27.03.2020 ІІ молодша “В” група (Горішок) (Вихователі Красножон Т.В., Рябко Т.М.)

Заняття: Аплікація.
Тема «
Тарілочка».

Завдання:вчитивикладати і наклеювативізерунок на формі круга за мотивами української кераміки; розташовувати елементи візерунка симетрично в певній послідовності: квітку з пелюстками посередині, листочки по каймі. Розвивати окомір, чуття ритму і симетрії. Виховувати інтерес до української кераміки. Закріпити вміння користуватись клеєм, серветкою.

Матеріал: керамічні тарілки, зразок, аркуш круглої форми з коричневим тлом; готові вирізані пелюстки квіток червоного кольору, листочки зеленого кольору, кружечок жовтого кольру, клей, пензлі, серветки, підставки.

Попередня робота: розгляд керамічних виробів, візерунків на них.

Хід заняття.

Вихователь. Подивіться, діти, які гарні тарілочки принесла нам Оленчина мама. Ці тарілочки зробили наші ужгородські майстри кераміки. Називаються вони декоративними, бо прикрашені гарними візерунками. Використовують їх для прикрашання приміщення. Які гарні, яскраві квіти, листочки, крапки, лінії – це елементи візерунка. Щоб візерунок був красивішим, елементи мають бути різними. Розглянемо ось цю керамічну тарілочку. Запитання до дітей:

– Де розташований візерунок?

– З яких елементів він складається?

– Якого кольору пелюстки квітки, листя?

Вихователь. Подобаються вам тарілочки? А ви хотіли б мати такі тарілочки?

Добре, тоді ви теж будете маленькими умільцями і прикрасите візерунком кожний свою тарілочку. Ось як прикрасила свою тарілочку я. Посередині восьмипелюсткова квітка, а по краю тарілочки зелені листочки. Пелюстки у квітки червоного кольору, симетрично розміщені.

Викладіть свої візерунки на тарілках. Спочатку шукаємо середину і ставимо кружечок – це середина квітки. Потім розміщуємо пелюстки: спочатку зверху, знизу, зліва, справа, а інші між ними. Листочки викладаємо по каймі навпроти кожної пелюстки. Виклали? А тепер можете наклеювати. Старайтесь працювати акуратно, щоб вийшло як у справжніх майстрів. Найгарніші тарілочки подаруємо лялькам, щоб вони змогли прикрасити ними свої кімнати.

Аналіз дитячих робіт.

Підсумок заняття.

Вихователь: Рябко Т.М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *