22.05.2020 Логопедична “Б” (Дзвіночок) (Вихователі Сахно А.В., Плохотникова Г.М.)
Тема дня: Правила на все життя ( особиста безпека, підсумковий)
Ознайомлення з соціумом.
Тема. Безпечна прогулянка
Мета: закріплювати з дітьми правила безпеки життєдіяльності: правила поведінки під час грози, правила ігор з піском, правила поведінки на спортивному майданчику; навчати дітей бути обачними, піклуватись про своє здоров’я; виховувати дружелюбність, любов до природи, природних явищ.
Обладнання: конверт, план маршруту, кульки, малюнки із зображенням дерева липи, писаного берега річки, пісочниці, спортивного майданчика.
Хід заняття
- Організаційний момент
Вихователь показує дітям конверт. Після загадок, які містяться в конверті, вихователь дістає з конверта план маршруту. Вихователь запрошує дітей здійснити цікаву уявну подорож цим маршрутом.
- Основна частина
Перша зупинка
Діти розглядають план маршруту, перша зупинка — біле дерево.
— Щоб знайти саме це дерево, треба відгадати загадку.
Гарно в липні зацвітає,
Дуже гарний запах має,
Цвітом від хвороб лікує,
Щедро медом нас частує.
Діти вирушають до липи (малюнок), знаходять там прив’язану кульку з завданням на мотузці.
— Для кого дерево може служити домівкою?
— Чому гілки і листя дерев не можна обривати?
— Коли дерево може тебе захистити?
— Коли дерево небезпечне для того, хто під ним?
— Чому під деревами небезпечно стояти під час грози?
— Як тоді вберегтися під час грози?
Діти, відповівши на запитання, отримують кульку і вирушають далі за планом, до другої зупинки.
Друга зупинка
Вихователь пропонує дітям відгадати загадку і визначити напрямок маршруту.
Колір, як в яйця жовток,
Берег річки вкрив… (пісок)
Діти вирушають до пісочниці (малюнок), знаходять кульку із завданням.
— Які враження викликає у вас пісок на березі річки?
— Як зберігається пісок на нашому майданчику?
— Чому на ніч ми закриваємо пісок?
— Чому небезпечно ходити по піску босоніж?
— Чи можна пісок підкидати вгору? Чому?
— Як гратися з піском, щоб нікому не завдати шкоди?
За правильні відповіді діти отримують кульку і вирушають далі за планом, до третьої зупинки.
Третя зупинка
— Пригадайте, у якому місці знаходиться спортивне обладнання.
Діти вирушають на спортивний майданчик (малюнок), знаходять завдання.
— Що ви бачите на спортивному майданчику?
— Для чого потрібен?
— Чому на обладнанні треба бути обережним?
— Покажіть, як користуватися тренажерами, як правильно залазити та злізати зі спортивного обладнання.
Діти отримують кульку за правильні відповіді.
3. Підсумок
— Чому ви із задоволенням йдете на прогулянку?
— Не забувайте правила поведінки, щоб ваша прогулянка булла безпечною!
Плохотникова Г.М.