24.04.2020 Логопедична “Б” (Дзвіночок) (Вихователі Плохотникова Г.М., Сахно А.В.)

Тема дня : «Дитина і здоров’я, Життя і здоров’я дитини вчимося берегти змалку.»

Ознайомлення з навколишнім світом)

Тема. На сторожі здоров’я

Мета: збагачувати уявлення дітей про призначення медичних установ, про старанну і відповідальну працю лікаря, медсестри, санітарки; формувати розуміння необхідності берегти та піклуватися про своє здоров’я.

Матеріал: запис звуку сирени швидкої допомоги, іграшковий Айболить, зображення аптеки, поліклініки, лікарні; одяг лікаря для інсценування, атрибути до дидактичної гри «Лялька захворіла», лялька та ліжко.

ХІД ЗАНЯТТЯ

  1. Організаційний момент

Вихователь вмикає зацис звуку сирени, запитує дітей, чи знають вони, які машини можуть мати такий сигнал. Читає вірш В. Паронової.

ШВИДКА ДОПОМОГА

Швидка допомога по місту летить,

І синій сигнал на машині горить.

Сирена гуде — пропускають усі:

Авто і тролейбуси, навіть таксі.

В машині цій лікар, готовий всяк час

Приїхать на виклик до кожного з нас.

  • Хто їде в машині? Куди поспішає?
  • Чому їй поступаються інші машини?
  1. Дидактична вправа «Машини спецпризначення»
    Вихователь пропонує дітям розглянути малюнки із зображенням машини спеціального призначення, які рятують життя людей.

Знайти машину швидкої допомоги.

  1. Розповідь вихователя про працю лікарів

Вихователь показує дітям іграшкового Айболитя і запитує, з якої казки цей лікар, кого він лікував.

  • Сьогодні я розповім вам про лікарів, які піклуються про людей.

Лікар лікує людей — великих і маленьких. Це важка і дуже давня професія. їй понад 5000 років. У давнину лікарів вважали чарівниками. Раніше лікарі лікували людей за допомогою природних речовин. Зараз також при багатьох хворобах лікарі радять вживати сік рослин, настійку трав або відвари. В наші дні лікарям допомагають учені та інженери. Учені в лабораторіях проводять досліди і радять лікарям, як краще і швидше побороти хворобу. Інженери для лікарів придумують та розробляють нові прилади та інструменти. Ви, мабуть, усі були в кабінеті стоматолога і бачили, які там складні прилади. Для того щоб стати лікарем, необхідно навчатися у медичному інституті, до того ж, дуже добре вчитися. Від лікаря залежить життя і здоров’я людини. Потрібно вміти розпізнати, яку хворобу має людина, як правильно її вилікувати.

  1. Розглядання ілюстрації із зображенням медичних установ
    Вихователь пояснює дітям, що спільного і відмінного в роботі поліклініки, лікарні, аптеки. Розповіді дітей з власного досвіду про відвідування цих установ.
  2. Дидактична гра «Лялька захворіла»

Мета: навчати дітей основних прийомів догляду за хворим, формувати чуйне і уважне ставлення до хворого; навчати правильно користуватися деякими лікарськими приладами відповідно до їх призначення.

Вихователь читає вірш.

Моя лялька захворіла.                                              Болить горло — це ангіна, їсти, бідна, геть не може, Лише лікар допоможе. Одягну халатик білий, Лялька вже на карантині. Візьму ложечку і гляну,                  Як там горлечко у лялі.      Чай з малиною зроблю,                              Ним температуру зіб’ю, Покладу я меду ложку — Хворій полегшає трошки.

Спочатку роль лікаря виконує вихователь, потім — діти.

  1. Дидактична гра «Нас лікують лікар та медсестра»

Мета: навчати дітей розрізняти працю лікаря і медичної сестри, навчати піклуватися про хворих.

Вихователь пропонує дітям розказати, що робить медсестра (уколи, міряє температуру, ставить гірчичники…); що робить лікар (проводить прийом-огляд хворих, лікує, робить операції…)

  1. Підсумок
  • Чи хоче хтось із вас стати лікарем, коли виросте? Чому?
  • Що для цього треба?

 

 

Плохотникова Г. М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.