24.04.2020 ІІ молодша “В” (Горішок) (Вихователі Рябко Т.М., Красножон Т.В.)

Тема дня Дитина і здоровя, життя і здоровя дитини вчимося берегти змалку (підсумковий)

Заняття1: Ознайомлення з природним довкіллям

Тема. Таблетки та вітаміни

Мета: продовжувати формувати знання дітей про корисні овочі та фрукти; дати уявлення про те, що ліки — не іграшка для дітей і що багато хвороб можна лікувати за допомогою вітамінів, які містяться в овочах та фруктах; розвивати пам’ять, увагу, спостережливість; виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я та бажання піклуватися, виявляти співчуття до хворих, уміння надавати їм допомогу.

Матеріал: лялька Оленка в ліжку.

ХІД ЗАНЯТТЯ

І. Організаційний момент.

У ліжку лежить лялька Оленка, вона голосно кашляє, бо застудилася.

ІІ.Мотивація

Лялька Оленка захворіла. Що потрібно робити?

— Як допомогти ляльці?

— Кого необхідно викликати?

Викликаєм по іграшковому телефону лікаря.

З’являється лялька-лікар, яка «слухає хвору ляльку», «дивиться горло», «рекомендує постільний режим та вітаміни».

ІІІ.Основна частина.

Цікавимось в дітей, які вітаміни давати ляльці.

У яких овочах та фруктах містяться вітаміни?

 

Народжується з квітки,

Його всі люблять дітки,

Заліза в нім багато,

Рум’яне і хрустке.

А ну, скажіть, малята,

То що ж воно таке? (Яблуко)

 

Сидить бабуся

Не в одному кожусі,

Хто її роздягає,

Той сльози проливає. (Цибуля)

 

Лист різний із оксамита,

Соком ягідка налита.

А для хворої дитини

Кращі ліки — чай з… (малини).

 

Помаранчева і гарна,

У землі сиджу не марно:

Соковита, солоденька,

Вже я стала чималенька.

Собою пригощу дитину.

Хай корисну з’їсть… (морквину).

 

Цього фрукту по шматку

В чай додам я для смаку.

Запашистий та кисленький,

Наче сонечко жовтенький. (Лимон)

 

Дидактична гра «Де живуть вітаміни».

Мета: вчити дітей відбирати тільки ті картинки, на яких намальована корисна для здоров’я їжа; розвивати уважність, пам’ять, мислення.

Матеріал: іграшка лялька Оленка, предметні картинки із зображенням овочів, фруктів, морозива, цукерок тощо.

Пропонуєм полікувати ляльку Оленку не пігулками, а вітамінами. Для цього потрібно обрати тільки картинки із зображенням овочів, фруктів, у яких «живуть» вітаміни.

Якщо завдання виконано правильно, то дитина кладе картку біля ляльки Олени.

 Фізкультхвилинка.

ПО ЯГОДИ

По чорниці вирушали,

Баночки всі прив’язали.

Нахилялись до кущів,

Брали ягоди мерщій.

А хто посуд весь набрав,

Той додому повертав.

Дидактична гра «Відгадай на смак».

Мета: вчити дітей розрізняти за смаком овочі, фрукти, цитрусові; визначати, овоч це або фрукт; розвивати мовлення; виховувати увагу.

Матеріал: на тарілці лежать розрізані на шматочки та накриті серветкою овочі та фрукти: лимон, яблуко, морква, буряк, цибуля.

Пропонуєм дітям заплющити очі та скуштувати овоч або фрукт. Дитина куштує, відгадує, що це, а потім називає, це овоч або фрукт.

ІV. Підсумок.

-В яких овочах та фруктах містяться вітаміни?

 

Заняття 2 Аплікація

Тема. Небезпечні гриби

Мета: ознайомити дітей з основними небезпечними чинниками довкілля — грибами; вчити дітей наклеювати зображення предмета, правильно розміщувати його на аркуші паперу, одержуючи найпростішу картинку; закріплювати прийоми наклеювання; викликати почуття задоволення від виконаної роботи.

Матеріал: деталі грибів (ніжка білого кольору, шапочка червоного кольору), кружечки, папір, клей, пензлі, серветки, клейонки.

ХІД ЗАНЯТТЯ

І. Організаційний момент.

Ігрова ситуація. Вихователь розповідає дітям дивну історію.

Вам про дивне диво

Розкажу правдиво.

Що малі звірята

Не могли впізнати?

Пробігала лиска.

— Величенька миска!

Пролітала сойка.

— Гарна парасолька!

А їжак міркує:

— Як ніхто не чує?

Парасолька свіжа,

Наче справжня їжа! (Гриб)

Бесіда.

— Де ростуть гриби?

— Які бувають гриби?

— Хто любить ласувати грибами?

— Хто збирає гриби на зиму?

— Чи всі гриби їстівні?

ІІ. Мотивація.

Вихователь загадує дітям загадку про мухомор.

Вдяг він шапку червоненьку

(Не стареньку, а новеньку),

Ще й сметанкою покрапав,

Щоб ніхто його не хапав. (Мухомор)

Діти розглядають зображення мухомора або зразок.

— Якого кольору шапочка в мухомора?

— Що він покрапав, наче сметаною?

— Навіщо він це зробив?

– Діти, давайте виготовимо мухомор і всім покажемо цей небезпечний гриб.

ІІІ. Продуктивна діяльність.

Фізкультхвилинка.

ПО ГРИБИ

Дружно в ліс ми всі пішли,

Скільки тут грибів знайшли!

В кошики ми їх збирали,

Доки повними не стали,

Ще й побігали там трішки,

Натомили свої ніжки.

Поверталися в садок,

До товаришів, діток.

Вчимо дітей наклеювати зображення гриба, правильно розміщуючи його на аркуші паперу.

Показ прийомів наклеювання частин гриба (ніжка білого кольору, шапочка червоного кольору) та розміщення на шапочці білих кружечків.

Самостійна робота дітей.

ІV. Підсумок.

-Якій небезпечний гриб ви знаєте?

Вихователь: Рябко Т.М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *