної кількості звернень) тощо (лист МОН від 19.05.2020 №6/645-20 ).
Завдячуючи підтримці Міністерства освіти і науки України (лист МОН від 22.04.2020 №1/11-2912) Представництво дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні надало фінансову допомогу щодо збільшення робочого часу Національної дитячої гарячої лінії, діяльність якої забезпечує ГО “Ла Страда – Україна”. Наразі Національна дитяча гаряча лінія надає консультації у телефонному та онлайн-режимах у будні з 12.00 до 20.00: короткий номер 116 111 (безкоштовно з мобільних телефонів), 0 800 500 225 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів). Консультують психологи, соціальні педагоги, соціальні працівники та юристи.
Національна дитяча гаряча лінія – важливий і дієвий інструмент захисту прав дитини, допомоги дітям, які наражаються на небезпеку чи потребують захисту. Всі учасники освітнього процесу у скрутній ситуації можуть звернутися до консультантів Національної дитячої гарячої лінії! Це може зменшити кількість випадків, коли через свою необізнаність дитина, яка опинилась у складній життєвій ситуації обирає помилкову модель поведінки і, тим самим, лише погіршує своє становище.
Кожна дитина має право на захист! Потрібна допомога – телефонуйте!