28.04.2020 ІІ молодша “А” (Фіалка) (Вихователі Сівер Л.Г., Ілляшенко Т.П.)

Ліплення.

Веселка.                                                                                                     

Мета: учити розкочувати пластилін між долонями,викладати «стовпчики» дугоподібно по контурних лініях; закріплювати знання основних кольорів; розвивати творчу уяву, пам’ять; виховувати бажання самостійно створювати образ веселки. Матеріал: пластилін, дощечки, зразок, серветки, сонечко, хмарка.

                              

Хід заняття.

Погляньте, які фотографії надіслали нам друзі. Чи впізнали ви їх? (сонечко, хмарка та дощик).                                                                                                           

Сонце мовить: « Годі спати. Треба , хмарко, нам пограти.»             

Сонечко ховається, хмарка залишається,  а як сонечка нема – хмарка слізки ллє сама. А як сонце виглядає – веселка в небі сяє.    – А ви знаєте, що веселка з’являється після дощу, щойно тільки дощик закінчиться і вигляне сонечко?                                               

Рухлива гра  ” Сонечко та 

дощик».                                                                                              

– Якого кольору дощик? А хмаринки? Які кольори у веселки? – Що буває жовтого кольору? А що буває червоного, синього, зеленого? Діти називають кольори, співвідносять їх зі знайомими предметами та явищами.                                     – А чи можете зліпити таку гарну веселку з пластиліну?  Щоб зліпити веселку потрібно скачати « стовпчики» з пластиліну між долоньками . «Стовпчики» мають бути довгими і тоненькими.                                 Самостійна робота дітей.

Підсумок. – Які гарні веселки у вас вийшли. Які кольори є на них? На що схожі смужечки веселки?  Вихователь: Ілляшенко Т.П.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.