22.05.2020 Логопедична “Б” (Дзвіночок) (Вихователі Сахно А.В., Плохотникова Г.М.)

Тема дня: Правила  на все життя ( особиста безпека, підсумковий)

Ознайомлення з соціумом.

 Тема. Безпечна прогулянка

Мета: закріплювати з дітьми правила безпеки життєдіяльності: правила поведінки під час грози, правила ігор з піском, правила поведінки на спортивному майданчику; навчати дітей бути обачними, піклуватись про своє здоров’я; виховувати дружелюбність, любов до природи, природних явищ.

Обладнання: конверт, план маршруту, кульки, малюнки із зображенням дерева липи, писаного берега річки, пісочниці, спортивного майданчика.

Хід заняття

  1. Організаційний момент

Вихователь показує дітям конверт. Після загадок, які містяться в конверті, вихователь дістає з конверта план маршруту. Вихователь запрошує дітей здійснити цікаву уявну подорож цим маршрутом.

  1. Основна частина

Перша зупинка

Діти розглядають план маршруту, перша зупинка — біле дерево.

— Щоб знайти саме це дерево, треба відгадати загадку.

Гарно в липні зацвітає,

Дуже гарний запах має,

Цвітом від хвороб лікує,

Щедро медом нас частує.

Діти вирушають до липи (малюнок), знаходять там прив’язану кульку з завданням на мотузці.

— Для кого дерево може служити домівкою?

— Чому гілки і листя дерев не можна обривати?

— Коли дерево може тебе захистити?

— Коли дерево небезпечне для того, хто під ним?

— Чому під деревами небезпечно стояти під час грози?

— Як тоді вберегтися під час грози?

Діти, відповівши на запитання, отримують кульку і вирушають далі за планом, до другої зупинки.

Друга зупинка

Вихователь пропонує дітям відгадати загадку і визначити напрямок маршруту.

Колір, як в яйця жовток,

Берег річки вкрив… (пісок)

Діти вирушають до пісочниці (малюнок), знаходять кульку із завданням.

— Які враження викликає у вас пісок на березі річки?

— Як зберігається пісок на нашому майданчику?

— Чому на ніч ми закриваємо пісок?

— Чому небезпечно ходити по піску босоніж?

— Чи можна пісок підкидати вгору? Чому?

— Як гратися з піском, щоб нікому не завдати шкоди?

За правильні відповіді діти отримують кульку і вирушають далі за планом, до третьої зупинки.

Третя зупинка

— Пригадайте, у якому місці знаходиться спортивне обладнання.

Діти вирушають на спортивний майданчик (малюнок), знаходять завдання.

— Що ви бачите на спортивному майданчику?

— Для чого потрібен?

— Чому на обладнанні треба бути обережним?

— Покажіть, як користуватися тренажерами, як правильно залазити та злізати зі спортивного обладнання.

Діти отримують кульку за правильні відповіді.

3. Підсумок

— Чому ви із задоволенням йдете на прогулянку?

— Не забувайте правила поведінки, щоб ваша прогулянка булла безпечною!

 

 

Плохотникова Г.М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *