30.03.2020 І молодша “Б” група (Казка) (Вихователі Волохова Н.О., Бойко Н.Є.)
Тема дня : «Казкові герої»
Заняття№1 Розвиток мовлення «У світі казок»
Мета: нагадати дітям зміст казок «Ріпка», «Колобок», «Рукавичка»; виховувати дбайливе ставлення до тварин, любов до близьких; розвивати мовленнєву активність шляхом використання малих фольклорних форм; учити дітей сприймати зображення на картині, відповідати на питання щодо її змісту; викликати інтерес до художнього слова.
Обладнання : ілюстрації казок; маски-шапочки до казки «Рукавичка».
Хід заняття
Сюрпризний момент
- Діти, хто завітав ; гості?
Круглий, спечений, красивий
Та занадто пустотливий,
В нього рум’яненький бік,
Він від баби з ділом втік.
Лісом все котивсь без діла,
Поки лисонька не з’їла.
Здогадались, хто? Така
Загадка про… (Колобка).
Звісно, це Колобок. Він хоче з нами побувати у своїй казці.
- А ви хочете почути цікаву казочку?
Діти, я запрошую всіх піти на гостину до бабусі Казкарки.
Toп-топ, ніжки,
Прямо по доріжці.
До бабусі підемо,
Казочки послухаємо.
Ось наша бабуся Казкарка! Привітайтеся до неї, діти!
Добрий день, бабусю! Ми прийшли до тебе казочки послухати.
- Бабуся запитує, чи любити ви казки?
- Які казочки вам відомі?
- Про кого ці казки?
Читаємо уривки з книги казок. Діти відгадують.
Бабуся хоче з вами пограти у гру «Вгадай казку за загадкою».
На городі виростала.
Сили набирала,
Непомітно, дуже швидко,
Великою стала.
Став тут дід усіх гукати
Та красуню рвати.
А цю казку, діти, ви
Встигли відгадати? («Ріпка»)
Вихователь демонструє ілюстрації до казки «Ріпка».
- Як називається ця казка? («Ріпка»)
- Про кого ця казка?
- Що посадив дід?
- Хто йому допомагав тягти ріпку?
А про кого ця казка?
На сметані замісили,
На вікні охолодили,
Круглий бік, скок-скок—
Покотився… (Колобок).
Вихователь демонструє ілюстрації до казки «Колобок».
Так, це казка «Колобок».
- Хто спік Колобка?
- Де він лежав, вистигав?
- Куди він побіг?
- Кого він зустрів у лісі?
А про кого ця казка?
Зайчик-побігайчик жив у ній
І жабка-скрекотушка,
Вовчик-братик і лисичка-сестричка,
Кабан-іклан і мишка-шкряботушка.
Навіть ведмедь-набрід зміг поміститься,
Всіх помістила…(рукавичка).
Вихователь демонструє ілюстрації до казки «Рукавичка».
Молодці, це казка «Рукавичка».
- Які звірі жили в рукавичці?
- Чому вони на залишилисяя жити в рукавичці надовго?
Бабуся нам цю казочку розповідатиме, а ми їй допомагатимемо. Ми будемо тваринками і будемо проситися до рукавички.
- Які слова промовляли звірі, коли стукали?
Вихователь надягає маски дітям, розповідає казку, діти по черзіпідходять і запитують: «Хто-хто в рукавичці живе?».
Інсценізує казку «Рукавичка*.
Підсумок заняття.
Молодці знаєте казки! Ми ще завітаємо до бабусі Казкарки, а вона нам розповість казки.
Тема дня : «Казкові герої»
Заняття№2 Конструювання «Доріжка для колобка»
Мета: продовжувати знайомити дітей з будівельним матеріалом, зацікавлювати його різноманітністю, барвистістю; учити дітей щільно притуляти цеглину до цеглини, диференціюючи її за розміром (широка, вузька); сприяти розумінню дітьми того, що для великої ляльки треба будувати широку дорогу, для маленької — вузьку; закріплювати вживання слова цеглина; виховувати наполегливість, товариськість.
Обладнання: цеглинки або невеликі картонні пластини, два колобка(великий і маленький), народна пісенька «Малесенькі ніжки».
Хід заняття
Сюрпризний момент.
До дітей у гості приходять Колобок великий і маленький. Вихователь пропонує зробити для них доріжку, щоб вони не забруднилися.
Читаємо народну пісеньку «Малесенькі ніжки».
МАЛЕСЕНЬКІ НІЖКИ
Швидко край доріжки —
Топ-топ-топ.
А великі ноги
Мляво край дороги —
Топ-топ-топ.
Малесенькі ніжки
Бігли вздовж доріжки —
Туп-туп-туп.
А великі ноги
Бігли вздовж дороги —
Туп-туп-туп.
Допомагаємо дітям визначити, для якого Колобка — яка доріжка. Пояснюємо, що для великого потрібна— ширша дорога, для маленького— вужча.
Процес творення.Наголошує на тому, як весело і цікаво гратися разом.
С\г «Подорож Колобка»
Підсумок заняття.
- Що ви змайстрували для Колобка?
- Для великого Колобка яка дорога?
- А для маленького?
Заняття№3Психологічне(за планом психолога)
Вихователь Волохова Наталія Олександрівна