30.04.2020 Середня “В” (Зірочка) (Вихователі Стадник О.Є., Варкентін С.М.)

День лісових рослин в куточку лісу

Ознайомлення з соціумом

ЧОМУ КОРИСНО ЗАГАРТОВУВАТИСЬ

Мета: продовжити знайомити дітей зі змістом поняття «загартовування, способами й видами загартовувальних процедур та їх впливом на здоров’я дитини; розвивати пізнавальний інтерес до загартовування організму, позитивне ставлення до нього; виховувати в дітей вольові якості, розсудливість, бажання оберігати та зміцнювати здоров’я.

Матеріали та обладнання: демонстраційні — фотографії, на яких . діти загартовуються в дитсадку; роздавальний — картки з цифрами 1 і 2; набори сюжетних – картинок про різні справи малят, у тому числі загартовувальні процедури; чашки дітей; інші матеріали — Лісовичок (лялька бібабо); посудина з питною водою; аудіозаписи та обладнання для їх відтворення.

ХІД ЗАНЯТТЯ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Дорослий закликає малят до уваги і промовляє віршовані

рядки. – ‘ •

Вихователь *

Дітки рівно всі сідають ’ Та на мене поглядають.

Трішки потягнулися,

Лагідно усміхнулися.

Зараз гостя ми чекаємо —

‘ Гратися з ним починаємо.

А гість до нас, малята, прийде казковий, чарівний: він у лісі проживає і міцне здоров’я має. Здогадайтеся, хто це. (Діти висловлюють думки, припущення.) Це Лісовичок.

Педагог дістає й показує ляльку, надягнувши її на руку. Діти вітаються з іграшкою. Вихователь за потреби говорить від імені

Лісовичка.

і II. ВИКЛАД НОВОГО МАТЕРІАЛУ

і. Розповідь-казка «Про Лісовичка-здоров’ячка та його друзів»

Вихователь. Бачиш, Лісовичку, які Чемні й  виховані Малята! Лісовичок. Авжеж, чемні. Але я хочу, щоб вони ще були здоровими та міцними, як й. Тому я завітав до вас, щоб поділитися своїм досвідом. І спочатку я вам розкажу про себе казку. Послухайте її, будь ласка ‘

Я, Лісовичок, у лісі живу. Я там народився і з гарними друзями подружився. Ці друзі допомагають мені здоров’я и сили

набиратися.; * .

Найперший мій друг — це повітря. Я люблю гуляти й бігати

надворі. А коли я/вдома, не забуваю запрошували повітря до себе в гості — кілька разів на день відчиняю віконце. Адже в провітреному приміщенні легше і здоровіше дихається.

Ще один мій друг —-сонечко. Ви чули про сонячні ванни? Це коли на прогулянці підставляють сонечку ручки та ніжки, а влітку все тіло і засмагають. Від цього ми стаємо міцнішими та здоровішими, набираємося сонячної енергії.

 

А третій мій друг це Водичка. Як же з водою не дружити? Я не забуваю щоранку вмиватись, обтирати водичкою ручки й ніжки. А ще я обливаюся з кухлика. Звісно, водичку для цього я використовую прохолодну. Починав я з теплої водички, а потім поступово робив її все холоднішою й холоднішою. А Ще я купаюсь у лісовому озерці та річці, яка протікає біля мого чарівного лісу.

І знаєте, малята* до того, як я знайшов своїх друзів,,я був слабким і часто хворів. Але відтоді, як повітря, сонечко й водичка стали мені допомагати, я почав ставати здоровішим,. бо я загартовувався. І тепер мені жодна хвороба не страшна. І в рідному лісі мене звуть Лісовичком-здоров’ячком.

 

  1. Бесіда «Як загартовуються діти» . 1

Вихователь. Чи сподобалася вам, дітки, розповідь нашого гостя? {Відповіді дітей.) Але й вам є що розказати про себе Лісовичкові, адже ви теж займаєтеся загартовуванням. Пригадаймо, як ви це робите. А допоможуть нам світлини з життя нашої групи.

Педагог показує дітям фотографії, а діти дають відповіді на його запитання. ‘

  • Чи загартовуєтесь ви повітрям? Що ви для цього робите?
  • Як часто ви гуляєте надворі? Чим ви займаєтеся під час прогулянок?
  • Чи впускаємо ми свіже повітря до нас у кімнату? Як ми це робимо? < .
  • Улітку ви приймали сонячні ванни, засмагати на сонечку?
  • Чи дружите ви з водичкою? Які водні процедури допомагають вам рости здоровими?
  • Розкажіть, якими ще справами ви займаєтеся в дитсадку, і щоб рости загартованими та міцними. •

Під час бесіди вихователь допомагає дітям навідними запитан-нями, підказками, а також доповнює їхні відповіді.

  1. Музична фізкультхвилинка «Потанцюємо босоніж»

Педагог просить дітей роззутися, стати в коло та поводити хоровод босоніж, загартовуючи свої ніжки.

Звучить весела мелодія («а розсуд вихователя). Діти спершу довільно пританцьовують на місці, потім беруться за руки і пересуваються в ритмі музики заданим способом (звичайний крок, приставний, біг на носочках, підскоки тощо).

Після завершення ігрових рухів трохи розтирають стопи, знову одягають на них шкарпетки та взуття й повертаються на свої місця.

  1. Гра-практикум «Вибери картинки»

Діти отримують набори карток, на яких діти займаються різними справами, в тому числі виконують загартовувяльні процедури. Завдання Дітей — вибрати й покласти окремо ті малюнки. Що розповідають про оздоровлення. Виконавши вправу, діти можуть прокоментувати її: «Ось дівчинка вмивається, діти роблять зарядку босоніж, хлопчики купаються на ставку »і т. ін,.

Завдання можна виконувати в парах. Педагог стежить за правильністю виконання.

  1. Гра-роздум «Не переборщи!»

III. ПІДСУМКИ ЗАНЯТТЯ

Лісовичок. Які ви молодці, дітки! Мені дуже сподобалося гратися з вами. А вал*, друзі? (Відповіді дітей.) На жаль, мені вже час додому. Та перш ніж попрощатися з вами, хочу запитати: ви зрозумілі, для чого людям загартовуватися? Для чого потрібне здоров’я? (Відповіді дітей.)

 

Аплікація

Тема. Метелики на лузі (аплікація)

. Мета: продовжувати вчити дітей працювати з папером, витками закріплювати вміння Дітей розрізати квадрат по діагоналі;

розвивати фантазію, спостережливість, старанність, естетичне сприйняття навколишнього світу; виховувати бажання працювати гуртом і отримувати бажаний результат.,

Матеріал: тонований папір у формі галявини, клаптик тканини квадратної форми, нитки різного кольору, клей, пензлики, ножиці, клейонки, серветки.

ХІДЗАНЯТТЯ

  1. Організаційний момент

До групи завітав великий різнокольоровий метелик.

— Якими метелики бувають? *

— Якого кольору?

— Чим живляться?

— Але наш метелик засумував, тому що без друзів йому самотньо на великій галявині. •

— Розвеселімо нашого метелика — виготовимо йому друзів.

  1. Показ та пояснення

Розглядання та обстеження метеликів і пояснення виконання роботи (розрізання квадрата по діагоналі — крила, тулуб і вусики з ниток). Об’єднання дітей у підгрупи.

  1. Самостійна робота дітей
  2. Виставка дитячих робіт. Аналіз Створення композицій, милування роботою.
  3. Танцювальний етюд «Метелики»

Вихователь пропонує дітям потанцювати під музику, ніби чарівні метелики на галявині.

Варкентін С.М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *