30.04.2020 І молодша “А” (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)
Тема дня: «Мої оченята» (мої помічники, призначення, правила догляду)
- ЗаняттяМузичне за планом музичногокерівника
- ЗаняттяРозвитокмовлення Тема Ми охайні малюки
Мета: ознайомити дітей з предметами гігієни та їх призначен¬ням; продовжувати розвивати мовлення дітей, навчати їх відпові¬дати на запитання дорослого та відгадувати загадки; формувати вміння повторювати за вихователем слова з твору; розвивати мов¬леннєве дихання; виховувати охайність, акуратність, формувати культурно-гігієнічні навички.
Матеріал: предмети гігієни (мило, зубнащітка, рушничок, мо¬чалка, гребінець), лялька Ганнуся, вірш Грицька Бойка «Брудну¬ля», Р. Завадович «Вмиєм, діти, личка!».
ХІД ЗАНЯТТЯ
- Ігроваситуація. До дітокприйшла в гості дуже брудна лялька Ганнуся.
- Читанняуривка з віршаГрицька Бойка «Бруднуля».
Шапочка у глині,
Сажа на коліні, Пальчики зелені,
Плаття у смажені. У смажені навіть ніс,
На щоках сліди від сліз. Отака Ганнуля,
Дівчинка -бруднуля
- Дидактична гра «Відгадай і покажи».
Мета: розвивати вміння дітей знаходити предмет за його ха¬рактерними ознаками; розвивати спостережливість, кмітливість; виховувати витривалість.
Матеріал: предмети гігієни, які лежать на столі (мило, зубна щітка, рушничок, гребінець), або ілюстрації, загадки.
Вихователь загадує загадки, а діти повинні показати правиль¬ну відгадку-предмет.
- Мию, миюбез жалю.
Мию там, де брудно.
Цю роботу я люблю,
Та віднеїхудну. (Мило)
- Не хижак, а зубимає.
Не гризе і не кусає,
А розчеше кіски Олі,
Чубчик Петрикові й Толі. (Гребінець)
- Витирають за любки Ноги, руки малюки.
Витирають щічки Павлик та Марічка. (Рушник)
- Чищу зубки кожен день
Дуже добре й швидко,
Мені в цьому допоможе
Моя зубна… (щітка).
- Читаннявірша Р. Завадович «Вмиєм, діти, личка!».
У зеленім лузі
Там блищить криничка
— Вмиєм, вмиєм, друзі,
Оченята й личка!
Вмиєм чисто ручки,
Вмиєм чисто ніжки,
Щоб здоров’я мати,
Наче ті горішки.
Котик волохатий,
Білий і вусатий,
Миється лапками,
Поки ляже спати.
На бистренькій річці,
Поміж осокою,
Стадо гусеняток
Миється водою.
Навіть ніжні квіти
Мають гарну звичку:
Рано-вранці влітку
Миють в росах личко.
Хлюп, хлюп, хлюп, водичка,
Вмиєм, друзі, личка,
Вмиєм ручки, діти,
Щоб цвісти, мов квіти!
- Бесіда за змістомтвору.
– Діти, а ви вмиваєтеся вранці?
– Що нам потрібно для вмивання?
– Яка водичка?
– А хто ще полюбляє вмиватися?
– Малята, а навіщо ми вмиваємося?
- Мовленнєвагімнастиказвуконаслідування («хлюп-хлюп», «крап-крап»).
Вихователь : Ковач Н.А