27.04.2020 ІІ молодша “А” (Фіалка) (Вихователі Сівер Л.Г., Ілляшенко Т.П.)
Ознайомлення з природним довкіллям.
Праця дорослих на весні.
Мета: поширити знання дітей про роботу дорослих на весні; розвивати пізнавальний інтерес до праці дорослих; виховувати бажання брати посильну участь у праці, дбайливе ставлення до її результатів.
Матеріали: ілюстрації до теми « Праця дорослих на весні»; предметні картинки із зображенням різних інструментів.
Хід заняття.
Наші грядочки.
Вже город копають люди, йде робота на селі. То ж і ми копати будем в себе грядочки малі. Свіжу грядку грабельками заскородим залюбки. Кожне зернятко руками ніжно вкинемо в грядки. У весняної землиці скільки ласки й теплоти. Проросте зерно морквиці, і редис почне рости. Потім зійдуть огірочки – зарясніється рядок; стануть пишними листочки, поплетуться у вінок. (М. Познанська). –Що роблять люди на городі на весні? У кожного маленькі грядочки на столі. Знайдіть на грядках місце для кожного овоча. Розгляньте інструменти. Візьміть по одному, який може знадобитися для роботи на городі. Поясніть, чому ви вибрали саме цей інструмент. Показ ілюстрацій із зображенням того, як дорослі працюють на городі. – Що вони роблять і в яку пору року це відбувається? Діти висловлюють свою думку. Дослідницька робота. Висаджування цибулі.
Напередодні приготована грядочка. Вихователь викопує маленькі луночки, кожна дитина висаджує свою цибулинку. Підсумок. – Що нового ви дізнались про працю дорослих навесні? Які інструменти можуть знадобитися роботи на городі?
Ілляшенко Т.П.