26.05.2020 Старша “Б” (Віночок) (Вихователі Башмачнікова О.О., Бородіна Н.В.)

1 Заняття. Підготовка до навчання грамоти.

Тема. У подорож до країни знань

Мета: перевірити засвоєння дітьми програмового матеріалу, уміння уважно, точно виконувати завдання; розвивати увагу, посидючість; виховувати бажання самостійно здобувати знання.

Матеріал: зображення Моря Помилок, Гір Наполегливої Праці, Примхливих  Боліт, Лісів  Терпіння і Посидючості; лялька Полінка( з лялькового театру); фішки для звукового аналізу; схеми( для індивідуальної роботи).

Хід заняття.

-Я хочу сьогодні вам розповісти про дівчинку, яка хотіла все знати. То ж сідайте, будь ласка, до вашої уваги цікава моя казка!

Була в діда онучка – велика Чомучка,

З ранку й до обіду нема спокою діду.

-Куди повзе комашка? А як росте ромашка?

Куди заходить сонце? Хто глянув у віконце?

-А ось і сама Полінка.

Вихователь запрошує дітей до країни знань. Діти йдуть за клубочком і підходять до Моря Помилок, з якого виринають « чудовиська».

-Щоб перебратися через море і не потрапити у пащу до чудовиськ – помилок, слід виконати завдання. Але знайте, що основна зброя проти помилок – це увага!

Дидактична гра « Неслухняні звуки»

Перевірити вміння дітей знаходити звукові помилки у словах та виправляти їх.

-Погляньте, одне чудовисько – помилка зникло. Але залишилося ще одне. Щоб його здолати, слід відповіді на запитання дати. З чого складається мовлення?

– З чого складаються речення?

-Як ми вирізняємо речення в усному мовленні?

-Як відокремлюються речення на письмі?

-Усі чудовиська – помилки зникли. Перед нами – гори Наполегливої Праці. Щоб перейти через гори Наполегливої Праці, нам слід здолати підступних і невидимих ворогів: Утому, Лінощі і Жалощі.То ж пригадайте, на які частинки можна розділити слова?

-Як дізнатися, скільки складів є у кожному слові?

-Чи можна взагалі визначити кількість складів у слові .Скільки- голосних – стільки і складів.

-Визначте, скільки складів у слові Олена.

 

-Складіть звукову схему слова Олена.

Фізкультхвилинка.

Дидактична гра « Продовжуй».

Перевірити вміння дітей закінчувати речення, узгоджуючи іменники з дієсловами.

Підсумок заняття

 

2 Заняття. Аплікація.

Тема: Листівка працівникам дитячого садка.

Мета: закріпити вміння виготовляти вітальну листівку, красиво складати композицію, знання прийомів вирізування і наклеювання; розвивати уяву, естетичне сприйняття навколишнього світу; виховувати любов та повагу до працівників дитячого садка.

Матеріали та обладнання: зразки листівок до свят та днів народження, вірші про дитячий садок, аркуш білого чи кольорового картону, кольоровий папір, фломастери, ножиці, клей, серветки, пензлики, клейонки.

Хід заняття

Організувати виставку святкових листівок.

Розглянути листівки, проаналізувати їхній зміст і композицію. Як і чим оформлені листівки до дня народження? А просто вітальні листівки? Якою аплікацією можна прикрасити листівку на згадку про дитячий садок?

Мотивація

-Приготуємо листівку про свої враження від життя в дитячому садку і подаруємо її працівникам садка на згадку про себе.

Запропонувати пригадати свої враження про життя у дитячому садку.

Дати дітям можливість продумати майбутній сюжет своєї роботи та дібрати матеріал для роботи. Згадати прийоми вирізування та наклеювання.

Фізкультхвилинка «Ми веселі діти».

Самостійна робота дітей.

Стежити, щоб діти правильно вирізували деталі, композиційно правильно розміщували їх, акуратно наклеювали.

Підсумок заняття.

Разом придумати побажання працівникам дитячого садка та написати його на листівці за допомогою фломастерів.

 

Вихователь Башмачнікова О. О.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *