01.04.2020 Середня “Б” група (Бджілка) (Вихователі Юва О.В., Шерепа Д.В.)
Тема дня «Зірки та сузір*я»
1.Зан.Ознайомлення з соціумом
Тема «Сім*я Сонця»
Мета : формувати у дітей уявлення про Всесвіт та планету Земля, уточнити знання про зміну пір року відповідно до руху Землі навколо Сонця, дати елементарні знання про умови існування на Землі , про мешканців, які населяють нашу планету, збагачувати словник дітей відповідно до теми, розвивати пояснювальне мовлення, виховувати любов і бережливе ставлення до нашої планети.
Матеріали : глобус, лампа, ілюстрації космосу, руху Землі навколо Сонця.
Хід заняття
1.Вступна бесіда про Сонячну систему.
-Як називається наша планета? Чому її називають дочкою Сонця? Що таке Всесвіт або космос?
2.Розглядання глобусу – макету Землі.
– Якої форми наша планета? Чому вона з космосу схожа на блакитну кулю?
– Що символізують кольори на нашій планеті: блакитний – небо, синій – річки, моря, озера, жовтий – поля, пісок, коричневий – гори, зелений – ліси, луки.
3.Фізкультхвилинка.
4.Дослід з глобусом.
Коли Земля повертається навколо своєї осі, то день змінюється на ніч, коли Земля обертається навколо Сонця –зима змінюється на літо.
5.Підсумок заняття – читання вірша Л. Савчук «Наша планета Земля»
Наша планета – Земля Сонечко рано встає,
Щедра вона і багата. День промінцями засвітить.
Гори, ліси і поля – Все, що навколо – твоє,
Наша домівка, малята. Слід берегти і любити.
2.Зан.Аплікація
Тема : «Ракети і комета»
Мета : учити дітей створювати і вирізати ракети раціональними способом: ділити квадрат на два трикутники (один великий для носа і два маленькі для крил), розвивати комбінаторні здібності, удосконалювати обривну техніку, зображувати «хвостики» комети й вогонь із сопла ракети, виховувати інтерес до пізнання навколишнього світу.
Попередня робота: розглядання зображення нічного неба, бесіда про космос.
Матеріали : аркуш паперу темно-синього , фіолетового, чорного кольору, кольоровий папір, ножиці, клей, серветки.
Хід заняття
1.Читання вірша Г. Лагздинь «Космонавт»
Мені треба, конче треба-
Космонавтом треба стати!
Мені треба, дуже треба
До Ведмедиці злітати!
Маю часу досхочу –
І на місяць залечу!…
- Розглядання рельєфних картин «Зірки і комети»
3.Мотивація : «Уявимо себе інженерами – конструкторами і збудуємо ракету»
4.Поясненя і показ виготовлення ракети дорослим.
-беремо прямокутник жовтого або червоного кольору- це корпус ракети без носа – і наклеюємо на тло – «нічне небо» з нахилом(під кутом),
-беремо квадрат і розрізаємо за діагоналлю на два трикутники, один трикутник залишаємо без змін – це ніс ракети – і приклеюємо вище за прямокутник-корпус, другий трикутник розрізаємо навпіл на два маленькі трикутника –це крила ракети- і приклеюємо по бокам корпусу(внизу)
-імітуємо вогонь , розриваємо папір на шматочки й приклеюємо нижче корпусу
5.Пальчикова гімнастика
- Самостійна робота дітей, індивідуальна допомога.
7.Підсумок заняття
– Чи отримали ви задоволення від аплікації? Хто з вас хотів би стати космонавтом?
Вихователь Юва О.В.