27.04.2020 Середня “Б” (Бджілка) (Вихователі Юва О.В., Шерепа Д.В.)
Тема дня «Городні рослини, умови їх вирощування»
1.Зан. Логіко– математичний розвиток
Тема: «Циліндр. Круг. Кількісна лічба предметів у межах 5.»
Мета: вчити впізнавати об’ємну геометричну фігуру циліндр; розвивати вміння розрізняти плоскі й об’ємні геометричні фігури; закріпити навички лічби предметів; виховувати працелюбність.
Матеріали: демонстраційний: картки з назвами зупинок, п’ять циліндрів, п’ять кругів; роздавальний: набір карток із цифрами 1-5, картки для гри «Знайди сусіда», заготовки з пластиліну, 20 кругів із цупкого паперу.
Хід заняття
- Психогімнастика.
- Гра «Знайди сусіда».
– Ми летимо на ракеті в країну Математика. Ось перша зупинка — «Планета цифр». На цій планеті дуже сильний вітер, він розкидав цифри, і вони переплуталися. Допоможімо їм!
Дітям пропонуються картки для гри «Знайди сусіда» та картки з цифрами від 1 до 5. Завдання дітей – знайти пропущені на картках цифри і заповнити клітинки.
3 5 2 4
- Гра «На Планеті фігур».
На столі вихователя стоять п’ять циліндрів і стільки ж кругів.
– Полічіть усі геометричні фігури, скільки їх? (Діти можуть полічити тільки циліндри, тому що їх видно над поверхнею столу.)
– Підійдемо ближче й перевіримо, чи правильно ми полічили фігури? (Діти підходять ближче і помічають, що на столі лежать ще й круги.)
– Чому ми відразу не помітили круги? (Вони плоскі, їх не видно над поверхнею столу.)
– А фігури, що стоять, чим відрізняються від кругів? Вони такі ж плоскі чи ні?
– Як вони називаються?
- Фізкультхвилинка.
- Гра «Склади циліндр».
Вихователь роздає дітям по 20 кругів та виготовлені з пластиліну жолоби
– Спробуйте здогадатися, як можна скласти циліндр із кругів. Заповніть пластилінові жолоби кругами. (Вихователь показує, як необхідно класти круги.)
– Як ще можна скласти циліндр? (Якщо класти один круг на інший.)
Діти самостійно складають циліндр із кругів.
– Прийшов час повертатися.
- Підсумок заняття.
-Які фігури ми бачили на Планеті фігур?
– Знайдіть у кімнаті плоскі фігури, назвіть їх.
2.Зан. Ліплення
Тема : « Вазочка для весняних квітів»
Мета: вчити дітей ліпити вазочку шляхом вдавлювання пальцем у циліндричній формі та прикрашати виріб візерунками за допомогою стеків;
розвивати спостережливість, увагу, пам*ять, виховувати бажання ліпити, наполегливість у роботі.
Матеріали: пластилін, стеки, дощечки для ліплення, серветки.
Хід заняття
- Розглядання букетів квітів
– Що необхідно для того, щоб квіти незав*яли? Які вази для квітів є у вас вдома?
- Мотивація : «Зліпимо вазочку для весняних квітів»
З. Розглядання вазочки, уточнення її форми, розміру, кольору, візерунка. Показ прийому вдавлювання, згладжування.
- Пальчикова гімнастика
- Самостійна робота дітей, оформлення готових виробів за допомогою стеків.
- Підсумок заняття
– Поставимо у вазочку квіти і створимо квіткову оранжерею.
Вихователь Юва О. В.