24.04.2020 Середня “Б” (Бджілка) (Вихователі Юва О.В., Шерепа Д.В.)
Тема дня «Дитина і здоров*я, життя і здоров*я дитини вчимося берегти змалку»
1.Зан. Ознайомлення з природнім довкіллям
Тема : «Вітаміни наші друзі»
Мета : продовжувати формувати знання дітей про корисні овочі та фрукти, дати уявлення про те , що ліки – не іграшки для дітей і що багато хвороб можна лікувати за допомогою вітамінів, які містяться в овочах та фруктах, розвивати пам*ять, увагу, спостережливість, виховувати бережливе ставлення до свого здоров*я.
Матеріали : лялька Оленка, лялька – лікар, іграшковий телефон, кошик з природним та неприродним сміттям, картинки із зображенням квітів, комах, дерев, птахів, сигнальні картки, пластикова пляшка, ножиці.
Хід заняття
- Ігрова ситуація – у ліжку лежить л. Оленка і голосно кашляє.
- Д\гра «Оленка захворіла»
Запитання : Що потрібно робити? Як допомогти ляльці? Кого необхідно викликати?
Дорослий викликає по іграшковому телефону лікаря. З*являється лялька –лікар , яку слухає хвору ляльку, дивиться горло, рекомендує постільний режим та вітаміни.
- Д\гра : «Які потрібні нам вітаміни»
- Відгадування загадок про овочі та фрукти.
- Д\гра «Де живуть вітаміни»(діти розглядають картки і обирають лише ті де живуть вітаміни)
- Фізкультхвилинка
- Д\гра «Відгадай за смаком»(діти заплющують очі та куштують овочі або фрукти, потім називають що куштували)
- Підсумок заняття
- Чи потрібно нам вживати вітаміни? Чому?
2.Зан. Малювання
Тема: Овочі й фрукти.
Мета: розширити та уточнити уявлення дітей про овочі та фрукти, де вони ростуть (фрукти в садах на деревах, овочі на городі, в полі); формувати знання про те, як люди їх вживають, яку приносять користь; вчити визначати овочі та фрукти на смак, називати їх колір; розвивати уважність, спостережливість; виховувати допитливість.
Матеріали: аркуш паперу , фарби, пензлі, склянка з водою, серветки, малюнки із зображенням овочів і фруктів.
Хід заняття
- Сюрпризний момент
– До нас у гості завітала тітонька Сова. Вона принесла нам цікаві загадки. Будьте уважними. Відгадку можна знайти у тітоньки Сови в кошику.
- Відгадування загадок
Що то за голова,
Що лиш зуби й борода?
(Часник)
Народжується з квітки,
Його всі люблять дітки,
Заліза в нім багато,
Рум’яне і хрустке.
А ну, скажіть, малята,
То що ж воно таке? (Яблуко)
— Подивись, тітонько Сова, які наші діточки розумні та кмітливі. Усі загадки відгадали.
3.Розглядання картини «Урожай»
— Що роблять діти?
— Де вони збирають буряк, цибулю, моркву, картоплю?
— Для чого вирощують на городі овочі?
4. Розглядання картини сад«Сад».
Запитання до дітей
— Де вони збирають урожай?
— Що вирощують у саду?
— Для чого вирощують яблука, груші, сливи?
— Як називається дерево, на якому ростуть яблука?
5.Дидактична гра «Знайди помилку»
-картопля росте на яблуні
-черешня на городі
– огірок у саду
– цибуля на городі
– слива на дереві
- 6. Мотивація: « Намалюємо овочі і фрукти для тітоньки Сови»
- 7. Показ і пояснення роботи дорослим
8.Самостійна робота дітей
9.Підсумок заняття
-Для чого потрібно вживати овочі і фрукти? Яку користь вони приносять нашому організму?
Вихователь Юва О. В.