27.03.2020 Середня “Б” група (Бджілка) (Вихователі Юва О.В., Шерепа Д.В.)
Тема дня «Знаємо, любимо та цінуємо»
- Зан. Ознайомлення з природнім довкіллям
Тема: «Праця дорослих на весні»
Мета: продовжити знайомити дітей з професіями та ознайомити з працею людини на весні, розвивати спостережливість, зв*язне мовлення, спонукати до надання допомоги дорослим, виховувати ціннісне ставлення до праці.
Матеріали: малюнки із зображенням праці людей на весні, предметні малюнки.
Хід заняття
1.Розповідь – бесіда про весняні зміни в природі.
-Що весна нам принесла?
-А ще весна нам принесла нові турботи: в саду, на городі, на подвір*ї. Це стосується не лише людей певних професій, а й всіх нас.
2.Бесіда за ілюстраціями.
-Які важливі весняні справи зображені на цій ілюстрації?
-Хто працює в саду, на городі, подвір*ї?
-Які інструменти використовують для цієї праці?
3.Д/вправа «На клумбі»(назвати квіти на клумбі)
4.Фізкультхвилинка
5.Д/вправа «Відгадай, яка професія»(трактор – тракторист і ін.)
6.Підсумок заняття
-Скажіть мені чим ви займаєтеся навесні разом із вашою родиною?.
- Зан. Малювання
Тема: «Прикрасимо посуд»
Мета: вчити дітей розписувати посуд, формувати вміння виділяти декоративні елементи розпису, їх композиційне розташування, розвивати довільну пам*ять, самостійність, творчість, виховувати акуратність у роботі.
Матеріали: зразки українського народного посуду, вирізані з різнокольорового паперу площинні предмети: глечики, тарілки, ківшик, кухлик, фарби, пензлики, серветки, склянка з водою.
Хід заняття
1.Звернути увагу дітей на виставку декоративного посуду.
2.Провести бесіду про українську кераміку, український декоративний розпис. Звернути увагу на елементи, які складають візерунок, на його розміщення, колір.
3.Мотивація: «Давайте прикрасимо посуд для нашої родини».
4.Пальчикова гімнастика
5.Показ прийому декоративного малювання.
6.Самостійна робота дітей.
7.Підсумок заняття.
-Чи отримали ви задоволення? Що ви відчували?
Вихователь Юва О.В.