10.04.2020 І молодша “Б” (Казка) (Вихователі Бойко Н.Є., Волохова Н.О.)
Тема дня: «Друзі наші менші»
Заняття №1 Музичне ( за планом муз. керівника)
Заняття №2 Худ. література «Читання казки Три ведмедя»
Мета: учити дітей уважно слухати казку і розуміти її зміст; розвивати здатність дитини до розуміння казки через показ настільного театру; вправляти дітей в умінні закінчувати знайому фразу, повторюючи окремі слова або словосполучення з різною силою голосу (тихо — голосно); розвивати слухову, зорову увагу, пам’ять, виховувати інтерес і любов до народної творчості.
Обладнання: настільний театр, іграшка ведмедик Мишко.
Хід заняття
- Організаційний момент
►» Пальчикова гра
Діти збирають пальчики у кулачок.
Їде білка своїм возом,
Каже: «Я підвезти можу —
Лисичку-сестричку,
Горобчика, синичку,
Ведмедя товстоп’ятого
Ще й зайчика вухатого».
До нас завітав ведмедик Мишко. Він хоче послухати казку про трьох ведмедів.
— А ви хочете послухати казочку?
- II. Основна частина
Вихователь показує дітям настільний театр «Три ведмеді» та розповідає вазку. Бесіда за змістом казки
- Хто заблукав у лісі?
- До кого потрапила Марійка?
- Що Марійка робила в хатинці ведмедів?
- З якої тарілки Марійка спробувала поїсти спочатку?
- З якої поїла?
- Куди пішла дівчинка потім?
- На яке ліжко спочатку лягла?
- На якому почала спати?
- Що сталося, коли вона заснула?
- Що робили ведмеді?
- Чи можна самим дітям ходити до лісу?
Вихователь розповідає ще раз казку «Три ведмеді». Розповідаючи казку, навмисне недоговорює фрази, спонукаючи дітей до самостійних «добавлянь».
Гра «Хто, яким голосом розмовляє?»
Вихователь пропонує дітям повторювати фрази ведмедів, змінюючи гос.
«А ведмеді повернулися додому голодними й захотіли обідати. Великий ведмідь узяв свою тарілку, глянув і заревів страшним голосом:
— Хто їв із моєї тарілки?
Анастасія Петрівна подивилася у свою тарілку і заревіла не так голосно:
— Хто їв із моєї тарілки?
А Мишко побачив свою порожню тарілку й запищав тоненьким голосом:
— Хто їв із моєї тарілки й усе з’їв?
Михайло Іванович глянув на свій стілець і заревів страшним голосом:
— Хто сидів на моєму стільці й зрушив його з місця?
Анастасія Петрівна глянула на свій стілець і заревіла не так голосно:
- Хто сидів на моєму стільці й зрушив його з місця?
Мишко глянув на свій зламаний стільчик і пропищав:
- Хто сидів на моєму стільці й зламав його?
Ведмеді прийшли в іншу кімнату.
- Хто лягав у мою постіль і зім’яв її? — заревів Михайло Іванович страшним голосом.
- Хто лягав у мою постіль і зім’яв її? — заревіла Анастасія Петрівна не так голосно.
А Мишко підставив лавочку, поліз у своє ліжечко й запищав тонким голосом:
— Хто лягав у мою постіль? Ось вона! Ось вона! Ловіть її!
Підсумок заняття.
Молодці! Ви гарно вмієте розповідати казку. Пограймо з ведмедиком і Мишком.
Рухлива гра «У ведмедя у бору»
На одному кінці килима роблять «барліг» для ведмедя. На протилежному — і «будиночок» дітей. Вихователь і діти промовляють:
— У ведмедя у бору гриби, ягоди беру.
Діти «ходять по лісу і збирають гриби, ягоди» (присідають і торкаються обома руками підлоги, підводяться), підходять до «ведмежого барлога».
— А ведмідь не спить і на нас ричить.
Після цих слів «ведмідь з ревінням» підводиться. Діти тікають у свій «будиночок» , а «ведмідь» наздоганяє їх і ловить.
Вихователь Бойко Н.Є.