30.03.2020 Логопедична “А” група (Ромашка) (Вчитель-логопед Костюченко Н.О.)
Тема: Диференціація «С» – «З». «Зоопарк». Пароніми.
Мета: продовжувати розвивати логічне мовлення та активний словник на основі лексичного матеріалу; вчити розрізняти графічний образ літер «с-з», закріпити знання про глухі та дзвінкі приголосні, відгадування загадки за допомогою абстрактних позначок; виховувати бажання навчатися; розвивати фонематичні процеси.
Хід
Дихальні вправи: «Насос»
«Зозуля» – Ось зозуленька кує,
Ніби в дзвін ритмічно б’є,
В тон зозулі, спритно .
Сьогодні до нас завітали гості, відгадайте хто це?
Це тварина – велика, сіра, їсть траву та листя, має довгий хобот (слон).
Друга тварина – родичка наших конячок, але має смуги. (зебра).
Звук «с» глухий, звук «з» дзвінкий
Д/г Спіймай звук. (сова, слон, лисиця, сорока, лось, коза, заєць, змія, зозуля, зебра..) діти знаходять картинки і визначають звук і дають характеристику
Читання складів: за, зо, зе, зи, зі, зу, са, со, су, сі, си, аз, уз, із, из, оз, ос, ус, іс, ис, ас.
Складання схем слів за малюнком .
Фізхвилинка: П’ять зайчаток вишли з дому
Спершу встали по одному, встали в пари, топчуть сніг.
Хто без пари – геть побіг.
Хвилинка міркування.
Слон – це дикий звір?
Миша – це птах ?
Собака – це домашня тварина?
Зебра це – конячка чи кішка?
Кенгуру мешкає на півночі?
Спонукайте дітей до розгорнутої відповіді.
Вчитель-логопед : Костюченко Н.О.