24.04.2020 Середня “Б” (Бджілка) (Вихователі Юва О.В., Шерепа Д.В.)

Тема дня «Дитина і здоров*я, життя і здоров*я дитини вчимося берегти змалку»

1.Зан. Ознайомлення з природнім довкіллям

Тема : «Вітаміни наші друзі»

Мета : продовжувати формувати знання дітей про корисні овочі та фрукти, дати уявлення про те , що ліки – не іграшки для дітей і що багато хвороб можна лікувати за допомогою вітамінів, які містяться в овочах та фруктах, розвивати пам*ять, увагу, спостережливість, виховувати бережливе ставлення до свого здоров*я.

Матеріали : лялька Оленка,  лялька – лікар, іграшковий телефон, кошик з природним та неприродним сміттям, картинки із зображенням квітів, комах, дерев, птахів, сигнальні картки, пластикова пляшка, ножиці.

Хід заняття

  1. Ігрова ситуація – у ліжку лежить л. Оленка і голосно кашляє.
  2. Д\гра «Оленка захворіла»

Запитання : Що потрібно робити? Як допомогти ляльці? Кого необхідно викликати?

Дорослий викликає по іграшковому телефону лікаря. З*являється лялька –лікар , яку слухає хвору ляльку, дивиться горло, рекомендує постільний режим та вітаміни.

  1. Д\гра : «Які потрібні нам вітаміни»
  2. Відгадування загадок про овочі та фрукти.
  3. Д\гра «Де живуть вітаміни»(діти розглядають картки і обирають лише ті де живуть вітаміни)
  4. Фізкультхвилинка
  5. Д\гра «Відгадай за смаком»(діти заплющують очі та куштують овочі або фрукти, потім називають що куштували)
  6. Підсумок заняття
  • Чи потрібно нам вживати вітаміни? Чому?

2.Зан. Малювання

Тема: Овочі й фрукти.
Мета: розширити та уточнити уявлення дітей про овочі та фрукти, де вони ростуть (фрукти в садах на деревах, овочі на городі, в полі); формувати знання про те, як люди їх вживають, яку приносять користь; вчити визначати овочі та фрукти на смак, називати їх колір; розвивати уважність, спостережливість; виховувати допитливість.

Матеріали: аркуш паперу , фарби, пензлі, склянка з водою, серветки, малюнки із зображенням овочів і фруктів.

Хід заняття

  1. Сюрпризний момент

– До нас у гості завітала тітонька Сова. Вона принесла нам цікаві загадки. Будьте уважними. Відгадку можна знайти у тітоньки Сови в кошику.

  1. Відгадування загадок

Що то за голова,
Що лиш зуби й борода?
(Часник)

Народжується з квітки,
Його всі люблять дітки,
Заліза в нім багато,
Рум’яне і хрустке.
А ну, скажіть, малята,
То що ж воно таке? (Яблуко)

— Подивись, тітонько Сова, які наші діточки розумні та кмітливі. Усі загадки відгадали.

3.Розглядання картини «Урожай»
— Що роблять діти?
— Де вони збирають буряк, цибулю, моркву, картоплю?
— Для чого вирощують на городі овочі?
4. Розглядання картини сад«Сад».
Запитання до дітей
— Де вони збирають урожай?
— Що вирощують у саду?
— Для чого вирощують яблука, груші, сливи?
— Як називається дерево, на якому ростуть яблука?

5.Дидактична гра «Знайди помилку»
-картопля росте на яблуні
-черешня на городі
– огірок у саду
– цибуля на городі
– слива на дереві

  1. 6. Мотивація: « Намалюємо  овочі і фрукти для тітоньки Сови»
  2. 7. Показ і пояснення роботи дорослим

8.Самостійна робота дітей

9.Підсумок заняття

-Для чого потрібно вживати овочі і фрукти? Яку користь вони приносять нашому організму?

Вихователь Юва О. В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *