09.04.2020 І молодша “Б” (Казка) (Вихователі Бойко Н.Є., Волохова Н.О.)
Тема дня: « Білка»
Заняття №1 Обр.діяльність (малювання) «Дупло для білочки»
Мета: закріплювати знання дітей про кольори, вправляти в умінні малювати олівцем, правильно тримаючи його; вправляти в малюванні предметів круглої форми, закріплювати уявлення про чорний колір; виховувати інтерес до малювання, бажання допомагати один одному.
Обладнання: аркуші паперу з намальованими деревами, олівці
чорного кольору, іграшка-білочка.
Хід занятя
До дітей завітала Білочка. Вихователь читає вірш.
Де ти, білочко, живеш?
Що ти, білочко, гризеш?
У зеленому ліску.
У дуплі, у соснячку
Я гризу горішки
І гриби і шишки!
- Хто до нас завітав?
- Де живе білочка?
- Що білочка любить їсти?
- Чому білочка засумувала?
Білочка говорить, що не може знайти своє дупло, і їй ніде жити.
- А чи знаєте ви, що таке дупло?
Дупло — це невеличка дірочка (отвір) у стовбурі дерева.
Вихователь показує на малюнках зображення дупла.
- Якої форми дупло?
- Якого кольору?
Пригостимо білочку горішками і намалюємо їй тепле дупло, щоб вона там жила.
- Спочатку зробимо пальчикову гімнастику.
Пальчикова гімнастика
У рудої білочки
Дуже гарні діточки.
Одне — як мізинчик,
Сіло на ослінчик.
Друге — як грибочок,
Сіло на горбочок.
А третє — як мишка,
Ухопило книжку,
Сторінки гортає,
Казочку читає.
Діти загинають і розгинають пальчики відповідно до слів вірша.
Вихователь демонструє техніку виконання, малює олівцем коло — дупло для білочки.
Виконання завдання дітьми, до кожного підходить білочка і дякує малятам за тепле дупло.
Підсумок заняття. Білочка дякує за житло.
Тема дня: « Білка»
Заняття №2 Фізкультура
Мета. Вчити дітей кидати м’яч вгору і вперед, удосконалювати ходьбу по похилій дошці, сприяти розвитку почуття рівноваги, спритності і сміливості.
Обладнання. По 2—3 кубика і по 1 м’ячу на кожну дитину, 1—2 похилі дошки, волейбольна сітка або стрічка і 2 стійки.
Хід заняття
Вступна частина. Ходьба, під час якої ритмічно вдаряти кубиком об кубик. Біг в колоні по одному (40 сек.). Ходьба.
Загальнорозвиваючі вправи (з кубиками).
1.В. п.: стоячи, ноги трішки розставити, в кожній руці тримати кубик. Підняти руки в сторони—вгору, вдарити кубиком об кубик, опустити донизу (4—5 разів). Вправу виконувати в спокійному темпі.
2.В. п.: лежачи на животі, руки з кубиками зігнуті до плечей. Витягнути руки вперед, дивитись вперед, припідняти верхню частину тулуба від підлоги — «показати кубик вихователю», повернутись у в. п. — «заховати кубик» (4—5 разів).
3.В. п.: сидячи, ноги разом, руки з кубиками на колінах. Повернутись в одну сторону, намагатись не згинати ноги в колінах, постукати кубиками по підлозі, повернутись у в. п. Те ж виконувати в іншу сторону (2—3 рази в кожну).
- Стрибки на двох ногах на місці (20—30 сек.). Спокійна ходьба один за одним. Покласти кубики.
Основна частина.
Ходьба по похилій дошці вгору і вниз. Діти виконують вправу самостійно по одному, йдуть один за одним. Підчас ходьби тримають рівновагу руками, ідуть сміливо, не поспішаючи.
Кидання м’яча вгору і вниз через сітку або стрічку. Виконувати завдання одночасно всією підгрупою (8—12 разів). Вихователь допомагає стати з однієї або з двох сторін сітки, розмішеній на рівні очей дитини. У кожного м’яч.
Діти використовують всі засвоєні види метання: від грудей, з-за голови, знизу. Кидок виконувати тільки за сигналом вихователя, потім малюки наздоганяють м’ячі і повертаються на місце.
Рухлива гра «Горобці й автомобіль» (2—3 рази).
Заключна частина. Ходьба вільної парами. Вправи на дихання.
Вихователь Волохова Н.О.