23.04.2020 І молодша “А” (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)

Тема дня: «Кличе птахів сонечко в рідний край»(назви пташок, зовнішній вигляд, весняні турботи пернатих, турбота про пташок весною)

 

  1. Заняття: Музичне (за планом музичного керівника)

 

 

2.Заняття: Розвиток мовлення

Тема. «Сіла пташка на віконце»

Мета: Формуватислуховесприйняттяхудожнього тексту, розумітизміст, розвиватипочуття ритму і своєчасноповторюватинаявний у текстівигуки “Ай”; виховуватилюбов до малих форм фольклору.

Матеріал: іграшка пташка, картина “Весна”.

Хідзаняття

Вихователь і діти розглядають картину з весняним пейзажем, де зображені дерева, сонце, птахи. Педагог звертаєувагу на птахів, виділяєокремічастини: крила, дзьоб, очі. Діти звукоподражают голосу птахів – “Чирик, чирик”

Потім з’являється іграшкова пташка. Діти розглядають її, спостерігають, як вона стрибає.
Далі педагог читає вірш виразно, ласкавозвертаючись до пташці:

Сіла пташка на віконце,

Посидь у нас трошки!

Посидь, не відлітай.

Полетіла пташка … Ай!

При слові “полетіла” швидкозабираєтьсяіграшказі столу і вимовлятисядзвінко “АЙ!!
Імітація Пташечка дзьобає (Вих. читає віршик, діти імітують рухи пташки: присідають, постукуючи пальцями об підлогу, потім підводяться, повністю випрямляючи тулуб).

Пташка їсти захотіла,

Ось вона уже присіла,

Зернятка дзьобає,

Всіх малят вітає

При повторному читанні вірша необхідно спонукати дітей самостійно і своєчасно вимовляти “Ай!”, не затримуючись.

Наприкінці заняття можна провести рухливу гру “Горобчики і автомобіль”.

 

Вихователь: Карбула М.О.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.