26.03.2020 ІІ молодша “Б” група (Сонечко) (Вихователі Кишка Т.Ю., Білевщук О.В.)
Заняття. Ліплення
Тема: Качка з каченятами
Мета: Розвивати у дітей цікавість до навколишнього світу природи, навчати створювати композицію, учити передавати образ в ліпленні, використовуючи скульптурний спосіб ліплення- відтягувати від усього шматка пластиліну таку кількість матеріалу, що знадобиться для моделювання голови птаха; розвивати вміння застосовувати знайомі прийоми ліплення- прищеплення хвостика, витягування дзьоба. Формувати вміння передавати характерну будову, форму, пропорції; розвивати дрібну моторику, творчу уяву. Виховувати радість від результатів власної роботи.
Матеріал: іграшка- каченя, ілюстрація”Качка з каченятами”, пластилін, дощечка, стеки, “панорама” озера з фольги або паперу синього кольору.
Хід заняття
1 Організаційний момент
-Хто завітав до нас у гості? Це маленьке каченя.
-Звідки воно? Де його мама?
Дид. гра “Мами з діточками”
Батьки читають віршик, а діти самі додають слова, що називають малят певної тварини чи птахів.
У всіх мам- малята,
В кішки – …(кошенята),.
В собачки – …(цуценята),
В гуски – …(гусенята),
В корівки – …(телятка),
В овечки – …(ягнятка),
В качки – …(каченятка),
Запропонувати дітям відтворити голоси дитинчат.
2 Мотивація
-Запропонувати розглянути дітям ілюстрацію ” Качка з каченятами”. Це – родина каченяти.
Читання вірша
Качка
Качка перевальцем йде,
Каченят своїх веде
І покрякує тихенько:
– Кря-кря-кря!
Ідіть швиденько!
Не губіться, час не гайте,
У біду не потрапляйте!
А маленькі каченята
Йдуть точнісінько, як мати:
З боку в бік гойдаються,
Ніби коливаються.
Йдуть на ряску на ставок.
Качка перша в воду – скок!
А слідом малята,
Жовтенькі качата.
-Яке чудове “озеро” ми приготуємо для качки з каченятами! Наші птахи будуть плавати у воді.
3 Продуктивна діяльність
Цілий шматок пластиліну розминаємо в руках, щоб він був м’який. Від верхньої частини трішки відтягуємо голову, не відриваємо. На голові витягуємо широкий дзьоб та округлюємо. З нижньої частини шматка витягуємо хвостик качки і загострюємо. Стекою малюємо крила. Лапок не потрібно, адже їх не видно, коли качка пливе.
Запропонуйте виліпити для нашого каченяти родину – братиків та сестричок.
Творчих наснаги вам та успіхів.
В кінці ліплення обов’язково зробіть аналіз роботи і подякуйте дітям за старанність.
Вихователь: Кишка Т. Ю.