07.04.2020 І молодша “Б” (Казка) (Вихователі Бойко Н.Є., Волохова Н.О.)
Тема блоку: «Малятам про тварин»
Тема дня : «Лисиця»
Заняття №1 Музичне (за планом муз. керівника)
Заняття №2 Сенсорика «Гостинці від лисички»
Мета: вчити дітей орієнтуватися в просторі, вправляти в умінні вживати слова «вгорі», «внизу»; порівнювати дві множини, використовуючи слова «один», «багато»; закріплювати знання про основні кольори: червоний, жовтий, зелений; розвивати зосередженість, моторику рук; виховувати самостійність, наполегливість.
Обладнання: іграшка — лисичка, кошик з яблуками жовтого та червоного кольорів, макет дерева, листочки жовтого та зеленого кольору.
ХІД ЗАНЯТТЯ
Поспішає гість до нас,
Зустрічати його час…
— Хто це до нас прийшов?
Вихователь заносить до кімнати лисичку — іграшку.
Кошик в лапках лисичка тримає,
Дивну пісеньку співає..
Що у кошику лежить,
Хочеш ти дізнатися?
Тож скоріше треба нам
З гостем привітатися.
Діти вітаються з іграшкою.
- Що я виймаю з кошика? Якого вони кольору?
- Скільки яблук я вийняла з кошика? {Багато)
- Скільки кошиків? (Один)
- Покладімо яблука до кошика лисички.
Під час роботи вихователю слід спонукати дітей коментувати свої дії, ставлячи запитання: «Якого кольору яблучко ти взяв? Скільки яблучок ти взяв?»
Лисичка по лісу гуляла,
Букет з листочків назбирала.
- Чи всі листочки одинакові? Які листочки за розміром? (Великі, маленькі)
- Які листочки за кольором? (Жовті, зелені)
Вихователь пропонує дітям повісити зелені листочки на гілочки, а жовті покласти під дерево.
Зелені листочки буде вгорі вітер гойдати,
А жовті внизу будуть лежати.
Під час роботи вихователь спонукає дітей коментувати свої дії, ставлячи запитання: «Якого кольору твій листочок? Ти покладеш чи повісиш листочок?»
З лисичкою весело грали,
Зовсім ми не сумували.
Але час в ліс повертати,
Лісових друзів яблуками пригощати.
Підсумок заняття. Хто приходив до нас в гості? Що він нам приніс? Скільки? Якого кольору?
Вихователь Волохова Н.О.