22.05.2020 ІІ молодша “В” (Горішок) (Вихователі Рябко Т.М., Красножон Т.В.)

Тема дня: Правила на все життя (особиста безпека, підсумковий)

Тема: «Наша безпека у наших руках»

Мета: продовжувати ознайомлювати дітей з небезпечними ситуаціями, що виникають у житті, закріплювати знання про те, що росте в лісі, чому не можна збирати дітям ягоди; формувати знання про правила поведінки в природі, розвивати увагу, мислення, зв’язне мовлення;  виховувати дбайливе ставлення до природи виховувати слухняність, обережність, обачність.

Матеріалноутбук, фрагменти мультфільму «Маша і Ведмідь», хустинка, вирізані з картону овочі сліди, картки до гри «Небезпека в лісі», «Що зайве»

Хід заняття

Організаційний момент.

Вихователь: Станьте, діти, всі чемненько,

Усміхніться всі гарненько,

Усміхніться самі до себе,

Усміхніться всі до мене,

Привітайтесь: «Добрий день!»

Сьогодні у нас надзвичайно цікавий день бо попереду нас чекає мандрівка. А подорожувати ми з вами будемо на потязі.  (Діти шикуються в шеренгу і під музику «потяг» вирушаєДіти заходять до групи, оформленої як ліс.)

Мотивація дошкільників

Вихователь: Погляньте, на яку гарну галявину ми з вами вийшли! (Звертає увагу на хустинку, що лежить на підлозі).

Вихователь: Ой, а що це? Хто міг би загубити в лісі хустинку? Так і хочеться дізнатися, чия це насправді хустинка. Я згадала! Щоб у лісі був порядок, хитрун Лісовичок порозставляв камери відеоспостереження. Тож подивимося запис і дізнаємося, хто до нас був у лісі й загубив хустинку.

(Вихователь вмикає фрагмент мультфільму « Маша і Ведмідь» – Маша гуляє лісом). 

Основна частина

Вихователь: Погляньте: маленька дівчинка сама гуляє лісом. А хіба можна самим ходити до лісу?

Дидактична гра «Небезпека в лісі»

Мета: продовжувати ознайомлювати дітей з небезпечними ситуаціями, що виникають у житті, закріплювати знання про те, що росте в лісі, чому не можна збирати дітям ягоди; формувати знання про правила поведінки в природі, розвивати увагу, мислення, зв’язне мовлення;  виховувати дбайливе ставлення до природи виховувати слухняність, обережність, обачність.

Вихователь: Яка небезпека може очікувати тут на дитину?

(Вихователь показує картки, а діти відповідають, яка небезпека може статися)

  • Можна заблукати, якщо підеш у ліс без дорослих.
  • Можна впасти в яму.
  • Випадково з’їсти отруйні ягоди чи гриби.
  • Можна зустріти небезпечних тварин (вовка, лисицю, ведмедя; може вкусити змія)
  • У лісі є поламані дерева, які можуть упасти.
  • У лісі є отруйні ягоди, гриби, які потрібно знати та обходити.
  •  Можуть зустрітися небезпечні речі, які підбирати не можна.

Вихователь: То, може, з Машею щось трапилось, якщо хустинка лежить на землі, а дівчинки ніде немає? Будемо дивитися далі?

(Малята переглядають фрагмент мультфільму «Маша і Ведмідь» (вовки викрадають Машу).

Вихователь: Ось, бачите, що може статися з дитиною, яка без дорослих гуляє в лісі? Але ми ж не залишимо дівчинку в біді! Як допомогти Маші? Я спробую погукати – Машо! Агов! (Вихователь непомітно знаходить «слід»)

Вихователь: Погляньте, тут є сліди, це напевно слід вовка. Підемо по слідах. Ходімо всі разом, щоб не було страшно. (Йдуть по слідах)

Фізкультхвилинка «Топ-топ»

Маленькі ніжки

Швидко край доріжки

Топ-топ-топ.(Ідуть навшпиньках, маленькими кроками.)

А великі ноги

Мляво край дороги

Туп-туп-туп.(Ідуть великими кроками, тупотять.)

Вихователь: Машо, доброго дня! Не бійся, ми прийшли тобі допомогти.

Маша: По лісі я гуляю

І все про усіх знаю:

Де ростуть кислиці,

Де нора лисиці.

Ой, болить живіть у мене,

Певне, з’їла щось зелене.

Вихователь: Ой, лишенько, Маша наїлася зелених ягід в лісі і заболів у неї живіт!

Вихователь: Треба кликати лікаря! Я зараз зателефоную до лікаря і попрошу про допомогу.

Вихователь: Чуєте, хтось іде, мабуть це лікар

Лікар: Добрий день, діти!

Діти: Добрий день!

Лікар: Що у вас трапилося? (Діти розповідають.)

Лікар: Зараз ми оглянемо хворого. (Оглядає) Все зрозуміло.

Дидактична гра «Що зайве»

Вихователь: Лікар, хоче дати пігулку Маші, але так поспішав, що у його сумці все перемішалось, допоможемо лікарю знайти пігулки.

(Діти розглядають і вибирають що зайве)

Лікар:  (Дає Маші пігулку)

Будь слухняною, пам’ятай –

Невідомі ягоди не зривай.

 (Прощається з дітьми.)

Вихователь: Ви знаєте, що ліки приносять користь, допомагають боротися зі шкідливими мікробами, що проникли в організм. Але приймати ліки можна лише після призначення лікаря та лиш з рук дорослих. в іншому випадку це може призвести до біди. І ні в якому разі не можна ними гратись.

Вихователь: А Маша тепер буде знати, що не можна блукати самій по лісу і їсти незнайомі ягоди.

Підсумок

Вихователь: Діти, Яка пригода сталася з Машею?

  • Чому дітям не можна ходити самому до лісу? Що може статися?
  • Чи можна рвати і їсти ягоди в лісі? Чому?
  • А тепер нам час повертатися до дитячого садка.

 

Заняття з аплікації.

Тема: «Світлофор»

Мета:

познайомити дітей зі світлофором, пояснити для чого він потрібен;

– вчити наклеювати кола на прямокутник, чергуючи їх послідовність (червоний, жовтий, зелений);

– пояснити, що позначає кожен світло світлофора;

– вправляти в застосуванні правильних прийомів наклеювання;

– розрізняти і називати геометричну форму: коло і три основних кольори;

– розвивати увагу, пам’ять, дрібну моторику пальців рук, мова дитини і самостійність і акуратність в роботі, доводити почате до кінця;

Матеріали до заняття:

– піднос з нарізаними колами: червоного, жовтого, зеленого кольорів;

– макет світлофора;

– прямокутник світлофора;

– клей, клейонка, ганчірочки, вологі серветки.

Попередня робота: бесіда про правила дорожнього руху, розгляд ілюстрацій, «Дорожні знаки» лото.

Хід заняття:

Вихователь: Дорогі діти, мені подзвонили Ведмежата. У них трапилася біда: Зламався світлофор.

А ви знаєте: Для чого потрібен світлофор?

Діти: (Відповіді.)

Вихователь: Правильно ви сказали. Молодці. Світлофор  потрібен для порядку на дорогах, щоб люди і машини дотримувалися правил дорожнього руху. І він має три основні кольори. Це: верхній червоний – зась, другий жовтий – увага, третій зелений – шлях відкритий. (Макет світлофора.)

Так ось діти, ведмежата кажуть, що не можуть перейти дорогу тому, що на дорозі зламався світлофор. А вдома на них чекає мама і дуже хвилюється за своїх малюків. Ведмежата дуже хочуть додому. Давайте допоможемо їм?

Діти: Давайте.

Вихователь: Подивіться уважно на світлофор, у нього основна частина -прямокутної форми, і на, ньому, розташовуються три основні сигнали. Які?

Діти: Червоний, жовтий і зелений.

Вихователь: Правильно. Які за формою кольори світлофора?

Діти: Круглі.

Вихователь:

Зверніть увагу: у вас на столах лежать підноси з готовими деталями світлофора це три різнокольорові кола і прямокутник, сам світлофор, який ще не працює. А щоб він запрацював, необхідно розкласти кола в правильній послідовності.

Вихователь: Якого кольору перше коло? (Червоне)

Вихователь: Якого кольору друге коло? (Жовте)

Вихователь: Молодці. Якого кольору третє коло. (Зелене)

Вихователь: Ви все відповіли вірно.

Физкультхвилинка:

Автобус, тролейбус, машина, трамвай –

Про них ти на вулиці не забувай. (з’єднання пальців по черзі з великим)

У морях – кораблі, криголами, суда, (те ж пальцями іншої руки)

Вони дуже рідко заходять сюди.

А тепер за справу. Ви повинні будете наклеїти на цей прямокутник кола світлофора, залишаючи між ними невелику відстань. Що, дітки, у вас вийшов світлофор?

Вихователь: Зверніть увагу, чи правильно горить ваш світлофор? Молодці, малята. Ви дуже допомогли ведмежата. І тепер їм не страшно буде переходити дорогу. Тому що ви полагодили світлофор. Світлофори у вас вийшли акуратні і правильні. Спасибі вам велике за допомогу.

 

Вихователь: Красножон Т.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.