25.03.2020 Старша “Б” група (Віночок) (Вихователі Башмачнікова О.О., Бородіна Н.В.)
Аплікація
Тема :,,Красуня весна’’
Мета: розширювати знання дітей про ранню весну, її ознаки; спонукати дітей виявляти творчість, ініціативність; закріпити кольоросприйняття дітей;продовжувати вчити дітей використовувати в аплікації різні матеріали; вправляти дітей у розгадуванні загадок, у сприйнятті віршованого тексту, в безпечній роботі з ножицями; уточнити назви весняних місяців; розвивати уяву, фантазію, загальну та дрібну моторику, увагу, мислення, мовлення; стимулювати дитячу ініціативність, творчість; виховувати любов до природи, уміння відчувати її красу; художній смак.
Обладнання: кольоровий папір, клей, пензлик, ножиці, кольорові серветки, основа для аплікації- на аркуші намальоване обличчя дівчини, кольорові стрічки та олівці.
Хід заняття
Відгадування загадки.
Розкрива вона бруньки
У зеленії листки,
Дерева одягає,
Ниви поливає,
Тепло несе вона,
А звуть її…..(весна)
Так, це юна красуня Весна(виставити ляльку).Ми так її чекали .Весна – дивовижна пора року. Своїм теплом нас зігріває весняне сонечко. Люди підставляють під тепле проміння обличчя та руки. А квіти тягнуть до нього свої пелюстки. Весна- це і гарна природа, яка прокидається від зимового сну, і повернення з вирію птахів. Навесні розквітають дерева та квіти,з’являється ніжна зелень листя. Люди весною також добрішають, частіше всміхаються й радіють приходу красуні Весни.
Читання та обговорення вірша «Прийшла весна!»
Сніги ще зовсім не зійшли,
Та чуємо прихід весни.
Весняний подих зігріває,
Вже жайворон усім співає:
«Стрічайте, вже іде вона –
Красуня юна ця – Весна!»
І прокидаються квітки,
До неї тягнуть пелюстки,
Дерева вітами гойдають,
Весну- красуню зустрічають.
Летить усюди новина:
«Прийшла до нас, прийшла весна!»
-Який настрій у вас викликав цей вірш?
-Ви радієте приходу весни? Чому? А чому природа радіє?
-Чому весну називають красунею?
Динамічна пауза «Сонечко, сонечко, припікай!»
Сонечко, сонечко, припікай!
І за хмарку не тікай! (Діти йдуть по колу.)
Он струмочок поспішає , (Біг на місці.)
А на гілці шпак співає. (Махи руками, стоячи на місці.)
А замети тануть,тануть, (Діти присідають.)
Квіточки ж великі стануть! (Діти повільно встають.)
Практична діяльність.
Створення образу красуні Весни.
Підсумок заняття.
-Що вам сьогодні найбільше сподобалось робити?
-А що було новим, незвичайним?
Які яскраві красуні у вас вийшли! Молодці!
Вихователь Бородіна Н.В.