01.04.2020 ІІ молодша “Б” група (Сонечко) (Вихователі Кишка Т.Ю., Білевщук О.В.)
1 Заняття : музичне
2 Заняття: Ознайомлення з природним довкіллям
Тема : Подорож зірочки
Мета: Розширювати знання дітей про природу космічного простору; розвивати пам’ять , увагу, спостережливість, мовлення дітей; навчати відповідати на запитання та відгадувати загадки ; виховувати зацікавленість до природи Космосу ; почуття задоволення від здобутих результатів.
Матеріал: Ілюстрації «Зоряне небо», зірочка.
Хід заняття:
Вихователь пропонує малятам привітатися з Зірочкою та розглянути її, яка хоче запросити їх у подорож у Космос.
Педагог читає вірш Д. Безносенко « Зірочка».
-Я маленька зірочка,
-Я на небі сяю,
– Я яскраву сукню маю,
– Кожну ніч її вдягаю,
– Є у мене Місяць – друг,
– Бачить він усе навкруг.
– Навіть Сонце уночі
– Йому видно з висоти.
– Глянь на небо в нічний час
– Ти побачиш зразу нас.
Педагог запрошує дітей розглянути ілюстрацію «Зоряне небо».
– Де сяє зірочка?
– Хто у зірочки на небі друг? Що бачить Місяць з висоти?
– Коли можна побачити зірочку на небі?
– На чому можна полетіти в Космос?
– Як називаються професії людей ,які літають туди?
– На чому літають космонавти?
Розповідь вихователя про космос.
– Діти, ви не раз дивились на велике, безкрає небо. Коли ми дивимось туди, перед нами відкривається далекій космічний простір, у якому безліч зірок, планет , Сонце , Місяць. Нашу планету Земля зусібіч оточує безмежний простір. Летить вона в ньому , обертаючись навколо величезної зірки – Сонця.
А зараз ми трішки відпочинемо і пограємо в гру – медитацію « Космічний політ».
– Заплющте всі очі й уявіть себе зірочками в космічному просторі . Навколо вас інші зірочки, пролітають яскраві комети. Розплющте очі. Розправте свої промінці – і полетіли! А тепер опускайтесь дедалі нижче і нарешті приземляйтесь.
Вихователь запрошує малят пограти в дидактичну гру «зоряне небо» і пропонує їм викласти на «нічному небі» місяць, а поруч з ним зірочки.(Місяць і зірочки попередньо вирізані з кольорового паперу).
– Скільки зірочок біля місяця? (Одна).
– Скільки зірок у вас залишилося? (Багато).
– А тепер викладіть зірки і над місяцем, і під ним.
– Коли зірок багато , то як їх можна назвати? (Зірки, зірочки, зорі). – Коли на небі багато зірок, небо яке? (Зоряне).
3 Заняття Аплікація
Тема: Літаки.
Мета : Учити складати і наклеювати зображення літака з трьох частин, правильно розміщувати їх на аркуші паперу; учити передавати образ предмета ; закріплювати прийоми наклеювання ; розвивати чуття композиції, увагу;виховувати акуратність у роботі.
Матеріал: Зразок, Іграшка літак , аркуш блакитного кольору , довгі та короткі смужки паперу, клей ,пензлик, клейонка, серветка.
Хід заняття: Вихователь: – Діти чи любите ви подорожувати?
– На якому виді транспорту можна подорожувати?
Вихователь пропонує дітям відгадати ,на чому вони здійснять сьогодні подорож.
– На доріжці розігнався ,
– В небо ,наче птах , піднявся.
– Через море швидко лине
– В інші землі та країни. (Літак)
Розгляд іграшкового літака.
– Де літає літак?
– Хто керує літаком?
– Що є в літака?
– А куди б ви полетіли? (Відповіді дітей)
Вихователь пропонує малятам погратися, виконати фізкультфилинку «Літаки».
Я залізні крила маю,
( Діти рухаються , витягнувши руки в сторони.)
В небі високо літаю, і мотор у мене є ,
(Роблять колові рухи перед грудьми)
Що життя мені дає.
(Руками зі стиснутими кулаками)
Вихователь пропонує розглянути матеріали для роботи обговорює призначення обладнання, правила користування обладнання.
Педагог показує прийоми зображення літака – спочатку наклеювання корпусу літака, крил, хвоста літака.
Вихователь пропонує викласти деталі предмета зображення , спонукає до проявів самостійності у розміщенні літака на аркуші паперу. Нагадати,як слід наносити на форму клей (розмазувати клей від центра до країв рівномірним шаром), прикладати намащеною стороною до аркуша паперу,придавлювати його долонею і розгладжувати серветкою. При необхідності допомогти малюкові.
Малята старанно виконують завдання.
Всім дякую ,чекаю виконаних робіт.