03.04.2020 Середня “В” (Зірочка) (Вихователі Стадник О.Є., Варкентін С.М.)

На зоряних шляхах

Конструювання.

Швидка ракета

 

Мета: Викликати інтерес до спорудження ракети із циліндрів і конуса.

Вправляти у вирівнюванні обома руками циліндрів для підтримання стійкості конструкції.

Вправляти в умінні виконувати роботу в певній послідовності.

Уточнювати розуміння та вживання лексико-семантичних мовних явищ антонімії на матеріалі самостійних частин мови (уперед – назад, далеко – близько, швидко – повільно, угору – униз), багатозначності на матеріалі іменників (хвіст – у ракети, літака, поїзда, тварини, пташки; крила – у ракети, літака, пташки, метелика).

Диференціювати окремі предмети (ракета – літак) та види (річкова – космічна ракета) транспорту.

Розвивати сприймання, увагу та пам’ять різних модальностей, мисленнєві операції аналізу, синтезу, порівняння, зв’язне діалогічне, коментувальне мовлення, часовий і просторовий контроль, зорове, рухове прогнозування, оптико-просторове орієнтування, окомір, дрібну моторику, фантазію.

Виховувати інтерес до космосу.

Демонстраційний і роздатковий матеріал: циліндри та конуси на кожну дитину; предметні картинки із зображенням різних ракет, сюжетні картинки «Космічна подорож», «До планети на ракеті».

Хід заняття:

Хочеш – вір,

Не хоч – не вір: Привезли ракету В двір!

Не для когось,

А для нас –

Всі вмостилися якраз.

– Пуск! –

Знаходим кнопку Вмить…

А ракета Не летить,

Як не натискали… Жде,

Щоб підростали! Варвара Гринько

Методичні прийоми: вирівнювання обома руками циліндрів для підтримання стійкості конструкції.

Послідовність виготовлення:

  1. Візьміть циліндр. Поставте його на стіл перед собою.
  2. На перший циліндр поставте другий.
  3. На другий циліндр – третій, потім – четвертий. При цьому обома руками вирівнюйте циліндри.
  4. Зробіть верхівку ракети, використавши конус.
  5. Зробіть крила ракети. Для цього візьміть три призми і поставте їх так, як показано на малюнку.

Ракета готова до космічної подорожі!

Форми використання: для занять з формування елементарних математичних уявлень (кількісна лічба); для сюжетної

Рольової гри космонавти,на далекі планети летимо на ракеті».

Підсумок:  розгляд споруд.

Вихователь Варкентін С.М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *