30.03.2020 Логопедична “А” група (Ромашка) (Вчитель-логопед Костюченко Н.О.)

Тема: Диференціація «С» – «З». «Зоопарк». Пароніми.

Мета: продовжувати розвивати логічне мовлення та активний словник на основі лексичного матеріалу; вчити розрізняти графічний образ літер «с-з», закріпити знання про глухі та дзвінкі приголосні, відгадування загадки за допомогою абстрактних позначок; виховувати бажання навчатися; розвивати фонематичні процеси.

Хід

Дихальні вправи: «Насос»

«Зозуля» – Ось зозуленька кує,

Ніби в дзвін ритмічно б’є,

В тон зозулі, спритно .

Сьогодні до нас завітали гості, відгадайте хто це?

Це тварина – велика, сіра, їсть траву та листя, має  довгий хобот (слон).

Друга тварина – родичка наших конячок, але має смуги. (зебра).

Звук «с» глухий, звук «з» дзвінкий

Д/г Спіймай звук. (сова, слон, лисиця, сорока, лось, коза, заєць, змія, зозуля, зебра..) діти знаходять картинки і визначають звук і дають характеристику

Читання складів: за, зо, зе, зи, зі, зу, са, со, су, сі, си, аз, уз, із, из, оз, ос, ус, іс, ис, ас.

Складання схем слів за малюнком .

Фізхвилинка: П’ять зайчаток вишли з дому

Спершу встали по одному, встали в пари, топчуть сніг.

Хто без пари – геть побіг.

Хвилинка міркування.

Слон – це дикий звір?

Миша – це птах ?

Собака – це домашня тварина?

Зебра це – конячка чи кішка?

Кенгуру мешкає на півночі?

Спонукайте дітей до розгорнутої відповіді.

Вчитель-логопед : Костюченко Н.О.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.