03.04.2020 Середня “В” (Зірочка) (Вихователі Стадник О.Є., Варкентін С.М.)
На зоряних шляхах
Конструювання.
Швидка ракета
Мета: Викликати інтерес до спорудження ракети із циліндрів і конуса.
Вправляти у вирівнюванні обома руками циліндрів для підтримання стійкості конструкції.
Вправляти в умінні виконувати роботу в певній послідовності.
Уточнювати розуміння та вживання лексико-семантичних мовних явищ антонімії на матеріалі самостійних частин мови (уперед – назад, далеко – близько, швидко – повільно, угору – униз), багатозначності на матеріалі іменників (хвіст – у ракети, літака, поїзда, тварини, пташки; крила – у ракети, літака, пташки, метелика).
Диференціювати окремі предмети (ракета – літак) та види (річкова – космічна ракета) транспорту.
Розвивати сприймання, увагу та пам’ять різних модальностей, мисленнєві операції аналізу, синтезу, порівняння, зв’язне діалогічне, коментувальне мовлення, часовий і просторовий контроль, зорове, рухове прогнозування, оптико-просторове орієнтування, окомір, дрібну моторику, фантазію.
Виховувати інтерес до космосу.
Демонстраційний і роздатковий матеріал: циліндри та конуси на кожну дитину; предметні картинки із зображенням різних ракет, сюжетні картинки «Космічна подорож», «До планети на ракеті».
Хід заняття:
Хочеш – вір,
Не хоч – не вір: Привезли ракету В двір!
Не для когось,
А для нас –
Всі вмостилися якраз.
– Пуск! –
Знаходим кнопку Вмить…
А ракета Не летить,
Як не натискали… Жде,
Щоб підростали! Варвара Гринько
Методичні прийоми: вирівнювання обома руками циліндрів для підтримання стійкості конструкції.
Послідовність виготовлення:
- Візьміть циліндр. Поставте його на стіл перед собою.
- На перший циліндр поставте другий.
- На другий циліндр – третій, потім – четвертий. При цьому обома руками вирівнюйте циліндри.
- Зробіть верхівку ракети, використавши конус.
- Зробіть крила ракети. Для цього візьміть три призми і поставте їх так, як показано на малюнку.
Ракета готова до космічної подорожі!
Форми використання: для занять з формування елементарних математичних уявлень (кількісна лічба); для сюжетної
Рольової гри космонавти,на далекі планети летимо на ракеті».
Підсумок: розгляд споруд.
Вихователь Варкентін С.М.