28.04.2020 ІІ молодша “А” (Фіалка) (Вихователі Сівер Л.Г., Ілляшенко Т.П.)
Ліплення.
Веселка.
Мета: учити розкочувати пластилін між долонями,викладати «стовпчики» дугоподібно по контурних лініях; закріплювати знання основних кольорів; розвивати творчу уяву, пам’ять; виховувати бажання самостійно створювати образ веселки. Матеріал: пластилін, дощечки, зразок, серветки, сонечко, хмарка.
Хід заняття.
Погляньте, які фотографії надіслали нам друзі. Чи впізнали ви їх? (сонечко, хмарка та дощик).
Сонце мовить: « Годі спати. Треба , хмарко, нам пограти.»
Сонечко ховається, хмарка залишається, а як сонечка нема – хмарка слізки ллє сама. А як сонце виглядає – веселка в небі сяє. – А ви знаєте, що веселка з’являється після дощу, щойно тільки дощик закінчиться і вигляне сонечко?
Рухлива гра ” Сонечко та
дощик».
– Якого кольору дощик? А хмаринки? Які кольори у веселки? – Що буває жовтого кольору? А що буває червоного, синього, зеленого? Діти називають кольори, співвідносять їх зі знайомими предметами та явищами. – А чи можете зліпити таку гарну веселку з пластиліну? Щоб зліпити веселку потрібно скачати « стовпчики» з пластиліну між долоньками . «Стовпчики» мають бути довгими і тоненькими. Самостійна робота дітей.
Підсумок. – Які гарні веселки у вас вийшли. Які кольори є на них? На що схожі смужечки веселки? Вихователь: Ілляшенко Т.П.