23.04.2020 І молодша “А” (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)
Тема дня: «Кличе птахів сонечко в рідний край»(назви пташок, зовнішній вигляд, весняні турботи пернатих, турбота про пташок весною)
- Заняття: Музичне (за планом музичного керівника)
2.Заняття: Розвиток мовлення
Тема. «Сіла пташка на віконце»
Мета: Формуватислуховесприйняттяхудожнього тексту, розумітизміст, розвиватипочуття ритму і своєчасноповторюватинаявний у текстівигуки “Ай”; виховуватилюбов до малих форм фольклору.
Матеріал: іграшка пташка, картина “Весна”.
Хідзаняття
Вихователь і діти розглядають картину з весняним пейзажем, де зображені дерева, сонце, птахи. Педагог звертаєувагу на птахів, виділяєокремічастини: крила, дзьоб, очі. Діти звукоподражают голосу птахів – “Чирик, чирик”
Потім з’являється іграшкова пташка. Діти розглядають її, спостерігають, як вона стрибає.
Далі педагог читає вірш виразно, ласкавозвертаючись до пташці:
Сіла пташка на віконце,
Посидь у нас трошки!
Посидь, не відлітай.
Полетіла пташка … Ай!
При слові “полетіла” швидкозабираєтьсяіграшказі столу і вимовлятисядзвінко “АЙ!!
Імітація Пташечка дзьобає (Вих. читає віршик, діти імітують рухи пташки: присідають, постукуючи пальцями об підлогу, потім підводяться, повністю випрямляючи тулуб).
Пташка їсти захотіла,
Ось вона уже присіла,
Зернятка дзьобає,
Всіх малят вітає
При повторному читанні вірша необхідно спонукати дітей самостійно і своєчасно вимовляти “Ай!”, не затримуючись.
Наприкінці заняття можна провести рухливу гру “Горобчики і автомобіль”.
Вихователь: Карбула М.О.