03.04.2020 І молодша “Б” (Казка) (Вихователі Бойко Н.Є., Волохова Н.О.)
Тема дня: «Качечка та гусочка»
- Заняття Музичне (За планом музичного керівника)
- Заняття Художня література
Тема. ЗАУЧУВАННЯ ТВОРУ «ХОДИЛА КВОЧКА»
Програмовий зміст: учити дітей запам’ятовувати і розповідати напам’ять забавляння; розвивати здатність передавати текст емоційно, з відповідною інтонацією, використовувати відповідні рухи та жести, дотримуючись відповідного темпу, дикції, сили голосу! Виховувати сімейні цінності, позитивні взаємини в колективі.
Попередня робота: спостереження за квочкою з курчатами Матеріал: ілюстрації до твору, шапки маски квочки та двох – трьох курчат.
ХІД ЗАНЯТТЯ
Вихователь загадує загадку.
Кругом бочки бігають клубочки. (Квочка і курчата)
Пропоную вам, малята. про квочку та курчаток віршик пам’ятати.
Вихователь читає український народний фольклорний твір «Ходила квочка».
Ой ходила квочка
Коло кілочка.
Водила діток
Квок!
Вихователь пропонує розглянути ілюстрації до твору.
- Коло чого ходила квочка?
- Кого водила квочка?
- Що казала квочки?
Розігрування твору “Квочка і курчата”
Вихователь обирає дітей на роль квочки та курчат. Ставить кілочок, прив’язує мотузку. “Квочка» бере мотузку, ходить навколо кілочка і промовляє слова потішки. На слово «Квок» «Курчата» підбігають до квочки. Потім діти міняються ролями, гра триває.
– Хто бачив справжніх квочку і курчат? Де? Розкажіть про це.
Вихователь Волохова Н.О.