22.05.2020 І молодша «А» (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)
Тема дня: «Світ крилатих» (хрущ, сонечко, зовнішній вигляд, спосіб живлення, середовище існування, правила поведінки в природі)
Заняття Художня література Тема: Читання вірша «Пролісок»
Мета: продовжувати формувати вміння дітей уважно слухати нові поетичні твори, розуміти зміст віршів.
завдання: – розвивати інтерес і потреба до заучування художніх творів;
– удосконалювати художньо-мовні виконавські навички дітей при читанні твору;
– розвивати поетичний слух; вміння чути і виділяти в вірші виразні засоби (образні слова і вирази, епітети, порівняння);
– виховувати інтерес і любов до природи і поезії.
Матеріали та обладнання: презентація на тему, ноутбук.
Зміст організованої діяльності дітей.
Організаційний момент.
Вихователь: Малята, відгадайте, про який час року говориться в загадці:
Пухкий сніг на сонці тане,
Вітерець в гілках грає,
Дзвінкіше пташині голоси отже до нас прийшла … (весна.)
– Правильно, і сьогодні ми з вами будемо слухати вірші про весну.
На весні починає світити сонце яскравіше, його промені прогрівають землю і в лісі з’являються перші квіти. Як вони звуться? (Проліски.)
– Ми послухаємо вірш «Пролісок». Написала його Поліксена Сергіївна Соловйова – російська поетеса і художниця.
Читання вірша П. Соловйової «Пролісок».
– Послухайте вірш Поліксени Сергіївни Соловйової «Пролісок».
У лісі, де берізки стовпилися юрбою,
Проліска глянув вічко блакитний.
Спершу потроху
Зелену виставив ніжку,
Потім потягнувся з усіх своїх маленьких сил і тихо запитав: «Я бачу, погода тепла і ясна, Скажіть, адже правда, що це весна? »
Питання за змістом вірша:-
Зверніть увагу, як ласкаво автор віршів порівнює пролісок з живою істотою. Чому квітка підсніжника можна порівняти з «блакитним оком», стеблинка
– з «зеленої ніжкою»?
– Чому пролісок у вірші «потягується», як ніби після сну і «задає питання»?
– Дітки, проліски занесені до Червоної книги України, їх потрібно берегти.
Як ми зможемо це зробити? (Не рвати.)
Физминутка «Проліски прокидаються».
Ось проліски прокинулися, (Встають і протирають очі).
Посміхнулися, потягнулися (Посміхаються і потягуються).
Якщо – росою вони вмилися. (Вмиваються).
Два – витончено покружляли. (Крутяться).
Три – нахилилися і присіли. (Нахиляються і присідають).
І на сонці подивилися. (Піднімають голову вгору).
Повторне читання і аналіз вірша.
Вихователь повторно читає вірш.
Заняття Фізкультура метати на дальність однією рукою, стрибати в довжину з місця
Мета Закріпити у дітей вміння метати на дальність однією рукою, стрибати в довжину з місця; виховувати дружні взаємини.
Посібники. Мішечки з піском за кількістю дітей, маленький обруч.
Методика.
І ч. Ходьба і біг в колоні по одному та зграйкою.
Загальнорозвиваючі вправи.
В. п.: сидячи, ноги разом, мішечок в одній руці. Підняти руки в сторони—вгору, перекласти мішечок в іншу руку, опустити руки вниз (4—5 разів).
В. п.: стояти вільно, мішечок в обох руках. Присісти, покласти мішечок на підлогу, показати вихователю, що в руках нічого немає. За сигналом вихователя присісти, взяти мішечок і випрямитись (3—4 рази).
В. п.: сидячи, ноги нарізно, мішечок тримати однією рукою між ногами на підлозі. Нахилитись вперед, ковзаючи мішечком по підлозі між ногами. Повернутись у вихідне положення і повторити те ж іншою рукою (3—4 рази).
Підскоки на двох ногах з просуванням вперед (20—30 сек.). Мішечок тримати в одній руці. Спокійна ходьба в колоні по одному. Покласти мішечки.
ІІч. Основні рухи.
Метання мішечків на дальність лівою і правою рукою на відстань 2,5—3 м. Вправа виконується фронтально.
Стрибки в довжину з місця на двох ногах. Фронтально, 6—8 разів. Звернути увагу на відштовхування і приземлення на обидві ноги. Нагадати, що стрибати треба якнайдалі.
Рухлива гра «Горобці й автомобіль» (2—3 рази).
ІІІ ч. Ходьба один за одним в уповільненому, спокійному темпі.
Вихователь Малігон М.М.